Het JM-Racing Topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag 30 23 oktober met een groepje karten? Iedereen is welkom :) Ja echt :+

Waar: Kartfabrique te Maarssen

Idee is 's avonds 3 heats rijden van 20 minuten per stuk (je betaalt voor een standaard heat = 12min):
- heat 1 om 20.00 uur
- heat 2 om 20.40 uur
- heat 3 om 21.20 uur

Karters:
- UPP-Racing
-

Ik ga van tevoren bellen/inschrijven, dus als je je opgeeft, dan verwacht ik dat je komt en niet op het allerlaatste moment afzegd.
B|
Als je me er nou niet bij wilt hebben, mag je het ook gewoon zeggen hoor. Daar kan mijn tere kinderzieltje wel tegen :Y :+

Maareh, de 23ste kan ik dus niet :N. De volgende keer ben ik wel wer van de partij ;)
 
B|
Als je me er nou niet bij wilt hebben, mag je het ook gewoon zeggen hoor. Daar kan mijn tere kinderzieltje wel tegen :Y :+

Maareh, de 23ste kan ik dus niet :N. De volgende keer ben ik wel wer van de partij ;)
GVD _O- je begrijpt natuurlijk dat ons cluppie wel compleet moet zijn. WANNEER KUNNEN JULLIE WEL DAN :z Een week later? Zaterdag 6 november?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 6 november een prachtige datum.
Kunnen we niet een dag uitkiezen waarop Koen niet kan?
Ik zal 'em effe mailen met de vraag wanneer hij wel kan :+

Goed, nog maar een keer dan:

KARTEN

Iedereen is welkom :) Ja echt :+

Wanneer: Zaterdag 6 november 2010
Waar: Kartfabrique te Maarssen

's Avonds 3 heats rijden van 20 minuten per stuk (je betaalt voor een standaard heat = 12min):
- heat 1 om 20.00 uur
- heat 2 om 20.40 uur
- heat 3 om 21.20 uur

Karters:
- UPP-Racing
- Basje
- Digger?
- SilenT?
- ...

Ik ga van tevoren bellen/inschrijven, dus als je je opgeeft, dan verwacht ik dat je komt en niet op het allerlaatste moment afzegd.
 
_O- _O-

Je bent gewoon bang dat ik je het snot voor de ogen rijd :+
Dan stop je maar een watje in je neusgaten :P

6 november is voor mij ook beter, want dan kan ik nog een beetje afvallen. Anders maak ik helemaal geen kans t.o.v. van al die magere kleinte mannetjes :+
 
Ik zie dat ze het aangepast hebben:

Saturday Night Fever - iedere zaterdag vanaf 19.00 uur -
Op zaterdagavond vanaf 19.00 uur langer karten bij de Kartfabrique? Ja, dat klopt! Vanaf 19.00 uur duren onze heats geen 12 minuten maar 18 minuten, voor de prijs van € 15,95 (inclusief balaclava).


Wat hebben jullie liever? vanaf 19.00 of vanaf 20.00? Als we eerder gaan kunnen we er nog een 4e heat aan plakken voor degene die dat willen. Bedoel, zal niet de eerste keer zijn :+
 
Zou ook graag weer een keer willen karten, alleen gaat dat ding niet snel genoeg naar m'n zin vooruit als ik met dat goddelijke lijf erop zit :P
 
Dan stop je maar een watje in je neusgaten :P

6 november is voor mij ook beter, want dan kan ik nog een beetje afvallen. Anders maak ik helemaal geen kans t.o.v. van al die magere kleinte mannetjes :+

Hoe zwaar ben je dan? Veel zwaarder dan 80 kg zal het niet zijn :P
 
Zou ook graag weer een keer willen karten, alleen gaat dat ding niet snel genoeg naar m'n zin vooruit als ik met dat goddelijke lijf erop zit :P

Heb jou een keer in een kart gezien, deed me denken aan:

mk64dk.gif
 
Laatst bewerkt:
Zou ook graag weer een keer willen karten, alleen gaat dat ding niet snel genoeg naar m'n zin vooruit als ik met dat goddelijke lijf erop zit :P

:+

Moet op eens weer denken aan een MSL uitje. Toen werd jij omhoog geduwd :P
Of het tegenhouden van Nico's kart _O-

Vond dat Basje en ik toen wel een goed team vormden, ik het slakkie en Bas de coureur ;)

6 november kan ik ook wel :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan