Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Waarom dat denigrerende "kantoormiepjes"? Het kunnen toch ook gewoon prostituees zijn?
Tikgeit van 9 tot 5, daarna gewoon een lekker wijf

Heb regelmatig gehad dat zodra m’n geduld op was, en ik in ging halen, de auto afsloeg.
Tegenwoordig haal ik in zodra het mij te traag gaat en er geen linker afslagen zijn.
Beter voor m’n bloeddruk én de lak van de heilige Acinonyx jubatus
 
Ik op de motor, wil linksaf slaan een inrit in. Tegenovergestelde richting een vrouw op de fiets, ik zie dat ze ‘afwezig’ is. Dus ik stuur voorzichtig richting inrit maar wacht tot ze voorbij…. Ze kijkt ineens op, en schrikt zich wezenloos. Gelukkig allemaal voorspelbaar…denk dat ze het nog mijn schuld vond ook.
 
Je had haar natuurlijk ook even moeten waarschuwen dat ze ging schrikken .. dus ja ` jouw schuld ..
 
Je hebt wel goed gehandeld, met inzicht in het verkeer. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Visie, en correct handelen is iets wat men vaak niet kan meer helaas tegenwoordig. En daarom is het goed, zelf te handelen, waar anderen falen.
 
Je hebt wel goed gehandeld, met inzicht in het verkeer. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Visie, en correct handelen is iets wat men vaak niet kan meer helaas tegenwoordig. En daarom is het goed, zelf te handelen, waar anderen falen.
Altijd defensief rijden op een motor , dus zorgen dat je kunt inbinden in discutabele situatie`s (dus remmen ) of zo hard rijden dat ze je nooit kunnen raken. ( je bent er al zat langs ).. Hou ik al een eeuwigheid vol , en ben nog niet geplet .
 
Vorige week zaterdag gestoken in mijn nek (toen ik op de motor reed) door een franse wesp oid. Brande als de hel, uiteindelijk een amper zichtbaar plekje geworden.
Een spannender verhaal heb ik nu niet.
 
Nee, dat heet doodslag.

Als het misgaat ondanks dat de varchtwagenchauf zijn uiterste best doet om een aanrijding te voorkomen, heet het 'Darwinisme'
Persoonlijk gun ik het niemand een ander volledig onbedoeld te doden. Het lijkt me vreselijk dat de rest van je leven te moeten meedragen, ook als je er echt niets aan kon doen.
 
Wordt er door de politie nu gefocussed in regio Utrecht? Zelf van de week aan de kant gezet, zondag zag ik dat er eentje aan de kant werd gezet en nu op de a27 ter hoogte van de bilt weer eentje? Elke keer ook politie in burger.
 
Wordt er door de politie nu gefocussed in regio Utrecht? Zelf van de week aan de kant gezet, zondag zag ik dat er eentje aan de kant werd gezet en nu op de a27 ter hoogte van de bilt weer eentje? Elke keer ook politie in burger.
Bedoel je echt het Bunnik-utrecht-De Meern deel?

Niks aan extra politie opgemerkd.
 
T'is toch ook jouw schuld! Waarom moest je ineens onaangekondigd in haar (afwezige) blikveld verschijnen? Volgende keer eerst een waarschuwing geven, effe flink toeteren ofzo...