Aan leasen doe ik niet. Aan lassen wel...
Ik heb inmiddels de hawk gedemonteerd.
Als er iemand interesse heeft om alle onderdelen voor een streetfighter over te nemen volgt hier een lijstje met "aangepastespecialforumhawk/ntvowners prijzen".
subframe compleet met achterlicht (komt van een ducati999) en het zadel krijg je er ook bij. Zit wel een groot gat door de vorige uitlaat.
50 euro
uitlaat met bocht en collector (originele collector is gebruikt en daar een pijp op gelast). 75 euro
Tank (zit klein pitje in maar staat toch in grondverf dus kan nog weggeplamuurd worden). De tank is aangepast op het subframe bij de achterste aansluiting. Zit wel nieuwe benzinekraan op.
50 euro
stuurkuipje van KTM duke. compleet met subframe. Komt compleet met kroonplaat en clipons (dan is het subframe namelijk 1 op 1 op een hawk te plaatsen).
75 euro
Dan nog een set voorvorkpoten die aangepast zijn voor een ducati 916 spatbord. Spatbord zit er ook bij. (de voorste nokken voor origineel spatbord zijn er af gezaagd. Is wel netjes afgewerkt). Vorkpoten zijn in goede staat.
75 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand hoe lang de stalen bussen zijn in de voorvork van een ntv?
valdopjes binnen en gemonteerd!
[~[url="http/i708.photobucket.com/albums/ww88/guntherrex/Hawk/IMG_9313_zps25bee730.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/i708.photobucket.com/albums/ww88/guntherrex/Hawk/d95582dd-352e-4ebe-afee-fcfa1d5d6239_zpsae2e3e4d.jpg"]afbeelding~][/URL]
was maar 5 minuten werk uiteindelijk
Ook de olie en filter gewisseld, goedje was pikzwart dus was wel nodig denk ik. Onder de tank werd ik blij verrast door een setje open filters, ik neem aan de befaamde 'hoogland set'? Meteen maar even de filters gekuisd want dat leek ook al een tijdje geleden....
[~[url="http/i708.photobucket.com/albums/ww88/guntherrex/Hawk/IMG_9318_zps74c53cfd.jpg"]afbeelding~][/URL]
ziet er toch lekker uit van achter...
[~[url="http/i708.photobucket.com/albums/ww88/guntherrex/Hawk/IMG_9290_zpsb2686ef8.jpg"]afbeelding~][/URL]
stond ie niet toevallig in de versnelling
Heb de ntv jaren gehad. Als je ermee moet lopen, is ie wat zwaar ja, merk je verder weinig van als je rijdt
Dat trillen herken ik niet zo eigenlijk?
kan je niet een fabrieks honda uitlaat op de Hiperform bochten fabrieken? zo heb ik het ook gedaan met me VFR om Zandvoort op te mogen (daar is de Akra niet echt toegestaan)
[afbeelding]
Haha, hij stond niet in de versnelling nee. Trillen vond ik ook wat vreemd. Zodra je gas gaf begon de cockpit ook echt te rammelen. Ik vond het vooral zwaarder dan mijn cbr600f om mee te manoeuvreren terwijl die toch achter groter en zwaarder is.
hallo ntv rijders.
heb nog ff geen tijd gehad om alle topics te lezen.
maar wie heeft er nog een,,,,,BAGAGE REKJE OVER,,,om een topkoffer op te monteren
heb al wel naar roukema gebeld,,,maar niks.
laat gaarne ff wat weten als je iemand weet of als je het laatst ergens op het forum heb gelezen.
Mvg piet van beek
defiduc schreef op 01 januari 2014 @ 19:00
..........Hij weegt wel over de 200 kg......
Volgens de papieren is het leeg gewicht 180 kg
dat lijkt er op dat heel heel erg arm heeft gelopen. dus te weinig brandstof voor ontbranding en koelen van je zuigerEen tijdje geleden postte ik over het beroerd lopen van m'n Revere bij koude motor. Dit was ontstaan na een beurt met bougies wisselen, luchtfilter wisselen, koelvloeistof wisselen en kleppen stellen. Bij de laatste olie wissel alles maar weer open getrokken en de kleppen gecontroleerd. Nu vandaag maar even de bougies gewisseld, je weet tenslotte maar nooit. Die van de voorste cilinder zagen er prima uit, op die uit de achterste zit een of andere witte aanslag, iemand enig idee? Ik hoop dat met het wisselen het probleem is opgelost, ga als het droog is even rijden...
https://www.dropbox.com/s/0dvt3468bmk2qih/2014-01-03 12.28.56.jpg
https://www.dropbox.com/s/f1gwjetowm98m5y/2014-01-03 12.43.35.jpg
dat lijkt er op dat heel heel erg arm heeft gelopen. dus te weinig brandstof voor ontbranding en koelen van je zuiger
Net een stukje gereden en starten / warm lopen ging nog niet beter... Klinkt wel aannemelijk dat 1 cilinder te arm staat, ik heb het gevoel ook wat vermogen te missen... Enig idee hoe dit zo ineens kan komen (voor de beurt was er niets aan de hand)? Vorige week overigens carb-cleaner in m'n tank erbij gegooid...
Net een stukje gereden en starten / warm lopen ging nog niet beter... Klinkt wel aannemelijk dat 1 cilinder te arm staat, ik heb het gevoel ook wat vermogen te missen... Enig idee hoe dit zo ineens kan komen (voor de beurt was er niets aan de hand)? Vorige week overigens carb-cleaner in m'n tank erbij gegooid...
je geeft aan dat je carb cleaner er bij hebt gegooid, misschien dat er toch wat vervuiling is los gekomen en gedeeltelijk wat blokkeert? het mooiste is om je carbs los te halen in een ultrasoonbad leggen en daarna synchroon stellen.
laatst dacht ik dat ik ook vermogen miste, maar tja als je gewend bent op 130pk rond te hobbelen en je pakt dan de hawktja dan is ie inderdaad niet vooruit te branden, maar als je er weer een tijdje op zit dan is het gooien en smijten met de Hawk
Carb cleaner heb ik er vorige week pas ingegooid, beroerd lopen (koud) doet ie al een ruime maand...
Carbs syncen moet met een warme motor toch? Als ie warm is lijkt ie netjes ie netjes te lopen, zou het dan nog uit maken voor het koude blok?
Might be a long shot, maar mijn NTV met gescheurde membranen loopt koud ook niet/nauwelijks, maar doet het warm een stuk beter. Hij doet daardoor wel meer niet goed, maar deze zijn dan ook goed kapot, met een kleiner scheurtje er in deed hij hetzelfde als die van jou. Hoeft niet overeen te komen, maar even de top van de carb er af en je weet meer.