Het grote wat ben ik nu weer verloren topic

Damn, zeeslot was me voor _O-

Edit : Wilde een keer schakelen met de zundapp, lukte niet, want er kwam een bout uit het blok naar buiten zetten. Na nog een keer proberen zag ik het en toen viel hij eruit. Bleek ook prima zonder die bout te kunnen rijden :+
 
Laatst bewerkt:
Omdat al die koekblikkers van rijkswaterstaat van de opbrengst van onze verloren spullen op vakantie gaan.....
 
me slippers...meerdere malen
tas met fruit...
sigaretten...
zelfgetekend routekaartje...

alles weer teruggevonden en het meeste fruit was nog te eten :9
 
Een vriend van me wilde zijn helm halem met mijn motor bij zijn huis. Heeft hij die helm aan mijn bagage drager (xt350) vastgeklikt en is weer naar mij toe gereden. Zie ik hem aankomen en zet de motor op de standaard en wil de helm pakken......foetsie :P
 
Laat me raden, een Harley? O-)

beetje late reactie, maar anders wordt dit nooit een groot topic.
300.000km op een Harley, ...sprookjes verkopen ze in de efteling hoor.
Maar toegegeven, de eerste ketting verloor ik bij 60km/u inderdaad op een liberator. De 2e op een FZR 1000 met kietel bij topsnelheid, carter stuk, achterbrug stuk, achterwiel beschadigd leuk dagje weg, en bijna verongelukt...vandaar de naam, cardan. :]
 
Laatst bewerkt:
me knee slider op de a12. Voel in eens een klap op me voet en ik zie iets zwarts in me spiegel weg schieten had pas na een sec of 10 door dat het me knee slider was :P
 
Vanaf augustus 2009:

- Ventilatie deel van mijn helm.
- ventilatie deel van mijn helm (ja, twee keer.. :( ).
- Peter Pan Speedrock shirt, toen plotseling mijn rugzak openwaaide op de autobaan.
- En (bijna) het zijkapje van mijn CB, fladderde achter me aan dankzij het trekbandje waarmee hij nog vast zat. Ik heb ze nu maar preventief verwijderd.


Oftewel, mijn kameraden rijden liever niet achter mij.. ;)
 
Laatst bewerkt:
DB killer: ik dacht dat ie goed vast zat, maar blijbkaar is het boutje losgetrild. De motorrijder achter me zag wel 'iets wegvliegen'.

Stuurgewichtje: toen ik terugkwam uit de Eifel had ik er nog maar 1...
 
beetje late reactie, maar anders wordt dit nooit een groot topic.
300.000km op een Harley, ...sprookjes verkopen ze in de efteling hoor.
Maar toegegeven, de eerste ketting verloor ik bij 60km/u inderdaad op een liberator. De 2e op een FZR 1000 met kietel bij topsnelheid, carter stuk, achterbrug stuk, achterwiel beschadigd leuk dagje weg, en bijna verongelukt...vandaar de naam, cardan. :]

WTF :N Jij mag echt van geluk spreken. Er is namelijk een motorinstructeur in mijn omgeving die met een aangepaste motor rijdt met zijspan omdat zijn ketting brak en om zijn been sloeg met als gevolg dat zn been eraf werd gerukt tot boven zijn knie.... -O-
 
Laatste m'n duo zitje met 150km/h op de snelweg. Gelukkig vloog hij door de wind die om je heen slaat tegen me rug aan.

Gouw gepakt en op vluchtstrook gaan staan haha, das nog lastig koppelling gebruiken met een duo zitje in je hand!
 
Zelfgemaakte routebeschrijving, potdomme een half uur op zitten kienen. Vloog uit mijn kaartmap op de tank. Had al een kleine 10 km niet meer gereden, dus ben maar niet gaan zoeken. Daarnaast ook nog een kaart. Maar die zag mijn maat wel op tijd voorbij vliegen.
 
Remlichtschakelaar van de voorrem van der GS750. Zag hem er zo uitspringen op de A13. Pieuwwww en weg was-tie.... En bijna de linkerknalpijp van de GS1000. Ik was bij een maatje het zwarte vrouwelijke monster aan het showen, duwt ie met zijn voet op dat pedaal van de middenbok en vraagt wat is dat?
Pleurt meteen de linkervuvuzela eraf. _O- Die bleef gewoon een kilometertje of 40 hangen op het pedaal van de middenbok. Bevestigingsboutjes waren verdwenen en de klem was verdwenen....
 
Ik heb een keer een slak verloren. Zo'n slak met een huisje op z'n rug. Die liep over de bovenrand van m'n kuipruitje. Dat ging best een tijdje goed, maar ergens op de A50 is ie er uiteindelijk toch afgewaaid... '(

Verder een kinstukje van m'n helm verloren, een regenhoesje van een tas en wat kuipschroefjes.
 
Laatst bewerkt:
Is het niemand opgevallen dat er in 6 pagina's nog geen enkele Ducati rijder een onderdeel verloren is? Zal het dan toch een fabeltje zijn dat Ducati's uit elkaar vallen.

Dan trap ik maar af: ik verloor een schroefje uit mijn remhendeltje waardoor mijn voorrem niet meer werkte. Kwam ik achter toen ik met een lekker sportief gangetje op een krappe 90gr bocht afreed. Spannend momentje!
 
Vorige maand ergens op het traject a28-a27-a12 is mijn rugtas open gewaaid.
Portemonnee, rijbewijs en motorpapieren verloren. Gelukkig zat mijn tandenborstel er nog in -O-

Wel grappig, ik ging de politie bellen op het "geen spoed" nummer.
Ik: ik ben afgelopen 1,5 uur ergens op de snelweg mijn portemonne en papieren verloren.
Agente: Verloren? Op de snelweg? Hoe heeft u dat voor elkaar gekregen?
Ik: Ik reed op de motor en mijn tas is open gegaan.
Agente: owww ik dacht u heeft op de snelweg gelopen ofzo..
En dat ging nog ff door..

Uiteindelijk niks meer van gehoord, wat geen verrassing was natuurlijk.

Tip : Rugzak goed dicht doen met de ritsen zo ver mogelijk naar beneden.
Bij mij waren de 2 ritsen tegen elkaar aan de bovenkant en is toen wind tussen gekomen.
 
Tube zweedse smeerkaas en 3 broodjes.. dacht het wel op/tussen de andere tassen te kunnen proppen maar halverwege denemarken was mn ontbijt weg.

De regenhoezen van mn zadeltassen zijn ergens in duitsland voor zichzelf begonnen.

Zal wel leuk effect geven als t plat gereden word trouwens, zo'n tube :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan