Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net wie ik nodig had! *O*

Ik moet de bouten nog aandraaien, jij wel vast wel met hoeveel Nm dat moet, Albert! :Y

full
 
Ik had t er gister nog Wiebel over en t blijkt maar weer:

Albert de 400 koning!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Dankje, Albert! :}
Had ik ook al gezegd dat ik albert gemist heb :j

Gave foto, meneer de conducteur Pol! :Y

Heb je 'm zelf een naam gegeven? :P
Leukopdefoto.jpgnogwadingesweetik't _O-
Helemaal over je post heengekeken :o
Ga jij hem een naam geven :+

Ohja had ik hier al gemeld dat ik mijn BOA gehaalt heb? *O*
 
Laatst bewerkt:
Dus morgen staat ie bij je in de kamer :? :P

Op de trap wordt wat moeilijk vrees ik -O- . Het karretje waarmee we fietsen moeten vervoeren moet nog af, die Aprilia RS250 gaan halen één dorpje verder ging wel maar als we naar Nederland gaan moet het toch allemaal wat steviger vastzitten.
De nummerplaat met zo'n fiets-snelbinder (wij noemen dat hier een "fietsrekkel", weenie wat het bij jullie is) en der hangt ook vanalles vast met spanbanden op dit moment ... |( .

Aub niet ombouwen met Tyga! :') :P

Ha, voor me kop niet!
Als er ooit gespeeld wordt met Tyga en airbrushen zal het op een CBR400 worden (voor op circuit dan) ... maar nu eerst even proberen wat geld bijeen te houden voor ik het weer aan wat nieuws uitgeef }) . Alhoewel dat 'k toch es ga kijken of ik via de overheid geen korting kan krijgen op me lessen, gezien 'k halftime werk ofzo, eens uitzoeken :).
 
Laatst bewerkt:
De 27mm verhoging van de achterkant van mijn fiets is niet alleen bereikt door de aluminium plaatjes. Ik heb 2 plaatjes van 3mm gebruikt. Dat zet de kont (verhouding bij linksysteem 1:3 dus 18 mm hoger.(6x3). Daarnaast heb ik mijn Wilbers element ook 3 mm langer laten maken dan standaard. Dit levert dus ook 3x3mm= 9 mm hogere achterkant.
Zo kom ik dus aan 27 mm. 9mm hoger dan standaard (9x3)=27.
Dat is een mooie racestand. De Hagondemper, 10 mm langer dan standaard, levert dus nog meer hoogte, (10x3=30mm,maar door gebruik van een 17 inch achtervelg wordt het minder extreem en daardoor een perfecte hoogte :P ;) , maar nog steeds hoger dan je standaard fiets.

Bij een NC 30 zijn de mogelijkheden beperkt tot een langere demper (maatwerk) of een maatwerkdemper met hoogteverstelling.

Bij een NC 35 kun je daarnaast ook met de eerder genoemde plaatjes werken.
Demperlengte NC30 NC35 standaard is gelijk. *O*

Roel,

wederom bedankt voor de uitgebreide toelichting!! :}

groet,

Marc
 
Bijvoorbeeld die op bij rick oliver aangeboden worden?
Is alleen zo`n kortere linkarm voldoende dan...?

groet,

Marc

RickO. biedt idd. een aangepaste NC30 linkarm aan geheel op basis van een ruilsysteem. Dwz. je stuurt die van jouw op naar hem en je krijgt van hem weer per ommegaand retour een aangepast NC30 linkarm. Dit linkarm heft een hoogteverschil van een achterwiel 17inch grotendeels op.

Wat feitelijk anders is tussen een originele en een RickO.? Beide originele bevestigingsgaten waar de onderste lange bout door de "rocker" ofwel triangle heengaan zijn professioneel dichtgemaakt via een hitteprocedee. Dan wordt op een kortere lengte (t.o.v. de andere boutmontage aan framezijde) nieuwe bevestigingsgaten ingeboord.
 
gr@spol ik kan hier een setje NC35 poten kopen (heb nog geen ZXR poten gevonden :(),
behalve de set van Rick O kan ik geen informatie vinden over deze poten in een NC30.
Verder zoeken naar de ZXR400L poten of zijn de NC35 poten een goed alternatief ?

Vandaag mijn achterband kapot gereden (gelukkig thuis nog gehaald :)),
nu ik toch aan een nieuwe band moet ga ik denk meteen voor een 17" combinatie.
 
gr@spol ik kan hier een setje NC35 poten kopen (heb nog geen ZXR poten gevonden :(),
behalve de set van Rick O kan ik geen informatie vinden over deze poten in een NC30.
Verder zoeken naar de ZXR400L poten of zijn de NC35 poten een goed alternatief ?

Vandaag mijn achterband kapot gereden (gelukkig thuis nog gehaald :)),
nu ik toch aan een nieuwe band moet ga ik denk meteen voor een 17" combinatie.
NC35 poten zijn niet heel makkelijk te vinden en als je ze kan vinden zijn ze duur B|
Op greybike heb ik ook mensen gezien met ducati poten :9~
zxr poten staan hier in NL genoeg...voor weinig. Is laatst hier op mf een complete voorkant voor 200,- verkocht. Op marktplaats staat af en toe ook wel wat. Weet dat de motorsloop in de Krim laatst nog 2 stuks had staan. Daar heb ik mijne ook weg voor 250,-

Als je heel graag nc35 poten wil kan je het beste ebay in de gaten houden denk ik...

hier duc poten :9~ en mito kontje :9~
26052007471.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan