Het Michael van der Mark topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen die in de rij stonden voor hun eten of die er helemaal niet bij waren.

Hier nog een paar foto's van de laatste wedstrijd in Portimao!

GroteFoto-U3JFNVXJ.jpg


GroteFoto-YEOANDHJ.jpg


GroteFoto-SGPPYXIA.jpg
 
Voor de mensen die in de rij stonden voor hun eten of die er helemaal niet bij waren.

Hier nog een paar foto's van de laatste wedstrijd in Portimao!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanx! *D

Maar we hebben de hele race gezien hoor ;)
Die (betonnen) 'tenten' staan bovenop en niet, zoals in Assen, beneden..je kunt een race dus gewoon bekijken.

We zagen de jongens elke ronde aankomen over start finish, dan de duik naar beneden en de rechterbocht, knik, weer rechts en dan de heuvel op..waar Rea er bijna af ging :o :z
 
Van der Mark ook in 2012 actief voor het Ten Kate Junior Team

WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl

Michael van der Mark:

“Ik ben zeer gelukkig met de contractverlening. Afgelopen jaar verliep fantastisch met vier overwinningen en een derde plaats in het eindklassement. Natuurlijk, het zal niet gemakkelijk zijn om deze resultaten te verbeteren maar ik ben vol vertrouwen want er staat een geweldig goed team achter mij. Bovendien ken ik nu alle circuits en dat is een groot voordeel. Heel veel dank voor de steun van iedereen, hopelijk wordt het wederom een superseizoen. Ik zal in ieder geval alles geven.”
 
Laatst bewerkt:
Bewijst wel dat ie retesnel is .. dit jaar constant presteren op dit nivo is volgend jaar een echelon hoger acteren :}
 
Laatst bewerkt:
Hmm ik keek altijd via firstrowsports.tv maar daar zie ik nu een federale sluiting. :(
 
wss vindt leuker meende ik te lezen 8-) ergens
Dat zag hij wel zitten/budget/in de kijker rijden als opstapje naar de GP's. :Y
(meer dan Moto2) Maar mensen kunnen veranderen in een paar maanden.
Hou een hond rijder een worst zitje voor en.. :+
 
Eerste race van dit seizoen en gelijk alweer een podium! Erg knap hoor *O*

Na de snelle trainingen en kwalificatie's gaven zelf hoop op een overwinning maar P3 is ook iets waar je je zeker trots kunt zijn.

michael_vd_mark_prove_imola.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is hij echt tevreden :? ....ik twijfel.

Maar 3de plek is natuurlijk een goed begin,Assen opnieuw winnen :Y
 
Is hij echt tevreden :? ....ik twijfel.

Maar 3de plek is natuurlijk een goed begin,Assen opnieuw winnen :Y
Als het goed is dan is hij niet blij maar lichtelijk teleurgesteld en wil hij meer.
Wij mogen wel tevreden zijn, we hoeven niet zelf te sturen maar alleen maar te genieten.
Wel de voordelen niet de nadelen. *O* :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan