Gok van wel.
Bij m'n NTV stond de naald in het midden als de fan aansloeg, gok dat het bij de Hawk hetzelfde is (kan me zo niet herinneren wanneer dat gebeurd is).
Vandaag ook een stuk gereden op de Hawk maar de naald kwam niet ver boven de C uit, ook een kek rev filmpje gemaakt waarin je ook de naald net boven de C ziet terwijl ik er een uur mee heb gereden
Waarom?
Ik heb er zelf weleens een gespoten. Niet heel ingewikkeld. Schuren, primer, spuiten, lakken.
Kun je er niet gemakkelijk een paar goedkope universele knippers opzetten?
Knapt het ding gelijk wat van op.
(Wil ik zelf ook nog steeds doen)
Mijn vorig jaar gekochte fiets uit '97. Fijn slank en licht stuurfietsje. Ideaal voor wat ik ermee doe. Namelijk zo nu en dan een tochtje door de omgeving rijden.
[afbeelding]
Dat is wel heel zuinig, zuinigste wat ik haalde met de NTV was 1 op 22, onzuinigste 1 op 16. Moet wel zeggen dat het nieuwe rijden niet voor mij is.Vandaag voor het eerst verbruik berekend. 16,20 liter op 404 km. 1:25! Wow! Ritjes varierend van 20-100km. Brandstof BP Ultimate. Heb een VX800 en ST1100 gehad, die reden beide 1:18 en een SR500 daar reed ik 1:23 mee. Deze is wel heel zuinig. Motortje is na 48k blijkbaar ook nog gezond.
Volgens mij heb ik daar een stuk of 3 van liggen. Moet ik even zoeken in de bakken
Zadel heb ik ondertussen via mp, nu nog een stoffeerder vinden en weten wat ik wil.
Ik hoor graag wat je er voor wilt hebben (mag ook via pb)
achtertandwiel vervangen, ondanks momentsleutel bout afgebroken... shit!
iemand hier die deze bouten heeft liggen en die ik kan overnemen?
[afbeelding]