Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ktm 990 adventure is volledig gestript en opnieuw opgebouwd met Superduke blok, Rottweiler alles, Haan wielen, WP XPLOR vork en schokbreker, rallyuitlaat, Aurora rallykit...zo'n beetje alles wat je zou kunnen doen aan een 990.Nou hopen dat je ziekte snel voorbij is en beterschap.
Buellbloke ? je maat net zo'n grote verbouwing als jouw motorfiets ?
Dit jaar sla ik over, maar heb m vorig jaar gereden.Gaan er toevallig ook nog motorrijders van dit forum, ook Parijs Dunkerke rijden.
The Paris-Dunkerque - Cocoricorando
3 days and 650 km of rolling paths and country roads, bivouac, sharing, meetings and memories guaranteed for this now legendary human adventure! Event open to MOTORCYCLES (trails / maxi-trails / electric / side-cars)www.cocoricorando.fr
groet Ap
Het is pas in April, dus je maat heeft nog ff de tijd hoorWas wel de bedoeling, maar motor van maat is niet op tijd af dus volgend jaar maar dan
Er zijn inderdaad een beperkt aantal plekken. Op een gegeven moment is het vol.De vraag is of we dat halen, en sowieso zijn er maar beperkte plekken wat ik begreep?
Wat was overigens de moeilijkheidsgraad van de extreme? Of heb je deze niet gereden?
Mag je helemaal zelf bepalen. Als je maar rekening met andere deelnemers houdt en de geldende verkeersregels.Mij leek de extreme inderdaad al niet al te lastig, zijn er wel bij die echt doorrijden of is het meer gezellig boemelen?
Ah, niet echt ons ding dan vrees ik haha! Gewoon doorgassen ligt ons beter geloof ik....Mag je helemaal zelf bepalen. Als je maar rekening met andere deelnemers houdt en de geldende verkeersregels.
Het is geen wedstrijd. Voor mij was het een van de eerste keren off-road en wilde vooral genieten en heel aankomen.
Als je echt doorknalt ben je weer relatief snel in het bivac. Onderweg een terrasje pakken is ook gewoon gezellig.
Top! Dat gaat wel wat schelen ja!Dat zal wel grip gaan geven!
Bekijk bijlage 1845403
is toch precies het zelfde (maar dan andersom) bij je doppenset.. daar zit ook die bolling (voor je zeskant bout of moer)Hier een betere foto, lijkt een grote inbus, maar de vlakke stukjes zit een bolling in.
Viel me ook op, straks een beter checken.Één grote inbus. Is deze trouwens gebarsten of lijkt het zo?
Was er idd al achter gekomen, bolling is blijkbaar om de kracht beter te verdelen.is toch precies het zelfde (maar dan andersom) bij je doppenset.. daar zit ook die bolling (voor je zeskant bout of moer)
Bekijk bijlage 1846120
Kortom gewoon de juist inbus erin en je kan je shock er uit halen.
Misschien naar van Laar brengen, samen met de vork. Revalve voor en achter, voren beide poten compressie en rebound, op gewicht afstellen.Wat ga je met je schokbreker doen?
nogmaals het is een LH moer, let op de draairichting.Viel me ook op, straks een beter checken.
Heb je ook een idee van welke maat? Kom ik niet wijs uit.nogmaals het is een LH moer, let op de draairichting.
(sommige mensen draaien met zoveel kracht de verkeerde kant op, dat een breuk of erger mogelijk is)