Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt helemaal dit geel is zeker niet origineel.Is die eigenlijk ook geel de fabriek uit komen rollen? Dacht dat Hawkjes alleen rood, blauw, grijs en zwart(ig) waren.
Nou beste mensen,
mochten jullie nog een NTV zoeken, ik heb die van mij zojuist te koop gezet, zie HIER
Tijd voor iets anders voor ww-verkeer
Voor de helft van alle onderhoudshistorie kun je ook dit topic doornemen, erg veel advies gekregen hier.
Wel apart om zo je eerste motor weg te doen, toch wel beetje met gemengde gevoelens.
Maar goed, PM me maar voor meer info!
Uit nieuwsgierigheid, waar staat de Hawk binnen op deze foto's? Ziet er wel heel wit uit voor een garage Kantoor, ziekenhuis, clean-room?
Net apparaat Michiel...ja die rubbers moet ik ook nog doen
Wil zelf ook nog een andere NTVachtige om een beetje te verbouwen..dat wil ik eigenlijk niet met het Hawkje doen..heb er een paar op het oog maar zijn er 2 toch in de buurt...zondag al afspraak en ff afwachten of Honda Noob van hier op M-F ook nog reageert
Nou helaas, het probleem blijft aanhouden sinds ik 98 heb getankt. Tijdens koud start met of zonder choke warm laten draaien, valt hij elke keer weer uit bij stationair draaien. Hij blijft even op 1000 toeren en daarna wiebelt hij wat heen en weer en valt die uit. vanochtend wel 15x. Tijdens het rijden met warme motor voel ik hem trekken maar ook inhouden, naast dat hoor ik hem klakken als hij dat doet. Ik zelf ben nog te onervaren om te weten wat dit probleem is. Verdenk zelf nog steeds de benzine. Of, toeren moeten afgesteld worden?. Iniedergeval.. beste is om hem even langs een garage te brengen denk ik.
Plaatjes zijn altijd fijn. Heb ondertussen de honda dealer ook al even gemaild met dit voorval. ( ik ben hier nog een te '' leek '' voor om dit echt op te lossen als het bovenstaande etc niet werkt )Dat zou inderdaad een verstopte sproeier kunnen zijn. Je kunt ook je stationair iets hoger draaien, dat is de zwarte kunststof knop op je carburateurs, links bij de gaskabels. Op hoeveel toeren draait hij nu stationair?
Bekijk bijlage 1469465
Bekijk bijlage 1469464
Draai hem even rechtsom, stationair zou hij idealiter rond de 1100-1200 RPM zittenPlaatjes zijn altijd fijn. Heb ondertussen de honda dealer ook al even gemaild met dit voorval. ( ik ben hier nog een te '' leek '' voor om dit echt op te lossen als het bovenstaande etc niet werkt )
Stationair draait hij tussen de 500-1000 toeren. Moet hem echt in de gaten houden soms, want onder 500 is gelijk gedaan natuurlijk.
Zal straks nog ff weer naar de garage lopen en dit proberen als de motor is afgekoeld.
Kan het helaas niet meten. Moet ik even mijn vader vragen. die heeft daar wel een apparaat voor.Meet je accu spanning eens? Met een slechte accu gaat je brommert ook raar doen.
Hij hoort ook niet vast te zittenheb t idee dat die helemaal niet vast zit.
Meet je accu spanning eens? Met een slechte accu gaat je brommert ook raar doen.
Paar keer een slag naar rechts gedraaid. maar t maakt geen verschil. Dan denk ik nu wel de accu. Of ik heb dat ding net zo ernstig lopen draaien en doen dat hij helemaal niet meer aan wil. t voelt alsof ik hem nu helemaal gesloopt heb. Aangezien die hiervoor nog wel wou 'draaien' haha