Het JM-Racing Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op MMF gelezen:

Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef Joe Tosh het volgende:
Net op de radio :(

Er mag vanaf nu (tijdelijk vermoed/hoop ik) niet meer gereden worden op Spa-Francorchamps. Vergunning circuit is geschorst na een klacht van omwonenden tegen geluidsoverlast.

GA DAAR DAN NIET WONEN, FUCKING MONGOLEN! :(:j:(
Ongelovelijk... :/
 
Uitbatingsvergunning Spa-Francorchamps nietig

De Franstalige krant La Libre Belgique kwam deze ochtend met wel erg slecht nieuws voor de Belgische autosportwereld: De Raad van State heeft op 21 september de uitbatingsvergunning van de omloop van Spa-Francorchamps, die van 2007 tot 2026 liep, nietig verklaard.

Deze tussenkomst van de RVS komt twee jaar na een klacht van buurtbewoners, verenigd in de VZW Sourdine. Deze buurtbewoners vochten bij de RVS dus met succes de geldigheid van de uitbatingsvergunning aan, vooral op basis van een slecht uitgevoerde doorlichting. Het probleem zou uiteraard vooral om geluid draaien, een item dat Circuit Zolder en met name Marc Martens de afgelopen jaren rigoureus opgevolgd heeft.

Concreet betekent dit dat alle activiteiten op de omloop kunnen opgeschort worden. Een voorziene testdag van vandaag woensdag 23/9 is inmiddels al afgelast.

Leuk detail, één van de oprichters van de VZW Sourdine, Dhr. Mölter Feyen, woont in Sankt-Vith op tientallen kilometers van de omloop


bron
 
Net op MMF gelezen:Ongelovelijk... :/
WTF :?
Dat circuit ligt in the middle of nowhere. Nu maar maar wachten op de berichten dat je er alleen maar met een standaarduitlaat op mag :Z. Of met elektrische motoren :+

Toch vind ik het gek. Vorig jaar kon je er nog rijden zonder db-killer bij Bikersdays en nu werd er al gecontroleerd op decibellen en krijg je dit.
 
Laatst bewerkt:

ik ga je oude RR waarschijnlijk ook ombouwen naar circuitfiets ;)

heb er nu een nieuw blok inzitten en als ik de motor nu verkoop met 0 km op teller krijg ik er nog maar iets van 6000-6500 voor denk ik.

en een circuit cbr betaal je ook 4500 en dan heb ik een nieuw blok maar alleen nog wel het kenteken erop maarja :p

volgens mij heb ik youri de 14e ook nog wel gezien op assen. want, toen ben ik ook nog de laatste 2 sessies met de rr erop geweest.
 
ik ga je oude RR waarschijnlijk ook ombouwen naar circuitfiets ;)

heb er nu een nieuw blok inzitten en als ik de motor nu verkoop met 0 km op teller krijg ik er nog maar iets van 6000-6500 voor denk ik.

en een circuit cbr betaal je ook 4500 en dan heb ik een nieuw blok maar alleen nog wel het kenteken erop maarja :p

volgens mij heb ik youri de 14e ook nog wel gezien op assen. want, toen ben ik ook nog de laatste 2 sessies met de rr erop geweest.

Zou goed kunnen kloppen :Y
 
Uitbatingsvergunning Spa-Francorchamps nietig

De Franstalige krant La Libre Belgique kwam deze ochtend met wel erg slecht nieuws voor de Belgische autosportwereld: De Raad van State heeft op 21 september de uitbatingsvergunning van de omloop van Spa-Francorchamps, die van 2007 tot 2026 liep, nietig verklaard.

Deze tussenkomst van de RVS komt twee jaar na een klacht van buurtbewoners, verenigd in de VZW Sourdine. Deze buurtbewoners vochten bij de RVS dus met succes de geldigheid van de uitbatingsvergunning aan, vooral op basis van een slecht uitgevoerde doorlichting. Het probleem zou uiteraard vooral om geluid draaien, een item dat Circuit Zolder en met name Marc Martens de afgelopen jaren rigoureus opgevolgd heeft.

Concreet betekent dit dat alle activiteiten op de omloop kunnen opgeschort worden. Een voorziene testdag van vandaag woensdag 23/9 is inmiddels al afgelast.

Leuk detail, één van de oprichters van de VZW Sourdine, Dhr. Mölter Feyen, woont in Sankt-Vith op tientallen kilometers van de omloop


bron


Kortzichtige bekrompen mensen! :r :r

Kunnen alle hotels en restaurants en vele anderen hun deuren ook sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Minder snel :Y
reed de laatste keer de 14e me eerste dag assen een 2:05 dus nog een keertje minder snel :P

Ik zit ook op 2.05, wil eigenlijk ook in minder snel.. maar die was al vol. Vorige keer kon ik em zo overzetten. Ik kijk wel ff wat het niveau is in snel.. En eigenlijk wil ik ff proberen aan te haken bij Wim... Dus Wim ;)
 
Ik zit ook op 2.05, wil eigenlijk ook in minder snel.. maar die was al vol. Vorige keer kon ik em zo overzetten. Ik kijk wel ff wat het niveau is in snel.. En eigenlijk wil ik ff proberen aan te haken bij Wim... Dus Wim ;)

Ik wou dus ook Snel gaan proberen om ook lekker aan te haken bij iemand :Y
Maar had al minder snel geboekt :P
Zie wel hoe het zaterdag loopt :]

Wordt in ieder geval mooi weer *D
 
Ik wou dus ook Snel gaan proberen om ook lekker aan te haken bij iemand :Y
Maar had al minder snel geboekt :P
Zie wel hoe het zaterdag loopt :]

Wordt in ieder geval mooi weer *D

Ja idd, mooi dagje om het seizoen mee af te sluiten! 8-)

Hoop eigenlijk de 2.03 te halen, of 2.02 :P
 
Geen schijtpartij compleet
zonder dat ik de inhoud van de Donald Duck van voor tot achter weet :+

Kakken lukt me niet,
zonder dat mijn kakoog dat lekkere kontje van Katrien ziet :+

Met het aanzicht van Guus Geluk,
produceer ik net dat nodige beetje druk :+

_O- _O- _O-

Zo te horen hebben we te maken met een echte Donald Duck fan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan