Het JM-Racing Topic deel 27

Yeah, pictures *O*

Als je nou een foto gaat maken, doe dan net even een stap naar achteren voor je op de knop drukt. Dan staat het voor- of achterwiel er tenminste helemaal op :P
Geen foto's helaas :N . De ruimte waar de motor staat is ietwat te krap waardoor of de voorkant of de achterkant er niet op staat. Foto's maak ik wel op Assen :Y

Overigens is er niet heel veel aan verandert, want spijtig genoeg paste de Honda-Wing voor geen meter dus de zijkant blijft leeg. Wel kwamen nog iets 'aparts' tegen...het achter tandwiel zat verkeerd om gemonteerd :X
 
Geen foto's helaas :N . De ruimte waar de motor staat is ietwat te krap waardoor of de voorkant of de achterkant er niet op staat. Foto's maak ik wel op Assen :Y

Overigens is er niet heel veel aan verandert, want spijtig genoeg paste de Honda-Wing voor geen meter dus de zijkant blijft leeg. Wel kwamen nog iets 'aparts' tegen...het achter tandwiel zat verkeerd om gemonteerd :X
Ja doe ik ook altijd. Is voor slijtage. Doe ik met banden ook. Ketting moet je ook altijd effe binnenstebuiten draaien :+
 
Ik heb deze net gekocht Dick, daar moet 't wel mee lukken toch? :P

Canon_EF_70-300_IS_USM.jpg
 
Oh had net via facebook berichtje gestuurd dat je beter de F4 kon kopen :+
Ja nadat ik 't 10 jaar geleden gevraagd had :P

Nee ik heb gekeken naar de L series en ik snap dat de ring USM sneller is dan de micro USM en het beeld beter, maar daar is de prijs ook naar. Een F4 2ehands is 400 en deze heb ik nu voor 250. Bovendien heb je dan een 70-200 en nu heb ik een 300. Alhoewel ik gelezen heb dat 't verschil minimaal is in werkelijkheid? Maar dat weet ik niet. Zal wel eens kijken of ik er 1 mag proberen bij een winkel of als ik iemand tegen kom 't verschil bekijken.
Als ik 't nou echt leuk vind en ik wil er mee door, dan schaf ik misschien op den duur wel een L aan. En een betere body, deze is toch ook al 5 jaar oud. Maar alleen als ik 't echt leuk vind (en dus het geld waard) en de kwaliteit van de foto's met deze lens tegenvallen. Met goed materiaal kom je natuurlijk al zonder al te veel te doen een stuk verder, maar de kwaliteit van de foto is toch voor het grootste deel nog altijd voor verantwoording van (de instellingen van) de fotograaf. Eerst maar eens verdiepen in alle instellingsmogelijkhede en misschien her en der een cursusje volgen. Wordt genoeg georganiseerd in Amsterdam. Lekker makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hé deze is er ook nog :+

Karten, ehhh, voorlopig effe niet. Ik ga misschien binnenkort nog wel outdoor met wat lui van m'n werk. Twijfel tussen Driebergen of Lelystad...

Owja ik heb iets nieuws bedacht: ik wil een 911 :+

13 april ofzo is er weer een twee uursrace in Maarssen... Ik ben al ingeschreven! Zin in!!!
 
:W
8 april TOMS-cursus op Assen tijdens een ZAC-dagje.
Vanavond ga ik de laatste hand leggen aan de rr dus hopelijk kan ik dan wat foto's posten. Hoewel je daar bij mij nog steeds niet teveel van moet verwachten :+

Ik ga t eerste ZAC dagje skippen. Voorspellingen zijn nog steeds matig, dus ik ga maar mee als supporter van DickyDik :+
En mocht t toch nog wat worden, schrijf ik me last-minute alsnog in :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zelf proberen en ervan leren :)
Ja dat heb ik gedaan, maar ik snap af en toe niet wat en waarom iets gebeurd, lol. Foto's die zwart of wit worden, hahaha. Ik heb ook boekies met uitleg enzo, maar ik vind het chiller als iemand me ter plekke laat zien hoe-of-wat. Maargoe, voorlopig effe zelf kloten inderdaad.
 
Was zaterdag ook nog bij Camera expres. Ik vind zo'n L 70-200 F/4 ook wel wat... haha. Ik moet alleen effe het zoomverschil nog in beeld brengen, maar grote kans dat als die minimaal is dat ik overstap naar de L, want die USM is écht snel. Heerlijk.

Deze is met de huidige 70-300 gemaakt. Vind 't wel cool dat je de aarde ziet opspatten:

full


Binnenkort effe op 't circuit gaan oefenen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga t eerste ZAC dagje skippen. Voorspellingen zijn nog steeds matig, dus ik ga maar mee als supporter van DickyDik :+
En mocht t toch nog wat worden, schrijf ik me last-minute alsnog in :)
8 april is op een maandag. Shit, dan heb ik altijd werkoverleg... grrrmblbl Ow wacht effe, ik kan ook daarna gaan natuurlijk. Is toch 's ochtends... ik denk er effe over na.
 
Laatst bewerkt:
Was zaterdag ook nog bij Camera expres. Ik vind zo'n L 70-200 F/4 ook wel wat... haha. Ik moet alleen effe het zoomverschil nog in beeld brengen, maar grote kans dat als die minimaal is dat ik overstap naar de L, want die USM is écht snel. Heerlijk.

Deze is met de huidige 70-300 gemaakt. Vind 't wel cool dat je de aarde ziet opspatten:

[afbeelding]

Binnenkort effe op 't circuit gaan oefenen :)

Sinds wanneer is Blitz dr achterpootjes kwijt? :P
 
Cool, misschien kom ik effe kijken. Mooi camera test moment :+

Ik las van de week op FB dat ze op dit moment 13 inschrijvingen hebben. Vind ik een beetje tegenvallen... Maarre ik ben er sowieso bij. Ik denk dat ik volgende week zondag nog even ga knallen tijdens het onbeperkt karten... Nog mensen van hier die zin hebben om mee te gaan?
 
Oh had net via facebook berichtje gestuurd dat je beter de F4 kon kopen :+
Net effe een 70-200 F4 van een collega getest hier op straat. Hij is wel scherper hoor. Pfff mooie foto's maak je daarmee. 1 keer raden... ja, ik wil er nu ook één :')

full

Links dus 70-200 met ring USM, rechts de 70-300 met micro USM
 
Laatst bewerkt:
Tot je dan die van de L ernaast houdt...

full


En dan bedoel ik niet dat degene die erop zit leuker is :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan