Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het JM-Racing Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Digger

Het geheel schilderen, er komt een houten vloer in en een nieuwe keuken. Dan vind ik het wel welletjes
Dat is meer dan genoeg werk. Daar ben je ook nog wel even zoet mee, maar je kan het beter in 1x goed doen zodat je er voorlopig vanaf bent
 
Tjah qua meubilair wordt het even kalm aan doen. Anders kan ik t racen wel vergeten. Wordt sowiezo krap allemaal dit jaar. Moet nog maar zien hoeveel ik kan racen...
 
Ahhh daar zijn ze weer. Pieterrrrr op vakantie?? Dan kan neit zomaar he moeten we wel eerst goedkeuring voor geven. Maar Youri heeft de zware taak al opzich genomen zie ik
 
Ahhh daar zijn ze weer. Pieterrrrr op vakantie?? Dan kan neit zomaar he moeten we wel eerst goedkeuring voor geven. Maar Youri heeft de zware taak al opzich genomen zie ik
hij had minimaal 5 chicks achter moeten laten zodat ik er elke dag één kon posten
 
Weer terug uit 't ziekenhuis. A.s. maandag testjes en 23 feb bodemonderzoek

Ik moet nuchter aan de start verschijnen Bas dus ik ga zondagavond niet karten
 
Laatst bewerkt:
[Vienus modus]Welke zaken moest er ook al weer geborgd in de cup? Remtangen, remblokken olievuldop en?[/Vienus modus]

 
Weer terug uit 't ziekenhuis. A.s. maandag testjes en 23 feb bodemonderzoek

Ik moet nuchter aan de start verschijnen Bas dus ik ga zondagavond niet karten
Bodemonderzoek zegt de gek Succes en sterkte dan maar Ik zal aan je denken als ik een rondje rijd op Albacéte
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.