Het JM-Racing Topic deel 27

Jij bent er vroeg bij ! *O*
Zal dit jaar wel weer nodig zijn..

Ik ga volgende week trouwens de filmpjes van dit jaar branden ! Dus als je je adres nog even mailt, dan kan je met oud&nieuw filmpjes kijken :+
Twee dagen Spa is toch zo'n beetje het leukste uitstapje met de motor wat mij betreft dus ik kon het niet laten om alvast te boeken. Dit maal maar gelijk de pitbox geregeld :+

Ga je volgend jaar ook mee :? 8-)

Mijn adres zal ik zo op de mail zetten.
 
Twee dagen Spa is toch zo'n beetje het leukste uitstapje met de motor wat mij betreft dus ik kon het niet laten om alvast te boeken. Dit maal maar gelijk de pitbox geregeld :+

Ga je volgend jaar ook mee :? 8-)

Mijn adres zal ik zo op de mail zetten.

2 dagen Spa is wel een leuk hoogtepuntje :Y

Weet nog niet of t wat word voor mij, misschien dat ik overstap op supermotard en zo niet weet ik voorlopig nog niet of ik dan wel kan ivm werk :/
 
Was cker ff zoeken naar het topic.... :P
We kunnen het topic een beetje hoog in de lijst houden....8 april Assen voor een TOMS-cursusje.

Verder niks te melden. De motoren staan nog in de winterstalling. Voor de racer heb ik een lijstje met puntjes waaraan gewerkt moet worden voordat die ZAC-klaar is en de Blade staat met een beste spijker in de band. In maart gaan we daar eens wat aan doen :Y
 
Gaat helemaal nergens meer over.

Dan maar effe wat anders: ik heb velgen besteld :+

217_12.jpg
 
Gewoon omdat het kan. Ik had nogal wat overuren en ik heb geen tijd om ze op te nemen, dus m'n werk gaat m'n nieuwe velgjes betalen *D

De zomerbanden die nu op de originele velgen zitten komen op de Rota's. De originele velgen wil ik houden, dus de winterbanden gaan over op de originele velgen. En m'n huidige wintervelgen (die van een standaard WRX) gaan in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Hé deze is er ook nog :+

Karten, ehhh, voorlopig effe niet. Ik ga misschien binnenkort nog wel outdoor met wat lui van m'n werk. Twijfel tussen Driebergen of Lelystad...

Owja ik heb iets nieuws bedacht: ik wil een 911 :+
 
Laatst bewerkt:
Hé 2 wheel monkeys, wanneer wordt er weer gereden???
:W
8 april TOMS-cursus op Assen tijdens een ZAC-dagje.
Vanavond ga ik de laatste hand leggen aan de rr dus hopelijk kan ik dan wat foto's posten. Hoewel je daar bij mij nog steeds niet teveel van moet verwachten :+
 
:W
8 april TOMS-cursus op Assen tijdens een ZAC-dagje.
Vanavond ga ik de laatste hand leggen aan de rr dus hopelijk kan ik dan wat foto's posten. Hoewel je daar bij mij nog steeds niet teveel van moet verwachten :+

Als je nou een foto gaat maken, doe dan net even een stap naar achteren voor je op de knop drukt. Dan staat het voor- of achterwiel er tenminste helemaal op :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan