Op een van mijn zijkappen brak het achterste lipje af, heb het nu liggen drogen met superglue maar heb er weinig vertrouwen in, iemand een idee waarmee ik dat het beste kan plakken?
Is dat het setje met vulpoeder?Ik heb al aardig wat afgeklooid met allerlei lijmen om dat soort spul te repareren, maar vorig jaar ben ik Q-bond tegengekomen. Topspul... werkt eenvoudig en supersnel. Je kunt het kopen bij HBM, en bij Alie hebben ze het ook (een kloon natuurlijk) maar die heb ik nog niet geprobeerd ... het spul werkt namelijk ook nog onverwacht zuinig .. inmiddels meerdere lipjes en zelfs complete gebroken kappen mee gerepareerd en het zit (voor zover ik weet) allemaal nog.
Ik vond het er serieus Tell Sell bullshit uitzien, maar ik moest iets proberen voor iets soortgelijks wat jij kapot hebt, en ik was erg aangenaam verrast.
Vandaag nieuwe bougies erin gezet maar probleem is er nog, ook ploffen, kan ik ze zo openschroeven om te kijken of membraam nog goed is zonder nieuwe pakkingen oid te hoeven gebruiken? Dan ga ik dat binnenkort even bekijken, ik heb al gezien dat ik er zo wel bij kan.hawk kan het wel, beetje gepruts... ntv weet ik niet
Bekijk bijlage 1389511
Met MEK (methyl ethyl keton) of met nagellakremover. Als de stukken perfect op elkaar passen dan is dat ideaal.Op een van mijn zijkappen brak het achterste lipje af, heb het nu liggen drogen met superglue maar heb er weinig vertrouwen in, iemand een idee waarmee ik dat het beste kan plakken?
Fijne rit! Hopen dat het weer wat meezit.Hier op het werk gebruiken we veel 2 komponentenlijm, oa van Bison,Griffon enz in een dubbele spuit..heb er al eens het andere bevestigingspunt van NTV kap mee gelijmd, zit nog beter dan standaard
Morgen de Hawk uitlaten richting Duitsland, lekker binnendoor via de Ardennen voor lang weekendje in motorhotel Daytona, Dasburg.
een goede avond ik heb net een ntv 650 revere gekocht is er wel een die nog wel wat tlc nodig heeft.
helaas heeft de motor een ongeluk mee gemaakt waardoor er wat schade is.
die hebben ze geprobeerd op te knappen en dat is niet echt netjes gedaan.
alle kappen zwart gespoten plus de tank met spuitbussen[grote zakkers] enz...hij was de mooie donker blauwe kleur.
dus ben ik bezig omdat weer netjes te maken.
nu ben ik opzoek naar de rubber ring die om de klokken zitten die zijn stuk gegaan.
heeft iemand die misschien nog liggen.
Ik zou zeggen progressiefde foto's zal ik er op zetten moet alleen nog even kijken hoe dat moet.
vandaag bezig met de voorvork heeft een lekke oliekeerring.
wat denk je wat heb ik er een standerd veer in de een en een Progressieve in de ander daar wordt ik niet blij van.
wat nu standerd veren of Progressieve veren.
Ik zou zeggen progressief
Dan zit je eigenlijk altijd goed
Je kunt je ook bij een verenspecialist laten voorlichten (HK suspensoin in Tiel of bij Hyperpro om er maar 2 te noemen) dan stellen ze je vering ook voor je af als je de motor in elkaar hebt zitten
Standaard spul is idd ook primaNatuurlijk is dat spul van Hyperpro etc beter, maar ik moet zeggen dat ik hem met de standaard veren ook al aardig strak vind, heb kortgeleden keeringen vervangen en er frisse olie in gedaan, mocht je in de buurt zitten, ik heb eventueel de juiste tool om de keeringen er weer in te meppen.