Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag m'n eerste echt bewuste kneedown gemaakt *D

daarna meteen naar een parkeerterrein in de buurt, beetje geoefend :) Rechts gaat goed, links raakt nog maar af en toe de grond maar het lijkt alsof m'n houding naar rechts natuurlijker voor mij is..

dq3qkz.jpg
 
vandaag m'n eerste echt bewuste kneedown gemaakt *D

daarna meteen naar een parkeerterrein in de buurt, beetje geoefend :) Rechts gaat goed, links raakt nog maar af en toe de grond maar het lijkt alsof m'n houding naar rechts natuurlijker voor mij is..

[afbeelding]

Hebben veel/bijna alle mensen hoor :Y Je hebt altijd 1 kant waar het natuurlijk aanvoelt/een beter gevoel bij hebt :Y

Ik vind naar rechts ook fijner, alhoewel ik laatste veel geoefend heb en het is nu eigenlijk wel gelijk bijna
 
O ja vanavond nog aan me houding gewerkt, iets meer naar achter gaan zitten, verder gaat niet want dan glij ik weer naar voren :P

SDC10457.jpg
 
Laatst bewerkt:
O ja vanavond nog aan me houding gewerkt, iets meer naar achter gaan zitten, verder gaat niet want dan glij ik weer naar voren :P

[afbeelding]

Kan aan de foto liggen, maar hoe schuin/plat ga je eigenlijk? Lijkt alsof de motor bijna rechtop staat.

Nogmaals kan ook aan de foto liggen.
 
Laatst bewerkt:
Kan aan de foto liggen, maar hoe schuin/plat ga je eigenlijk? Lijkt alsof de motor bijna rechtop staat.

Nogmaals kan ook aan de foto liggen.

Heb hier nog een paar, mss omdat ik iets meer naar achter ging zitten en daardoor meer kon verzitten, dat de motor rechterop stond?
Hier een paar andere foto's in elk geval, alleen zit ik hier zelf meer rechtop op de motor ipv van ernaast met hoofd richting spiegel. Behalve de bovenste die was wel goed geloof ik *D

1346740790_6_yA6I.jpeg


1346740879_6_96Fo.jpeg


Bij deze 2 foto's ligt de motor platter, alleen is mijn houding minder goed geloof ik omdat niet ver genoeg naar achter zat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan