Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Ja vond het ook nogal aan de prijs, maar moest eraan denken omdat je hiervoor ook een met kuip had. Voor iets meer dan de helft zie je ze ook nogal eens voorbijkomen
 
Zo dat was even lezen maar ben nu helemaal bij over de perikelen met de NTV650 en aanverwanten.
Heb zelf een NTV650 Revere gehad en die na een tijdje ingeruild voor een nieuwe Deauville.
De Deauville heb ik vorig jaar verkocht en daar heb ik HEEEEL veel spijt van.
Nu dus weer op zoek naar een NTV650 want ik mis het rijden zo.

Waarom koop je geen Deauville terug dan? Ntv is toch net effe ouder.
 
Waarom koop je geen Deauville terug dan? Ntv is toch net effe ouder.
De prijs is voor mij de drempel. Had ik een paar duizend te besteden dan zou ik er een kopen maar ik heb niet zoveel held.
En een NTV650 heb ik ook ervaring mee.
Bovendien ben ik niet van plan om een wereldreis te maken of er mee op vakantie te gaan.
Ik zoek een leuke goede NTV650 voor ongeveer €500.00
 
B0EnZYn.jpg

7E22OFK.jpg


het schiet op...
 
Maarre... dat valt voor dat bedrag ook te verwachten :X een kant-en-klare nette NTV zonder werk en zonder schade voor € 500,- is een lastige, zelfs bij de NTV.
Nou het bestaat wel. Er zijn er afgelopen 30 dagen twee aan mijn neus voorbij gegaan omdat ik ze te laat zag.
Voor deze zou ik niet meer dan €350 willen betalen.
Tank uit deuken en spuiten, kap onder buddy vervangen, remblokken vervangen.
En dat haal ik alleen nog maar van de foto's.
 
Maarre... dat valt voor dat bedrag ook te verwachten :X een kant-en-klare nette NTV zonder werk en zonder schade voor € 500,- is een lastige, zelfs bij de NTV.
Mee eens, de tank is wel behoorlijk gehavend, maar veel NTV's hebben de bekende tank deukjes :p Ik heb nog een gedeukte tank op de plank liggen 8-)
Jammer van het kunststof achteraan, das lastig vinden in de goede kleur. Remblokjes kost een set 30-40 euro, das gewoon een verbruiksartikel, dat zou ik negeren.

En ja mee eens er zijn betere te vinden, maar die heb ik nog nooit voor rond de €500 voorbij zien komen
 
Mee eens, de tank is wel behoorlijk gehavend, maar veel NTV's hebben de bekende tank deukjes :p Ik heb nog een gedeukte tank op de plank liggen 8-)
Jammer van het kunststof achteraan, das lastig vinden in de goede kleur. Remblokjes kost een set 30-40 euro, das gewoon een verbruiksartikel, dat zou ik negeren.

En ja mee eens er zijn betere te vinden, maar die heb ik nog nooit voor rond de €500 voorbij zien komen
Slaat natuurlijk nergens op dat de bekende tank deukjes zeker waar ze bij deze zitten. Tank uit z'n handen laten vallen en dat tweemaal of zo?
Remblokjes is het probleem niet zijn zo vervangen en kisten niet veel maar dit toont wel de staat van de motor en die van het onderhoud. Dus die lijst van onderhoud die hij gedaan zou hebben is te betwijfelen.
 
Eens, er zijn zeker knappere NTV's in omloop. En noem ook "behoorlijk gehavend", dit is zeker meer dan de bekende stuurdeukjes.
Had overigens de foto's nog niet echt bekeken toen ik de link hier in dit topic plaatste, was meer van, ik had er nog ergens 1 voorbij zien komen voor een lage prijs.
 
Eens, er zijn zeker knappere NTV's in omloop. En noem ook "behoorlijk gehavend", dit is zeker meer dan de bekende stuurdeukjes.
Had overigens de foto's nog niet echt bekeken toen ik de link hier in dit topic plaatste, was meer van, ik had er nog ergens 1 voorbij zien komen voor een lage prijs.
Als je goed naar de foto's kijkt dan zie je veel en alles bij elkaar word zo'n fiets dan nog best duur, tank uitdeuken en overspuiten kost een lieve cent en dan moet je nog de sticker NTV zien te vinden.
Kap onder buddy zal ook niet makkelijk te vinden zijn en aardig wat geld kosten.
Alles bij elkaar zou deze fiets dan wel eens €1200 kunnen gaan kosten voor hij er weer een beetje leuk uitziet en is.
 
Als je goed naar de foto's kijkt dan zie je veel en alles bij elkaar word zo'n fiets dan nog best duur, tank uitdeuken en overspuiten kost een lieve cent en dan moet je nog de sticker NTV zien te vinden.
Kap onder buddy zal ook niet makkelijk te vinden zijn en aardig wat geld kosten.
Alles bij elkaar zou deze fiets dan wel eens €1200 kunnen gaan kosten voor hij er weer een beetje leuk uitziet en is.

De tank overspuiten zal je rond de € 200-250 kosten, die kap in redelijke staat moet je wel voor € 30-40 moeten kunnen vinden. Daarna alles wassen+kleien+waxen en je hebt al een aardig frisse fiets :Y
 
Gebruikte tanken zijn ook nog wel eens in omloop voor niet te gek veel. Scheelt je heel t uitdeuk gedoe, waarschijnlijk wel spuiten nodig voor de kleur.
 
Hoera ik heb er een gevonden met kuip, koffers goed onderhouden bij motorzaak en dat voor €500,00.
Nadeel moet er nog een tijdje op wachten want de eigenaar gaat nu zoeken voor een andere motor.
 
Ze hebben waarschijnlijk gevonden wat er stuk is aan mijn motor, de bobine. Gaan ze eerst nog even verder testen ( blijkt nogal een onderzoek te zijn, wat het probleem is, daar heb ik me flink in vergist ) Dan nieuwe bestellen en hopelijk kan ik hem dan volgende week weer halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan