Het JM-Racing Topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.


Niets! en dat is nou juist het probleem ;)

heb eigenlijk geen zin meer iedere dag als kleuterleider/politieagent op te moeten treden :N :N
 
de echte reden is, dat ik nu een excuus heb dat ik traag ben :+

Enthousiaste reacties allemaal trouwens. *O*


@Erik, de dag is goed bevallen trouwens, super weertje 8-)

@Peter, nu zul je wat minder last van me hebben :+

@RaJean, ik ben benieuwd! *O*

Vering voor/achter is standaard, maar eigenaar heeft er ook al 1:55 mee gereden, lijkt me voorlopig om uit te proberen goed genoeg en er zal vast nog wel wat meer in zitten.


[afbeelding]
Mooi ding :} Gefeliciteerd *O*
 
de echte reden is, dat ik nu een excuus heb dat ik traag ben :+

Enthousiaste reacties allemaal trouwens. *O*


@Erik, de dag is goed bevallen trouwens, super weertje 8-)

@Peter, nu zul je wat minder last van me hebben :+

@RaJean, ik ben benieuwd! *O*

Vering voor/achter is standaard, maar eigenaar heeft er ook al 1:55 mee gereden, lijkt me voorlopig om uit te proberen goed genoeg en er zal vast nog wel wat meer in zitten.


[afbeelding]
gave bike, hoor! ga je nog zelf aan de slag met stickers/paintjob?
 
de ZAC races en nurburgring endurances op 4 juli en 1 augustus, Alleen in juli een dagje mettet met racecracks en 28 juni op Zolder, heb geen losse dagen verder. :)
dan kom ik je niet vanzelf ontrack tegen, maar volg ik je verrichtingen wel vanuit hier. 10.06 ben ik echter wel op Assen voor de ZAC races.
 
carrière in het motorgebeuren niet iets voor je?

Nah, weet je wat het gekke is.... Ik zit dagelijks op kantoor om een afdeling aan te sturen. Tuurlijk verdient dat leuk enzo, maar zoals afgelopen week heb ik een aantal kozijnen etc gemaakt voor de garage van m'n ma. Eigenlijk is er niets liever dat ik doe dan gewoon lekker bezig te zijn (als dat in de motorsport zou kunnen nog fijner natuurlijk ;). Als ik thuis kom gaan m'n "nette" kleren uit en de overal aan :Y :Y Heb al eens eerder gezegd, als ik geen hypotheek en verplichtingen enzo had was ik allang eens ergens bij een team gaan werken, al was het ook maar als chef-kuipenwasser ofzo :+
 
Nah, weet je wat het gekke is.... Ik zit dagelijks op kantoor om een afdeling aan te sturen. Tuurlijk verdient dat leuk enzo, maar zoals afgelopen week heb ik een aantal kozijnen etc gemaakt voor de garage van m'n ma. Eigenlijk is er niets liever dat ik doe dan gewoon lekker bezig te zijn (als dat in de motorsport zou kunnen nog fijner natuurlijk ;). Als ik thuis kom gaan m'n "nette" kleren uit en de overal aan :Y :Y Heb al eens eerder gezegd, als ik geen hypotheek en verplichtingen enzo had was ik allang eens ergens bij een team gaan werken, al was het ook maar als chef-kuipenwasser ofzo :+
ik herken die zuch om iets met je eigenlijke passie te gaan doen, helemaal. Ook voor mij geldt dat ik in de afgelop 13 jaar niet voor niets carrière gemaakt en dat ik daardoor nu (financieel) ook meer gebonden ben. Toch heb ik een paar jaar geleden wel gekozen - na mijn scheiding - om mijn vaste lasten dermate laag te houden dat ik op ieder gewenst moment zou kunnen overstappen naar een andere line of business, zonder dat ik dan in de knijp zou komen met een dan relatief te hoge levensstandaard. Die vrijheid voelt wel heel fijn moet ik zeggen.

Succes met je overwegingen in ieder geval en wie weer vind je straks ook weer de passie in je eigen werk terug, of vind je een mooie tussenoplossing tussen huidige carrière en je passie!
 
heb trouwens mijn bandenspannings meters is gechecked, zaten 0.25 bar van een ge-ijkte meter af. :X (en gaf dus 3.25 aan ipv 3.0 bij de test)

Oftewel, heb ik altijd met een te hoge spanning rond gereden, wat dus wel kan verklaren dat ik nooit helemaal van de bandenslijtage af kwam.
 
heb trouwens mijn bandenspannings meters is gechecked, zaten 0.25 bar van een ge-ijkte meter af. (en gaf dus 3.25 aan ipv 3.0 bij de test)

Oftewel, heb ik altijd met een te hoge spanning rond gereden, wat dus wel kan verklaren dat ik nooit helemaal van de bandenslijtage af kwam.

Zit idd veel verschil in. Ik kwam erachter met mijn "digitale" (ook geen goedkope trouwens) dat de waarde hoger was naarmate ik er harder in kneep :? :?

Heb nu een geijkte analoge :Y :Y geen rare fratsen meer ;)
 
Zit idd veel verschil in. Ik kwam erachter met mijn "digitale" (ook geen goedkope trouwens) dat de waarde hoger was naarmate ik er harder in kneep :? :?

Heb nu een geijkte analoge :Y :Y geen rare fratsen meer ;)
vond het ook wat vreemd om elke keer mijn bandenspanning nog verderomlaag te brengen. (1.25 was ik dan op uitgekomen, warm, met dunlops, krab je je toch wel een keer achter de oren :+ )

Die ik heb is zo'n motogp metertje, geeft constante waardes elke keer dus daar twijfel ik niet aan. Alleen zit ie er iets naast, niet zo erg, zolang dat maar constant is. :)
Is kijken of het beter blijft de volgende keer, met WEL een juiste spanning.
 
Zit idd veel verschil in. Ik kwam erachter met mijn "digitale" (ook geen goedkope trouwens) dat de waarde hoger was naarmate ik er harder in kneep :? :?

Heb nu een geijkte analoge :Y :Y geen rare fratsen meer ;)
Jep, ik heb die digitale van mij ook vergeleken met een geijkte versie en het verschil was ook rond de 0.2 bar. Bij TK kun je de analoge meter voor ong. €70 oid bestellen - dat is dezelfde die zijn ook gebruiken bij de het raceteam en het apparaat komt voort uit de kartwereld :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan