Het grote wat ben ik nu weer verloren topic

Zag net toen ik thuis kwam dat mijn rugtas open stond. Mis nu alleen zes blikjes cola. Hoop maar niet dat er iemand achter mij reed. Oeps. bijdeze sorry voor het ongemak
 
In mijn Puch-tijdperk: mijn acht-armige motor-slot. ik bond dat altijd op de bagagedrager, en ineens hoorde ik een klap. FF gestopt, brommer gauw geinspecteerd en niks gemerkt en toen weer verder gereden.

Thuis wilde ik mijn brommer op slot zetten -> 'He, waar is mijn slot?' Gauw teruggereden naar de plek waar ik die klap hoorde, en gelukkig lag het er nog *D
 
Tijdens het rijden: "Hmmm, linker stuurgewichtje kwijt!" dus gelijk even langs de dealer gereden om een nieuwe te bestellen... Thuisgekomen: "Gvd :( @#$%^&*&*"





























rechtergewichtje kwijt... _O-
 
Remklauw achter.. nouja.. niet helemaal hoor! De ontluchtingsnippel heb ik namelijk nog terug gevonden.

Don't mess met je reactiestang en boutjes! :)
 
ik ben vorige week op de snelweg me portemonnee met vijftig euro en pinpas en me nieuwe telefoon verloren,toen ik de snelweg op ging zat me jas zak nog dicht,toen ik op de afslag zat stond die open en waren me spullen weg,geluk dat me huissleutels aan de andere kant zaten anders had ik een nog groter probleem,dit was al erg genoeg/
 
Een vriend van me die voor me reed op motor vakantie in frankrijk verloor een 5 liter plastic jerrycan met wijn. Kon hem nog net ontwijken. Maar de dop kon niet meer goed dicht dus eerst die wijn maar even op gedronken voor dat we verder reden. :Y














Oh, ja we zijn daar ook terplekke gaan wild camperen en BBQen voor dat we de volgende morgen weer verder reden. :+
 
Ik ben hem echt kwijt geraakt hoor Pietert :) , hopelijk raak ik mijn kentekenplaat nu wat vaker kwijt ;) , scheelt bekeuringen.

Ontopic, het is overigens wel een heel gedoe om weer een nieuwe kentekenplaat te krijgen, eerst aangifte doen bij de politie van vermissing van de plaat, dan formulier bij het postkantoor ophalen voor een aanvraag van een "nieuw" kentekenbewijs met aanteken. Heb nu eindelijk de aanvraag binnen van de RDW en kan een nieuwe plaat ophalen bij een platenboer. Er komt dan een eentje op mijn plaat te staan.
Gelukkig kon ik ter overbrugging van de aanvraag (duurt een tijdje) met een witte kentekenplaat rijden waar een nummer in staat tot welke maand je hem mag gebruiken, dus kon gelukkig nog wel rijden :) :) .


Ben ik onlangs ook kwijtgeraakt, ook plastic van de nummerplaathouder afgebroken. Rij nu ook met en tijdelijke witte plaat. Staat wel cool vind ik, mooier als een gele met zo'n blauwe eurosticker. Jammer dat ik er maar een maand mee mag rijden :+

Ook een keer mijn bril verloren op de snelweg. Was onderweg naar Zeeland met een vriendin achterop mijn vorige Blade. Moest tanken en wilde dat even tegen haar vertellen. Doe mijn vizier omhoog en draai mijn hoofd naar achteren, waait zo mijn bril uit mijn helm. Nog wel teruggevonden maar een glas miste. Die vriendin had ook haar rijbewijs dus die heb ik verder laten rijden. Grappig hoe mensen reageren als bij het tankstation niet het meisje (ze is niet zo groot) maar de jongen achterop gaat :} Ook de reactie van het andere stelletje waar we bij het verkeerslicht naast gingen staan (hier wel jongen voorop) doet me nog steeds glimlachen. :)
 
Laatst een hoop vel van mn handen... :(
Wilde aan het begin van de rit nog terug om handschoenen aan te toen maar
niet gedaan. |(
 
ik ben vorige week op de snelweg me portemonnee met vijftig euro en pinpas en me nieuwe telefoon verloren,toen ik de snelweg op ging zat me jas zak nog dicht,toen ik op de afslag zat stond die open en waren me spullen weg,geluk dat me huissleutels aan de andere kant zaten anders had ik een nog groter probleem,dit was al erg genoeg/

Echt die zakkenrollers opereren tegenwoordig overal :(
 
Onderstaande is al een tijdje geleden toen ik nog de Suzuki Intruder 1400 (1993) had. 8-)

Ik reed weer eens van Leidschendam naar Veenendaal over de A12 en net na het pompstation bij Gouda voel ik ineens wat hards tegen me rechter motor laars slaan.
Ik kijk onder het rijden naar me laars maar ik zie niks, achter me zag ik ook niks dus ik rijdt vrolijk door. :]
Op een gegeven moment zie ik (omdat ik naar me kilometer teller kijk) ineens dat er aan me stuur iets niet klopte. :?
Blijkt nou, is 1 van de 2 (de rechter als je op de motor zit gezien)stuur steun/houder weg te zijn O-)
Stuur zat gelukkig nog heel goed vast met de andere steun/houder maar ik begon hem toch een beetje te knijpen. :+
Dus met een zelfs voor een chopper triest langzame snelheid over de snelweg naar de volgende afslag en daar ff gevraagd naar een motor shop. Daar een nieuwe steun/houder gekocht met 2 imbus schroeven en 2 afdek dopjes zodat het stuur weer betrouwbaar vast zat.

Hoe die 2 schroeven in godsnaam zijn losgetrilt is me nog steeds een raadsel, maar ik weet wel dat ik de nieuwe er keihard in heb gedraait.

Voor de rest gelukkig nog nooit wat kwijt geraakt op de motor. *O*
 
Hallo Oma!!! :W

Ben gisterenavond mijn schakelpookje verloren, ik schakelde terug bij het stoplicht toen werkte alles nog prima. Licht gaat op groen, wil opschakelen naar ze 2, maar het enige wat ik deed was wat lucht verplaatsen met me linkervoet.

Pookje hing gelukkig nog te bungelen aan de versnellingsbak, dus kon 'm zo weer terugdraaien O-)
 
Hallo Oma!!! :W

Ben gisterenavond mijn schakelpookje verloren, ik schakelde terug bij het stoplicht toen werkte alles nog prima. Licht gaat op groen, wil opschakelen naar ze 2, maar het enige wat ik deed was wat lucht verplaatsen met me linkervoet.

Pookje hing gelukkig nog te bungelen aan de versnellingsbak, dus kon 'm zo weer terugdraaien O-)
:^

van de zomer ook verloren.
maar helaas ook het asje
stond in zijn 5 toen het gebeurde, dus kon lekker met slippende koppeling naar de motorzaak
 
m'n linker kneeslider :+

dacht dat ik een duif raakte toen 'ie op m'n laars viel.
Nog teruggereden, maar niet meer gevonden :'(

en sleutel 12 van 't gereedschaptasje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan