Het grote wat ben ik nu weer verloren topic

Rechter kuipvak deksel van een K75RT, hele route nogmaals gereden maar nergens terug kunnen vinden.
Verder werd ik op de A15 een keer door een koekblikker gewezen op mijn openstaande topkoffer, die inmiddels al helemaal leeg was..... regenjack, zonnebril, poetsdoek en een paar werkhandschoenen pleite....
 
Kentekenplaat (Ducati...), 2x een topkoffer en 1x een zijkoffer (Krauser: slotplaatjes versleten), lieveheersbeestje, en héél veel zonnebrillen (vergeten terug op te zetten na het tanken |( ).
 
Kenteken +houder + achterlicht, en verder een hele hoop boutjes en moertjes.
En een keertje een zijkap, maar die heb ik nog van de weg af kunnen trekken *D
 
WTF :N Jij mag echt van geluk spreken. Er is namelijk een motorinstructeur in mijn omgeving die met een aangepaste motor rijdt met zijspan omdat zijn ketting brak en om zijn been sloeg met als gevolg dat zn been eraf werd gerukt tot boven zijn knie.... -O-

Heb nou al een paar keer resultaten gezien van gebroken kettingen en daar wordt je niet vrolijk van. Ketting beschermer en dikke plaat bij mn linker stepje laat ik mooi zitten.. als mn ketting ooit moet breken laat hem dan maar vaststaan bij mn blok zolang mn wiel maar blijft rollen en niemand die ketting tegen zich aan krijgt.
 
vriendin belt uit den haag of ik haar wil ophalen met motor (kom zelf uit a'dam) omdat treinen weer eens niet rijden(whats new) ,helm van vrindin in rugzak en cruisen naar the haque ,eenmaal aangekomen zegt mn meissie waar haar helm is (agv criville replica) ik zeg in mn rugzak ??.
LEEG dus ,onderweg verloren .
vriendin met bus en ikke nog ritje den haag- amsterdam, amsterdam-den haag en terug amsterdam gereden om te kijken of hij ergens nog lag ,niet dus .
iemand deze toevallig ooit gevonden ..(5 jaar geleden) :X


Zou wel een goed plan zijn om die stuiterbal nog op te zetten ;)Als je van je vriendin af wil (A). Heb nog wel een soortgelijke helm voor je, diende als voetbal voor in de pauze.

OT, nooit iets kwijtgeraakt, maar vergeet altijd me sleutel uit het contact te halen als ik hem aan het kettingslot heb gelegd (A)
 
Vanmiddag kennelijk een van m'n claxons verloren.. Misschien waaide het te hard?
Op naar de sloop dit weekend!
 
Vanmiddag kennelijk een van m'n claxons verloren.. Misschien waaide het te hard?
Op naar de sloop dit weekend!
Motor weg doen naar de sloop alleen omdat de claxon mist? :+

Zelf nooit wat verloren. Behalve mn ego nadat ik in een file achterop een vrachtwagen was gereden :P
 
hoeveel heb er zo :?

als de vraag was: hoeveel heb je er dan.. dan waren het er 2. Heb trouwens nog 2 "zware"uit India liggen, maar die krijg ik niet aan de praat :( zullen wel teveel stroom trekken of iets in die richting. baal er wel van, want het zijn echt juweeltjes..
 
Motor weg doen naar de sloop alleen omdat de claxon mist? :+

Zelf nooit wat verloren. Behalve mn ego nadat ik in een file achterop een vrachtwagen was gereden :P

AUW!! Dat is één van de worst-case scenarios.. je kan nog gewoon typen, dus da's goed afgelopen allemaal??
 
Ik ben een keer me kentekenplaat verloren.
Kwam ik pas achter na dat ik door de politie (met sirenes en lichten aan) werd aan de kant gezet.
(zeiden: zwarte jas, zwarte helm, geen kenteken, drive by shooting.......... lol)

Had hem trouwens wel weer gevonden bij een rotonde.


En ben met me vorige motor wat lak verloren aan een vangrail dankzij een dronken automobilist.
 
vandaag of gister mijn remschrijf slot... wil niet weten waar die terecht is gekomen! zo onder me zadel vandaan geschoten (gok ik) dacht dat die daar altijd wel veilig/stevig zat niet dus -O-

arme automobilisten die achter me reden
 
Ik ben een keer in de schipholtunnel al mijn olie kwijtgeraakt..... beetje jammer en best gevaarlijk voor mij ( achterwiel was zo glibberig als een condoom ) en voor de auto's achter me...
 
Het viel me zondag onder het rijden op dat me achterlicht los hing, tenminste hoorde het trillen met remmen gekeken ben ik het boutje verloren '(

* Kom dit topic nu net pas tegen, leuk initiatief!
Kom heel wat rare dingen tegen :Y :9
 
Ik ben een keer in de schipholtunnel al mijn olie kwijtgeraakt..... beetje jammer en best gevaarlijk voor mij ( achterwiel was zo glibberig als een condoom ) en voor de auto's achter me...


3 weken terug bij mijn schoonmoeder voor de deur _O- gelukkig kwam ik erachter voordat ik daadwerkelijk de fiets in zijn eerste versnelling tikte.
 
Mijn handschoenen toen ik mijn achterband lek reed. Ben lopend verder gegaan na controle en lek-constatering. Mijn handschoenen laten liggen aldaar en toen ik terug ging waren ze dus gewoon weg. :(
Maar ja heb alweer nieuwe. :)
 
Eh,

Mijn plakkertje voor Tommie. Floep, met 120 over de snelweg.
De topkoffer. Zat niet goed in het slot.
Diverse boutjes, moertjes, sleuteltjes, schroevendraaiers.
Mijn leesbril.


en een keer bijna mijn passagiere.

Ik reed heel rustig, want Miep was bang achterop. Krijg ik het commentaar: Nou, dat gaat wel heel erg rustig. Dus ik probeer de andere stand van het gashendel, en direct voel ik twee graaiende handjes langs mijn jas.....

Het ho-ijzer zorgde voor een innige ontmoeting van mijn helm en die van haar.
 
Ik ben nog niet veel kwijtgeraakt.
Wel al een aantal iets verloren, en teruggevonden.

- Het neusstukje van mijn helm, verloren en 's avonds op weg naar mijn motor toevallig zien liggen op de grond op straat.
- Het neusstukje van mijn helm, verloren en een vriend belde me op dat hij een stukje plastiek had gevonden in zijn zetel.
- Het fogscreen van men helm, was eruit gesukkeld en viel in mijn schoot onder het rijden.
- Mijn F4 bluetoothkitje dat loskwam van men helm, maar gelukkig via een draad nog bleef hangen.
- De sleutelhanger die bij mijn motorsleutels hing (afgebroken en verloren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan