Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die van haar was op vakantie een tussentijdse check. Even utigewassen/gespoeld.Het was me van het voorjaar ook opgevallen van dat luchtfilter. Heb hem toen gewoon vervangen voor een nieuwe, was iets van 11 euro dacht ik, ingeolied en al. Wel een aandachtspuntje om regelmatig te vervangen.
Hopelijk redt je het tot aan huis, vast wel na die fix.Groeten uit Italië! Momenteel druk aan het toeren op de Versys-X in de Dolomieten samen met mijn pa en zijn Versys 650.
Mijn Versys-X is inmiddels de halve ton gepasseerd. Helaas niet geheel vlekkeloos. Er is afgelopen week tot 2 keer toe en storingscode 62 verschenen op het dashboard. De 2e keer begon de verlichting en het dashboard te knipperen en sprong de naald van de toerenteller heen en weer. De snelheid werd niet langer weergeven en het vermogen viel weg. Motor in de berm tot stilstand gebracht, motor liep nog stationair. Snel het contact uit gezet. Vervolgens gebeurde er niets meer wanneer ik de motor weer op contact zette. Tsja daar sta je dan boven op een berg..
Hoofdzekering bleek bij een snelle blik volledig zwart en volledig versmolten met de behuizing. We hebben de restanten van de oude zekering verwijderd met een mes en met geweld een nieuwe zekering weten te plaatsen. De motor startte alsof er niets aan de hand was. Dit was inmiddels ruim 500 km geleden..
Het doet me allemaal akelig veel denken aan het elektrische gedoe met mijn vorige Versys-X. Dit was ongeveer bij dezelfde km stand. Hopen dat de Versys Nederland op eigen kracht weet te halen. Hij gaat dan gelijk door naar Kawasaki voor onderzoek.
Dat lijkt mij ook, maar dan zou die er toch gewoon uit moeten klappen ipv volledig te verkolen? Nogal bijzonder dat er iets stuk kan gaan door een zekering die er veel te laat uit klapt.Met usb laden en extra lampen zal de hoofdzekering ook best wat stroom voor z'n kiezen krijgen.
Zou zeker niet moeten. Maar misschien zit er een ontwerp fout in dat er vocht in blijft staan wat voor problemen zorgt.Dat lijkt mij ook, maar dan zou die er toch gewoon uit moeten klappen ipv volledig te verkolen? Nogal bijzonder dat er iets stuk kan gaan door een zekering die er veel te laat uit klapt.
Ja ben benieuwd! Misschien ook wel wat voor mijneDit keer is de Ali skidplate wel binnengekomen, best vlot ook.
Stuk dikker dan de vorige volgens mij:
Bekijk bijlage 1675083
Toen ik ging bestellen scheelde een grijze ongeveer 10 euro op een zwarte... dus dan maar grijs. Als het er niet uitziet kan ik hem altijd nog volsmeren met hammmerite ofzo.
Binnenkort even kijken hoe het zit met de pasvorm.
Ff spuiten joh, ouwe spuitertDit keer is de Ali skidplate wel binnengekomen, best vlot ook.
Stuk dikker dan de vorige volgens mij:
Bekijk bijlage 1675083
Toen ik ging bestellen scheelde een grijze ongeveer 10 euro op een zwarte... dus dan maar grijs. Als het er niet uitziet kan ik hem altijd nog volsmeren met hammmerite ofzo.
Binnenkort even kijken hoe het zit met de pasvorm.
Zeg dat wel.. Morgen beginnen we aan de terugreis over de Duitse autobahn. Het weer belooft niet heel denderend te worden. Nu maar hopen dat het niet een vocht probleem is.Wat een gedoe, ik zou er ook wat zenuwachtig van worden... iig goed in de gaten houden.
Heb je veel apparatuur aangekoppeld en ingeschakeld of valt dat mee?
Welke stand zit je nu op?
Ik heb ook de handvatverwarming.Ik dacht weleens gelezen te hebben dat een telefoon opladen en de verstralers aan eigenlijk al teveel is voor de Versys-X. Ik zou die verstralers uitzetten, die dingen zijn toch vooral voor hippe bikers.
Die is wel heel netjes zo weg gewerkt.Sjonge, de bovenste bouten van de zijkappen zitten met een rubber kuipmoertje vast. Dat had ik niet helemaal in de gaten dus die duwde ik eruit. Kun je nog een beugeltje demonteren om dat op te lossen...
Bekijk bijlage 1675854
Maar hij zit! Montage is verder gewoon links en rechts tussen het frame en de zijkapjes dus simpeler dan de grotere plaat die erop zat.
Bekijk bijlage 1675855