Het JM-Racing Topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ _O-

Gister hebben we echt lekker kunnen karten!
Valt me op dat als je met die 'snelle' jongens rijdt er bijna geen vlaggen worden gezwaaid en/of crashes zijn :)
 
:^

Niet gek met snelle lui, rij je zomaar 4/10e van je PR af :P. Vond het zaterdag ook niet verkeerd, maar godohgod, als je als man zijnde niet verder komt dan 1:15 :X :X (2e sessie paar van die slakkies)

Naja, beter nog een paar keer, heb toch (nog :X) geen brommer :(
 
Laatst bewerkt:
:^

Altijd 5 keer kunnen rijden, tót UPP meeging -O-

Ik zie een verband :Y

Gisteren was er trouwens ook nog een ongelukje gebeurd :X Het was deze keer niet met Wollie, want die was er niet bij, maar een onbekende dude hing met de achterkant van de kart op de voorkant van zijn achterligger. Zijn bandjes hingen in de lucht, dus hij kon geen kant op... Tot zo ver niet echt spannend, maar het rare was dat ie geen helm op had :? Die was ie zo'n 15 meter eerder verloren en was in de bandenstapel verdwenen |(
 
Die gast hadden ze direct van verdere deelname moeten uitsluiten! Kinbandje niet vast :N :N De sukkel :(

Dani was gister 1 van de 'zwarthelmen' _O-
Was m'n helm vergeten :X
 
Goedemorgen :W

Welke bandenspanning hebben jullie altijd in Sc's?

Ik had gelezen dat er verschil zit in de nieuwe sc's en de oude?

Nieuwe: 1.8 voor en 1.6 achter (koud gemeten)

Oude: 2.1 voor en 1.9 achter (koud gemeten)

Klopt dit een beetje?
 
:^ _O-

Gister hebben we echt lekker kunnen karten!
Valt me op dat als je met die 'snelle' jongens rijdt er bijna geen vlaggen worden gezwaaid en/of crashes zijn :)

:^ Laatste sessie startte ik als 20e en ben niet ingehaald, maar heb ook niemand ingehaald... Geen gele vlaggen en bij de laatste ronde zat de eerste nog zo'n 30 meter achter me :Y Dan rijd je 49.5 en ben je gewoon 18e -O-

Score:
heat 42 9e 00:49.320
heat 46 4e 00:48.892
heat 49 3e 00:49.079
heat 52 2e 00:49.003
heat 54 18e 00:49.501
 
Dat had UPP toch ook vorige keer. Reed 'ie een PR, was 'ie laatste :')

Heb mijn tijden hier zo niet bij de hand, maar was redelijk constant in de 48 (laatste paar heats) en 49'ers in de eerste 3 heats :)
 
Goedemorgen :W

Welke bandenspanning hebben jullie altijd in Sc's?

Ik had gelezen dat er verschil zit in de nieuwe sc's en de oude?

Nieuwe: 1.8 voor en 1.6 achter (koud gemeten)

Oude: 2.1 voor en 1.9 achter (koud gemeten)

Klopt dit een beetje?

Gewoon spelen tot je een spanning hebt die bij je past, wat je hier post zijn prima spanningen om mee te rijden. Maar zijn per rijder/motor anders. Met een 1000 is lagere spanning achter al belangrijker als bij een 600
 
nou nicolay,...



.. bandenspanning hebben we het ook over gehad op de cursus, zelfs nog met bob withag..





... maar ook hier kan ik verder....











... niks over zeggen :P :+
 
Laatst bewerkt:
nou nicolay,...



.. bandenspanning hebben we het ook over gehad op de cursus, zelfs nog met bob withag..





... maar ook hier kan ik verder....











... niks over zeggen :P :+

Het is ook beter als jij niks zegt Pienus, dat is een winwin situatie voor iedereen :P
 
Dat had UPP toch ook vorige keer. Reed 'ie een PR, was 'ie laatste :')

Heb mijn tijden hier zo niet bij de hand, maar was redelijk constant in de 48 (laatste paar heats) en 49'ers in de eerste 3 heats :)

Heb je geen mailtjes gehad met jouw tijden :? Toen ik thuis kwam (4 uur na het karten) had ik ze al :Y Ik zie net dat ze meteen na elke heat verstuurd worden :}
 
@ Soup; Jawel, maar heb ik al gewist. Toch geen PR gereden :P
@ Vienus; Ik denk dat jij hem wel kunt helpen hoor, jij stelde zo veel vragen! _O- _O- Ik denk dat ik volgend jaar maar met trommelremmen ga rijden. Die éne meneer zei dat dat veel beter remt dan schijfremmen :')

Wat een volk zat er tussen zeg, heb me kapot gelachen daar _O-
 
Pienus, ga jij in de B-klasse rijden :? -O-
Met die tijden van jou kun je echt wel in de A-groep rijden hoor. Zeker als je ziet wat er allemaal bij komt :+

"8:Doel voor het team in 2009: Veel genieten, goede kant boven houden en proberen podium te bereiken in de SuperCup 600 in de B klasse."

Bron: www.veenhoven-racing.tk
 
Pienus, ga jij in de B-klasse rijden :? -O-
Met die tijden van jou kun je echt wel in de A-groep rijden hoor. Zeker als je ziet wat er allemaal bij komt :+

"8:Doel voor het team in 2009: Veel genieten, goede kant boven houden en proberen podium te bereiken in de SuperCup 600 in de B klasse."

Bron: www.veenhoven-racing.tk

Vorig jaar reed ik zelfs in de B groep, maar dat was omdat er te weinig aanmeldingen waren om een C-groep te vormen :+
Als de cup echt vol is (dus tot en met een volledige C-groep) dan kom ik niet in aanmerking voor de B-groep. Tijden die je dan moet rijden liggen al snel onder 2.00.
 
Maar Pienus rijdt onder de 2.00...
Wat voor tijden moet je rijden voor de A-groep dan?
had bekenen (rij nu 1:58 en constant rond de 2:00)dat ik met progressie door het seizoen heen rond de 10-15e plek b klasse moet kunnen zitten.
Afgaand op de uitslagen van 2008
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan