Het grote wat ben ik nu weer verloren topic

Mijn GSM. Tijdens het aankleden de GSM even op de tank gelegd, en dan onderweg mijzelf afvragen, waar heb ik dat ding nou gestoken ?
Nergens dus, en blijven liggen op de tank deed ie ook niet.

En laatst het BMW embleempje van de topcase, toen ik hem net gaan ophalen was.
 
uhmm ff denken.

1 schoen (rugtas open gelaten
1 broek (alweer rugtas opengelaten)
- Schroefjes (die krengen waaien zo los als je hard rijd :+ )
- Me verstand... dit gebeurt me regelmatig.
- Om de 250km ben ik me benzine kwijt terwijl hij toch echt vol zat :?
- Sleutels.. wel terug gevonden maar door de koekblik terreur hebben ze het niet overleefd :( .

/edit: wit vizier en me handschoenen zijn ook al een keer uit me rugzak gewaait B|
 
Laatst bewerkt:
mijn zonnebril.
mijn motor wou niet meer laatst op de snelweg, reageerde niet op gas, ik stop op de vluchtstrook. in eerste instantie wist ik niet wat er aan de hand was, nagedacht, alles ok, Oh wacht op reserve zetten. Stap af, helm af (het was errug warm) zet m op reserve. stap weer op. Ikke starten, doet ie het nog niet (hehe) choke open, starten, ok. choke dicht en ik kijk, zie een gaatje om in te voegen. Rijd weg, trek flink door (toeren in t rood), terwijl ik zie dat de toeren in het rood gaan zie ik gelijk mijn zonnebril van mijn tank afglijden, tergend langzaam... maarja ik moest doorschakelen en kon hem dus nie tmeer pakken.

Tsja, krijg je ervan als je haastig doet.
 
Nou ikzelf niets, maar lees even het volgende
Kameraad had een vriendin die een beetje anti motor was, en geen enkele motorrijder vertrouwde, we waren immers allemaal motortuig...
Tijdens een rit ging zij dus een keer achterop, bij hem dus, maar had zon vrouwelijke schoudertas om, die elke keer verschoof en in de weg zat.
Op mijn aanbod van zal ik hem even in de koffer doen werd er verontwaardig gereageerd: Nou nee hoor die draag ik zelf wel, zitten allemaal waardevolle spullen in!!!!!!
Nou wij onderweg, en op een gegeven moment komen we bij de snelweg, dus ik snelweg..
Zie ik in de spiegel de koplamp van mijn kameraad omhoog komen, dus die accelereerde even flink door, en juist op het moment dat ze naast me zijn, begint die schoudertas te wapperen en zwaaien, en vliegt dus los..
De gehele inhoud over een afstand van enkele kilometers over de snelweg, en hoe erg het ook was , ik schiet in de lag en moest gewoon langzamer gaan rijden om niet van de motor te vallen, en kon ze pas 30 km verder inhalen en even vragen of ze in de tas wilde kijken.....
nou de rest kun je wel raden, vriendin kwijt alles kwijt ..
Ja dat motortuig is echt niet te vertrouwen O-)
 
tijdens de heenreis naar de caferacerdag de kicxstarter verloren van mijn Bomber-caferacer... dat was |( |( ...voortaan beter wat bouten nalopen voordat ik aanrij...


tijdens de terugreis van diezelfde dag op de A2 mijn (niet al te kleine) rechteruitlaat afgeschoten op mijn achterliggers....5mm dikke ophang-staalstrip die bij de nieuwe (louis)megafoonuitlaten geleverd werd strak doormidden gebroken...mzzl dat er weinig verkeer achter zat...wel een lekker geluid naar huis toe :X

(na heel veel :( :( :( :( uiteindelijk een nieuwe demper van louis "gekregen" en zelf voor allebei de kanten een 3-hoekconstructie gemaakt voor de ophanging...)
 
Okee okee, het is niet verloren van de motor, maar van de auto... Maar er staat ook weer geen "motor?" in de topic-titel. O-)

Ik had een nieuw bed gekocht, een mooi, groot, plat pak van Ikea. En ik had zelf geen imperial op de auto, dus heb ik die bij Ikea gehuurd. Ik bij Utrecht de rondweg op langs de A12, kom op de 100 per uur... Hoor ik ineens een harde "voenk!" en zie achter mij m'n bed op de rijbaan terechtkomen. Imperial zat dus niet goed vast. :X

Als een idioot achteruit over de vluchtstrook gereden en met gevaar voor eigen leven het bed van de weg gesleept. Gelukkig reed er niemand achter me! En dan met 40 p.u. naar huis gesukkeld.

Ik slaap overigens al bijna 8 jaar heerlijk in dat bed. Één pootje is een tikkie krom, maar ik ben zelf ook niet helemaal recht.
 
Kan beter zeggen wat ik allemaal wel niet om me oren heb gekregen van andere motorrijders...(als groep rijdend)
We waren weer es een keer sportief aan het rijden, vlak na een rotonde, vvvwaaaammm zag ik ineens een kneeslider op me af komen vliegen....heeft me gelukkig niet geraakt :}
Andere keer, op de snelweg. Een wat oudere cbr600f, vwwaapp, schiet ineens een zijkap van zijn motor, zo langs me heen :} . Recht de lucht in. (hij heeft em later wel weer terug gevonden)
 
de volledige inhoud van m'n sportrugtas op de ring a10... bokshandschoenen, schoenen, duur grapje :(

m'n buddy zitkapje, maar wie is die niet kwijt geraakt?

Erger vond ik de koekblikker voor me die z'n platsic bumper verloor en waar ik dwars doorheenreed.. Lang leve de VRO, ik wist wel dat dit kon :)
 
de volledige inhoud van m'n sportrugtas op de ring a10... bokshandschoenen, schoenen, duur grapje :(

Volgens mij heeft de speling der natuur je schoenen op de oprit van de A44 ter hoogte van "Hotel Sassenheim" gebracht...

Althans, dat is wat ik tegen kwam toen ik druk aan het kijken was of de snelweg "vrij" was. Blijft toch wel een heel spannend moment :X
 
Mijn route beschrijving naar de efteling. Heb geen roadbook en tanktas wilde ik niet meenemen. Dus de route uitgeprint, in plastic mapje, met duct tape op mijn tank vast. Heeft heel lang gehouden, maar op een gegeven moment wil ik kijken, zie ik dat een kant los zit en het geheel een beetje wappert. Dus net als ik de tape weer wil aandrukken, windvlaag, floep, zo de route pleite. Heb niet meer omgekeken, maar ben er maar vanuit gegaan dat niemand het op zijn voorruit heeft gekregen.

En schroeven, daar wordt ik wel gek van. Moet iedere keer alles nalopen of ze er allemaal nog inzitten. Maar ja, het is een twin.
 
Volgens mij heeft de speling der natuur je schoenen op de oprit van de A44 ter hoogte van "Hotel Sassenheim" gebracht...

Althans, dat is wat ik tegen kwam toen ik druk aan het kijken was of de snelweg "vrij" was. Blijft toch wel een heel spannend moment :X

Waren dat boksschoenen? en dan nog een jaar of twee terug ?? :)
 
sleutelbos
mobiel
verrote uitlaatbocht
duoseat cover
zijkuip :X
boutjes koplamp
boutjes voorremklauw B|
kneesliders :(
zonnebril
rol ducktape

[me]Crash heeft wel geleerd nooit meer iets in het kaartenvak van z'n tanktas te stoppen... ;) [/me]
 
Laatst bewerkt:
ff denken: Laverda, na kleppen stellen etc bij Gijs van Dijk, vol gas terug naar Hengelo. Lekker brullen! Thuis gekomen mis ik dus een voetsteun, zijkapembleem, complete einddemper. En nogal eens boutjes, moertjes bij die Ultra Dikke Vibrator.
Verder bijna afdekkapje duozit zx7r, niet goed vastgezet.
Complete set reserve sleutels.
Kneeslider, bijna kameraad voor zijn harsens.
Halssjaaltje Yamaha.
Zijkapje Honda.
Twee keer het vertrouwen in twee bepaalde bochten.....
 
vriendin belt uit den haag of ik haar wil ophalen met motor (kom zelf uit a'dam) omdat treinen weer eens niet rijden(whats new) ,helm van vrindin in rugzak en cruisen naar the haque ,eenmaal aangekomen zegt mn meissie waar haar helm is (agv criville replica) ik zeg in mn rugzak ??.
LEEG dus ,onderweg verloren .
vriendin met bus en ikke nog ritje den haag- amsterdam, amsterdam-den haag en terug amsterdam gereden om te kijken of hij ergens nog lag ,niet dus .
iemand deze toevallig ooit gevonden ..(5 jaar geleden) :X


ben je die vriendin na dat akkefietje ook "verloren"?
 
ben afgelopen week blijkbaar mn grote kettingslot verloren.
Althans hij zat niet meer tussen mn bagagerekje en onder mn achterlicht langs vastgeklikt :(

ik heb nog wel ergens een koekblik horen toeteren geloof ik maar die stond op een oprit dus of dat nou naar mij toe bedoeld was.....

Eb voor degene die wel dik 700 gram aan kabelslot op zn blik of wat heeft gekregen..... :X (sorry)


















O-)
 
een lel van een grote groffe vijl ( ong 40 cm)
hardstikke duur en paste nergens in.
dan maar vast op de buddyseat en af en toe kijken
of ie er nog is.
dus.....weg
heb me daar de tering gezocht naar dat ding in de bermkant(en)
komt er oa een boer langs, hij stopt en vraagt wat ik kwijt
ben.
vertel ik van die vijl......zegt hij dat ik die nooit meer zal
vinden omdat dat knalharde metaal na de val in tig
stukken zal zijn gebroken........
boerenslimheid... :(
 
Mijn zonnebril -

We waren al een tijdje aan het rijden tot ik dacht "ik weet toch zeker dat ik mijn zonnebril had meegenomen en ik had hem nog op het vertrekpunt" :?

Terug gereden en gezocht maar niks gevonden
Bij aankomst zegt mijn vriend na het afstappen wat ligt daar op je zadel :?

G&@*de Gvd :( mijn zonnebril dus helemaal plat en kapot :X

Wel niet echt verloren maar toch ...
 
een mobieltje
liter nieuwe olie
pakje ciggaretten
zadel van een crosser
kickstarter van rs250 en van crosser
en een keer een remhandel ;(
 
Nog niemand die "mijn rijbewijs" gepost heeft ? :+
Dan ben ik de eerste, maar wel op de goede manier, rits van mijn pak zat niet dicht.

Een vriend van mij reed achter me en ineens was ik hem kwijt. Dus ik de vluchtstrook op en wachten. Komt hij na 5 minuten aan rijden met het mapje waar mijn rijbewijs in zit. Damn wat was ik blij. Mijn rijbewijs was net nieuw, twee weken daar voor was ik hem echt namelijk kwijt geraakt. Dat was trouwens gebeurd na een gevalletje met te weinig bloed in mijn alcohol op de trapfiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan