Het JM-Racing Topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep, ik heb die digitale van mij ook vergeleken met een geijkte versie en het verschil was ook rond de 0.2 bar. Bij TK kun je de analoge meter voor ong. €70 oid bestellen - dat is dezelfde die zijn ook gebruiken bij de het raceteam en het apparaat komt voort uit de kartwereld :+
hoe duur je m ook koopt, naar verloop van tijd moet je m weer controleren, het handeltje verloopt vanzelf wel. Dan check ik de mijn motogp metertje wel ff bij de motorzaak een keer in de zoveel tijd. Kom er toch regelmatig. :)
 
Waar kan je een digitale en/of analoge bandenspanningsmeter laten ijken ?
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Net terug van CPZ :) Was gezellig en het ging heerlijk :]
PR met 1,3 seconden aangescherpt tot een 1.58.3 8-)
Laatste sessie nog even achter Poolski aangegaan, maar dat ding loopt echt ziek hard op de rechte stukken _O- _O-

Samen paar rondjes knallen :Y Neem je camera mee dan :9
Been there, done that :+

Je hebt nog niks betaald voor je nieuwe pak neem ik aan :?
Jawel, aanbetaling van €375,-... Mja, die dude stikt er maar mooi in :)
 
FTD (Fill Threads Database) is de naam van een XML-gebaseerd computerprogramma waarmee de gebruiker kan zoeken wat er op usenet aan binaire bestanden gepost ...

... daarmee is deze jongen de draad kwijt hoor. :X

Maar als ik het goed begrijp een soort bittorent voor gevorderden?
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Net terug van CPZ :) Was gezellig en het ging heerlijk :]
PR met 1,3 seconden aangescherpt tot een 1.58.3 8-)
Laatste sessie nog even achter Poolski aangegaan, maar dat ding loopt echt ziek hard op de rechte stukken _O- _O-Been there, done that :+Jawel, aanbetaling van €375,-... Mja, die dude stikt er maar mooi in :)


dat die pool niet nu al gepost heeft waar je filmpje blijft :+
 
Die hostijosti's van "Track Training" waren er ook. Reden eerst in de snelle groep, maar werden daarna teruggeplaatst naar groep 3.... Boven op de toren schijnen ze wat commentaar gehad te hebben op/over mij, kansloze rukkers :')

En als ik langs loop gewoon hun smoel dichthouden :X Beetje jammer zulk soort mensen :Y

Ik zou:
- Als een bezetene remmen..
- Ik zou lomp remmen..
- Ik ga lomp de bocht in..
- Ik ga lomp de bocht uit..

Maar zelf geen deuk in een pakje boter rijden _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Die hostijosti's van "Track Training" waren er ook. Reden eerst in de snelle groep, maar werden daarna teruggeplaatst naar groep 3.... Boven op de toren schijnen ze wat commentaar gehad te hebben op/over mij, kansloze rukkers :')

En als ik langs loop gewoon hun smoel dichthouden :X Beetje jammer zulk soort mensen :Y

Ik zou:
- Als een bezetene remmen..
- Ik zou lomp remmen..
- Ik ga lomp de bocht in..
- Ik ga lomp de bocht uit..

Maar zelf geen deuk in een pakje boter rijden _O- _O-
zijn gewoon zielige gastjes die niet weten hoe ze moete rijden inderdaad
 
zijn gewoon zielige gastjes die niet weten hoe ze moete rijden inderdaad
Hoorde het van een maatje van me - ook instr. bij RA - dat ze over me zaten te lullen. Als klap op de vuurpijl werd ik direct weer met RA geassocieerd met de opmerking "Zo rijden al die gasten bij RA" _O- Stelletje wappie's :')
 
Die hostijosti's van "Track Training" waren er ook. Reden eerst in de snelle groep, maar werden daarna teruggeplaatst naar groep 3.... Boven op de toren schijnen ze wat commentaar gehad te hebben op/over mij, kansloze rukkers :')

En als ik langs loop gewoon hun smoel dichthouden :X Beetje jammer zulk soort mensen :Y

Ik zou:
- Als een bezetene remmen..
- Ik zou lomp remmen..
- Ik ga lomp de bocht in..
- Ik ga lomp de bocht uit..

Maar zelf geen deuk in een pakje boter rijden _O- _O-

Reed je ze van de baan dan :9
 
Morgen dagje Assen, ben bang dat ik de enige ben van hier. Ach dan rijden jullie ook niet in de weg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan