Ziet hier nou gedeeltelijk een nieuwere voorkuip op?Mijn 600's doen het in ieder geval goed! Twee weken geleden op assen met de 2004 en nu in Italië met de andere.
Bekijk bijlage 1789915
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet hier nou gedeeltelijk een nieuwere voorkuip op?Mijn 600's doen het in ieder geval goed! Twee weken geleden op assen met de 2004 en nu in Italië met de andere.
Bekijk bijlage 1789915
Zit er veel verschil tussen de beide machines?Mijn 600's doen het in ieder geval goed! Twee weken geleden op assen met de 2004 en nu in Italië met de andere.
Bekijk bijlage 1789915Bekijk bijlage 1789924
Zit er veel verschil tussen de beide machines?
Ja snap ik… die van mij was het eerst ook veel te comfortabel. Bij mijn laatste circuitdag hebben ze de vering op m’n gewicht ingesteld.. toen ging alles met sprongen vooruitLastig vergelijken aangezien ik ze verschillend gebruik, de 2011 loopt wel merkbaar iets harder. De 2004 heeft aangepaste vering, remmen en banden, die stuurt naar mijn idee beter maar de 2011 is dan weer comfortabeler afgesteld voor weggebruik.
Ik heb geen Cordona, maar wel een kill time van 58 msIk heb in aanloop naar volgende jaar een Cordona PQ8 quickshifter kit aangekocht. Is iemand hier die ervaring heeft met deze kit en dan meerbepaald de killtime instellingen? Ik denk dat iedereen wel dezelfde voorwaarden heeft 'zo ideaal mogelijk zonder de bak al te immens te belasten'.
Ik heb er een liggen voor een 2003 PC37, weet niet of die hetzelfde is. In Groningen.iemand toevallig nog een originele uitlaat voor de Honda cbr 600rr (2005) liggen?? PC37
Informeer eens bij ECU flashingHi! Ik ben zowel nieuw in dit topic als op dit forum.
Rijd nu bijna 4 jaar een PC37 en heb vorig jaar de smaak te pakken gekregen met het circuit rijden.
Ben nog niet zo snel als mijn naam doet vermoeden, maar heb er onwijs veel plezier in!
Gelukkig nooit echt spannende problemen gehad met de motor (alleen de standaard nieuwe spanningsregelaar), maar loop nu toch tegen een lastig puntje aan.
Helaas heb ik een Duitser, waarbij de ECU is begrensd op ongeveer 80pk.
Is op de weg geen probleem, maar begin er op het circuit wel tegenaan te lopen.
Op dit moment ben ik op zoek naar een andere ECU met de vermelding ED erop, maar dit valt helaas erg tegen.
Mochten jullie misschien wat tips hebben, dan zou dat heel erg fijn zijn.
Alvast bedankt!
Bekijk bijlage 1838268
De marktplaats link is voor het 2005-2006 model, deze is helaas anders...Marktplaats: ≥ Kabelboom ECU transpondering HISS chip Honda CBR 600 RR — Tuning en Styling — Marktplaats
Op ebay staat er ook 1: Honda CBR600RR PC37 2003 ECU CDI ENGINE COMPUTER 38770-MEE-643 | eBay
ECU opsturen naar Sleutels verloren? : Carmo Electronics - Motorbike parts or electronics
en ze maken een nieuwe sleutel voor je.
Heb zelf in het verleden mijn ECU laten flashen bij Carmo, prima service en nooit geen problemen gehad.
Je zou die van ebay toch kunnen kopen en Carmo kan dan je huidige sleutels met die nieuwe ECU koppelen?De marktplaats link is voor het 2005-2006 model, deze is helaas anders...
Ebay linkje is inderdaad de juiste versie, maar heb het volledige setje nodig incl. sleutels en sloten.
Carmo heb ik al contact mee gehad, deze kunnen het helaas niet.
Stuur voor de zekerheid eens een mailtje/berichtje naar Mototech in Wetteren. Misschien niet bij de deur. Maar zij konden het voor men PC40 (en nog enkele fireblades waar ik van weet)Geen idee, ik krijg bij Ten Kate te horen dat ze het volledige setje nodig hebben.
Heb nu toevallig een bedrijf gevonden dat het juiste setje heeft liggen, alleen missen ze de sleutel.
Zou Carmo daar ook iets mee kunnen?
Heb Carmo in ieder geval even een mailtje gestuurd.
03-04 tussen de koplampenHello,
Wilde de vraag stellen in het 600F topic, maar dat is nogal dood.
Wellicht is er weinig verschil tussen de F en oude RR.
Ik kan het knipperlicht relais niet zo snel vinden bij een F-je uit 1993.
Hoe zit het bij de oude RR-en?