Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Karl, maar ik heb er al een (met wat hulp!) van ebay besteld.

Zag trouwens gisteren bij het Nationaal Archief (Den Haag) een RVF staan. Is de tweede vfr/rvf die ik zie behalve de mijne... Iemand van hier toevallig gisteren bij het Nationaal Archief geweest??
Niet gisteren... :N
En nog nooit bij de motor... :N

Ken je niet alle motoren+berijders uit je hoofd?! :?

Ga je schamen!! :(

Nee, serieus. Zoveel NC35jes zijn er niet in Nederland. (90% staat bij NC35 Race in de schuur, maar dat terzijde :9 ) Zou goed kunnen dat ie hier zit en anders hebben we iemand die we hier moeten krijgen :Y
 
Haha, ik ga me schamen ;) Als ik hem nog een keer zie, maak ik een fotootje. Dat bedacht ik me gisteren toen ik al in de tram zat (en verdrietig was dat mijn motor nog steeds niet gefixt is...).

Er rijdt ook (edit: ik denk elke dag, zie hem heel vaak) elke dag (ook bij slecht weer) iemand 's ochtends in de spits over de Hoofdweg van Capelle aan den IJssel richting Rotterdam centrum. Dat is een NC30. Is wel grappig om geregeld naast een andere vfr400 te staan bij een stoplicht!
 
Laatst bewerkt:
Gr@spol, hij is er!! Je 17 inch RVF NC 35 achterwiel is binnen. Supersnel }) })
full

Mooi, mooi :P :P
 
Laatst bewerkt:
...En wat voor mogelijkheden zijn er eigenlijk nog meer om dat hoogte verschil bij een 17"velg op te lossen?

groet

Uitgaande van een montage 17inch achtervelg op een NC30, dan kun je 't hoogteverschil aanpakken door het monteren van een NC35 linksysteem.
 
Haha, ik ga me schamen ;) Als ik hem nog een keer zie, maak ik een fotootje. Dat bedacht ik me gisteren toen ik al in de tram zat (en verdrietig was dat mijn motor nog steeds niet gefixt is...).

Er rijdt ook (edit: ik denk elke dag, zie hem heel vaak) elke dag (ook bij slecht weer) iemand 's ochtends in de spits over de Hoofdweg van Capelle aan den IJssel richting Rotterdam centrum. Dat is een NC30. Is wel grappig om geregeld naast een andere vfr400 te staan bij een stoplicht!

Oh! Ik zie met regelmaat een NC35-rijder in de avondspits de A16 op knallen, maar dan vanaf afslag Dordrecht/'s Gravendeel richting Rotterdam. Mooi geluidje! :)
 
Kan je geloven dat ik letterlijk m'n hart sneller voel slaan nu het zo dichterbij aan het komen is :o

Ja ik kan het nog herinneren van toen ik hem op ging halen bij Albert *D
En weet je hoe blij ik ben dat hij naar een liefhebber gaat?
Aub niet ombouwen met Tyga! :') :P
 
Net gecheckt op de site: 137,50 voor reparatie, vervanging 275... Best duur dus. Maar goed, als je nergens aan een andere unit kan komen, is het de moeite waard.

Als je fiets all-risk is verzekert krijg je alle kosten vergoed - aftrek eigen risico.

Je kan er ook voor kiezen om zelf hem te reparen, als je handig bent met elektronica
 
Jongeman... jij komt je snoet maar eens in Mierle laten zien... en dan zull ik u persoon mee late makuh daj een rollend frame wel degelijk rijdt :Y

blok zit weer in t frame! Yeah!!!

Tegen de tijd dat ik mijn motor naar Mierlo heb geduwd ben ik daar zelf ook wel achter gekomen dacht ik zo :] :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan