Het MV Agusta topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja een 750
10w60 oke

nolg andere tips?


Goed warm rijden voor je het gas erop zet.
Dat doe ik met de Duc ook meestal. Eerste 15 minuten ff rustig aan.

En de boel een beetje netjes houden.

Elke 2 jaar de remvloeistof vervangen en ook je voorvork olie en elke 300 km je ketting sprayen. FF in een nutshell.
 

Ik ook niet, wat wel opvalt is dat de topvermogens bij beide modellen naar beneden zijn gegaan t.o.v. de huidige modellen.

Misschien meer koppel??? Tevens ben ik benieuwd hoeveel geluid de motor nog gaat maken. Zou natuurlijk kunnen zijn dat er meer gedempt wordt in het uitlaattraject en dat daardoor de topvermogens naar beneden gaan.

En die prijzen, wij betalen aan deze kant van de grote plas meer en in NL meer + een beetje extra.
 
Ik ook niet, wat wel opvalt is dat de topvermogens bij beide modellen naar beneden zijn gegaan t.o.v. de huidige modellen.

Misschien meer koppel??? Tevens ben ik benieuwd hoeveel geluid de motor nog gaat maken. Zou natuurlijk kunnen zijn dat er meer gedempt wordt in het uitlaattraject en dat daardoor de topvermogens naar beneden gaan.

En die prijzen, wij betalen aan deze kant van de grote plas meer en in NL meer + een beetje extra.

1090rr
Full power version: 106 kW (144.2 HP) at 10600 / Restricted power version: 73 kW (100 HP) at 8000 Lim. 11650 r.p.m.
Full power version: 115 Nm (11.5 kgm) at 8000 r.p.m. / Restricted power version: 93 Nm (9.3 kgm) at 6600 r.p.m.

1078rr
113 Kw (154 HP) at 10700 - Lim. 11650 r.p.m.
Max. torque - r.p.m. 117 Nm (11.7 Kgm) at 8100 r.p.m.

990r
Full power version: 102 kW (139 HP) at 10600 / Restricted power version: 73 kW (100 HP) at 8000 - Lim. 11650 r.p.m.
Max. torque - r.p.m. Full power version: 106 Nm (10.6 kgm) at 8000 r.p.m. / Restricted power version: 91 Nm (9.1 kgm) at 7000 r.p.m.

989r
104 Kw (142 HP) at 10900 - Lim. 11650 r.p.m.
Max. torque - r.p.m. 103.5 Nm (10.3 Kgm) at 8100 r.p.m.

Het is dus alleemaal een beetje minder, Ristricted is voor franse markt.
Met corse accesoires zegt press kit kun je 1090 richting 200BHP brengen!!
 
Hoi,

Mijn vriendin en ik zijn eigenaars van een F4 312 en een brutale 910R dit sedert 1,5 jaar. Zelf met de zware problemen die ik gehad heb(het eerste jaar 6 maanden in de garage en onlangs 1 maand) blijf ik het toch beestige machienes vinden. Zodus weet ik alles van goede en "minder" goede dealers-herstellers. En daar zit verdorie een zeer groot verschil in!! Indien interesse in een goede garagist, weliswaar in Belgie, laat het me weten he.

Rudy
 
NEW MV AGUSTA
BRUTALE 990R e 1090RR



Varese, September 28, 2009 – After years of success and with over than 15,000 bikes sold worldwide, MV Agusta presents the all-new Brutale on the prestigious Misano circuit.

“We are writing a new chapter in the glorious history – rich in tradition and victories – of MV Agusta. A new chapter of renewed excitement, commitment and investment in the Brand and its future. We begin our journey with the re-launch of the Brutale, respecting its great personality and distinctive style of a bike that has become an icon for MV Agusta.” commented Enrico d’Onofrio, Managing Director of MV Agusta.

The new Brutale keeps the essential lines of the model that over the years has touched the heart of it’s fans, while boosting and enriching the technological content: almost all of the technical and aesthetic components have been completely revisited.

The style and the design of the Italian naked, awarded innumerable times by the international press, emphasizes the attention to detail and a superior level of finish. In line with tradition it is presented in two versions for the new model: 990R and 1090RR with race orientated components.

“Made in MV”, means the design of each single part of the Brutale, is developed from within the Company. It allows us to reach unparalleled precision, functionality and character, superior versatility and enhanced handling. The new Brutale has achieved – along with the incredible performance which has always distinguished MV bikes – improved handling, without losing the original dinamic characteristics loved so much by the racetrack enthusiasts.

With the 990R and the 1090RR, MV Agusta marks the beginning of a new era.


MV Agusta
Motorcycle ART



The new MV AGUSTA BRUTALE.

From the links below you can download all the information:
Press Kit: http://download.mvagusta.it/docs/MVAGUSTA/PressKitEng.pdf


High resolution pictures: http://download.mvagusta.it/docs/MVAGUSTA/HiResB5.zip

Low resolution pictures: http://download.mvagusta.it/docs/MVAGUSTA/LoResB5.zip

Video: http://download.mvagusta.it/docs/MVAGUSTA/B5PresVid.zip

Engine video: http://download.mvagusta.it/docs/MVAGUSTA/TechVid_Engine.zip

Chassis: http://download.mvagusta.it/docs/MVAGUSTA/TechVid_Chassis.zip
 
I hope the NEW MV AGUSTA BRUTALE 990R e 1090RR will have a better engine than my F4 312 that i have purchased last year and that the new owners will have much better service then i have had. After half a year... gear box changed....after 6 months at the dealers i could drive my F4 again but during winter. Guess what....after a few weeks problems again. Mentioned it to my dealer. Couldn't find problem. Went to another dealer in Holland(Baarle Nassau) They drove 2 hours with it...Results: We can't find any problems. Just pay two hours of driving with my bike 126 Euro. Couldn't believe it. Went to another NEW Dealer in Belgium. Can you emagine that he started the engine and after a few minutes he knew that there was something wrong! Finally i have found a capable MV Agusta mechanic. Result: am driving again with my bike after ONE month in the garage again. Gear problems and wrong adjustments. I am in love with the design, the performance but after this F4 i wouldn't purchase another again.
 
Hoi,

Even een waarschuwing mbt de online-shop : www.emotouk.com, waarvan op dit forum soms sprake is.
Op 07/07/09 volgende goederen besteld en onmiddellijk met Visa betaald :

Qty Price Product ID - Product Name
=====================================================================
1 49.99 MVAGTS01R_0X - MV Agusta AGO - T-Shirt (red) ; Xtra Large (XL)
1 34.99 M08BMTS1W - MV Agusta Short sleeve cotton t-shirt (White) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08F4TS1R - MV Agusta F4 cotton t-shirt (Red) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08BMPO1R - MV Agusta Short sleeve polo cotton piquet (Red) ; Xtra Large (XL)
1 82.99 SPA A00 6022 - MV Agusta Corse - Red Cotton Shirt ; Xtra Large (XL)
=====================================================================
SUBTOTAL: 267.95
POSTAGE/SHIPPING: 19.40

TOTAL (GBP): 287.35



Ondanks een 5-tal herinneringen enkel één vage belofte en de laatste anderhalve maand zelfs geen enkele reactie meer ontvangen.

Nog iemand met zelfde ervaring ?

Gouden raad : bezin voor je bestelt en betaalt. :N

Grts
 
Hoi,

Even een waarschuwing mbt de online-shop : www.emotouk.com, waarvan op dit forum soms sprake is.
Op 07/07/09 volgende goederen besteld en onmiddellijk met Visa betaald :

Qty Price Product ID - Product Name
=====================================================================
1 49.99 MVAGTS01R_0X - MV Agusta AGO - T-Shirt (red) ; Xtra Large (XL)
1 34.99 M08BMTS1W - MV Agusta Short sleeve cotton t-shirt (White) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08F4TS1R - MV Agusta F4 cotton t-shirt (Red) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08BMPO1R - MV Agusta Short sleeve polo cotton piquet (Red) ; Xtra Large (XL)
1 82.99 SPA A00 6022 - MV Agusta Corse - Red Cotton Shirt ; Xtra Large (XL)
=====================================================================
SUBTOTAL: 267.95
POSTAGE/SHIPPING: 19.40

TOTAL (GBP): 287.35



Ondanks een 5-tal herinneringen enkel één vage belofte en de laatste anderhalve maand zelfs geen enkele reactie meer ontvangen.

Nog iemand met zelfde ervaring ?

Gouden raad : bezin voor je bestelt en betaalt. :N

Grts

Helaas is dit een veel voorkomend probleem waarover ik al een aantal keer eerder heb gewaarschuwd.

De huidige verhalen rond emotouk zijn dat ze failliet zijn gegaan maar de orders wel gewoon geworven hebben zonder iets te versturen.
Op dit moment zijn ze doorgestart onder italmoto als ik mij niet vergis.

Ook voor het faillisement van emotouk was het altijd maar 50/50 of je de bestelde producten daadwerklijk kreeg.

Voor een betrouwbaar adres raad ik vesuvio racing aan die ook daadwerkelijk te contacteren is via mvagusta.net
 
Het is dus alleemaal een beetje minder, Ristricted is voor franse markt.
Met corse accesoires zegt press kit kun je 1090 richting 200BHP brengen!!

We weten natuurlijk allemaal dat het draait om bruikbaar vermogen en niet om de echte topvermogens, al klinkt 200 paardekrachten op een naked wel erg lekker. :]

Ik hoop alleen dat de brutale wel een beetje brutaal blijft (motorisch gezien). Want zelf vindt ik dit een van de leukste dingen het geweld bij het uitacceleren vanaf rotondes e.d.

We moeten maar even rustig afwachten totdat er daadwerkelijk gereden kan worden. 8-)
 
Hoi,

Even een waarschuwing mbt de online-shop : www.emotouk.com, waarvan op dit forum soms sprake is.
Op 07/07/09 volgende goederen besteld en onmiddellijk met Visa betaald :

Qty Price Product ID - Product Name
=====================================================================
1 49.99 MVAGTS01R_0X - MV Agusta AGO - T-Shirt (red) ; Xtra Large (XL)
1 34.99 M08BMTS1W - MV Agusta Short sleeve cotton t-shirt (White) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08F4TS1R - MV Agusta F4 cotton t-shirt (Red) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08BMPO1R - MV Agusta Short sleeve polo cotton piquet (Red) ; Xtra Large (XL)
1 82.99 SPA A00 6022 - MV Agusta Corse - Red Cotton Shirt ; Xtra Large (XL)
=====================================================================
SUBTOTAL: 267.95
POSTAGE/SHIPPING: 19.40

TOTAL (GBP): 287.35



Ondanks een 5-tal herinneringen enkel één vage belofte en de laatste anderhalve maand zelfs geen enkele reactie meer ontvangen.

Nog iemand met zelfde ervaring ?

Gouden raad : bezin voor je bestelt en betaalt. :N

Grts

Paar maanden geleden een carbon Arrows stubby uitlaat besteld. Iedere keer kreeg ik de belofte dat hij op een bepaalde datum geleverd zou worden. Je raad het al, niet dus.

Ik heb het er niet bij laten zitten en heb constant gemaild en gebeld, zelf 's-avonds en in het weekend. Ook DPD, hun vervoerder, ingeschakeld en bevraagd hoe en wat. Zelf Arrows in Italie gemaild. Die hadden nooit van hun gehoord terwijl Emoto mij vertelde dat ze de uitlaat daar hadden besteld.

Wat ik gevraagd had bij Emoto is een zendingsnummer. Hun vertelde me namelijk dat het pakketje onderweg was (2 maanden) waarop ik zei, als dat zo is geef me dan het zendingsnummer zodat ik contact op kan nemen met DPD in Nederland. Dit wilde ze me echt niet geven waardoor ik verdere actie heb ondernomen

Ben zelf met m'n bank (via creditcard betaald) bezig geweest een procedure in te zetten om mijn geld zonder pardon terug te halen. Dit kost wat tijd maar schijnt te kunnen zonder medewerking van in dit geval Emoto. Je moet alleen wel goed aan kunnen tonen dat je niets hebt ontvangen.

Gelukkig voor mij, zij het een paar maanden later, kwam de uitlaat binnen. Ik was erg blij maar had m'n lesje wel geleerd. Ging tenslotte wel om bijna 700 euries.

Nu ik begrijp dat ze failliet zijn zal het moeilijker worden. Ik hoop dat er nog wat te redden valt voor je.

Sterkte en succes.
 
Paar maanden geleden een carbon Arrows stubby uitlaat besteld. Iedere keer kreeg ik de belofte dat hij op een bepaalde datum geleverd zou worden. Je raad het al, niet dus.

Ik heb het er niet bij laten zitten en heb constant gemaild en gebeld, zelf 's-avonds en in het weekend. Ook DPD, hun vervoerder, ingeschakeld en bevraagd hoe en wat. Zelf Arrows in Italie gemaild. Die hadden nooit van hun gehoord terwijl Emoto mij vertelde dat ze de uitlaat daar hadden besteld.

Wat ik gevraagd had bij Emoto is een zendingsnummer. Hun vertelde me namelijk dat het pakketje onderweg was (2 maanden) waarop ik zei, als dat zo is geef me dan het zendingsnummer zodat ik contact op kan nemen met DPD in Nederland. Dit wilde ze me echt niet geven waardoor ik verdere actie heb ondernomen

Ben zelf met m'n bank (via creditcard betaald) bezig geweest een procedure in te zetten om mijn geld zonder pardon terug te halen. Dit kost wat tijd maar schijnt te kunnen zonder medewerking van in dit geval Emoto. Je moet alleen wel goed aan kunnen tonen dat je niets hebt ontvangen.

Gelukkig voor mij, zij het een paar maanden later, kwam de uitlaat binnen. Ik was erg blij maar had m'n lesje wel geleerd. Ging tenslotte wel om bijna 700 euries.

Nu ik begrijp dat ze failliet zijn zal het moeilijker worden. Ik hoop dat er nog wat te redden valt voor je.

Sterkte en succes.

Bedankt vr de info. Ik ga in ieder geval laten proberen via Atos - uitbater van Visa - om de fondsen te recuperen.

grts

Patrick
 
heeft er iemand van jullie ervaring met kleding bestellen rechtstreeks via de online winkel van MV Agusta .
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een bestelling gedaan maar nog niets gehoord en ze hebben ook nog geen geld afgeschreven .
maar hebben jullie ervaring met hoe lang het duurt ???
gr Dick
 
heeft er iemand van jullie ervaring met kleding bestellen rechtstreeks via de online winkel van MV Agusta .
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een bestelling gedaan maar nog niets gehoord en ze hebben ook nog geen geld afgeschreven .
maar hebben jullie ervaring met hoe lang het duurt ???
gr Dick

In feite moet de importeur het leveren, ze dealen niet met landen waar een importeur zit, direkt met klanten. bel motomondo maar eens.
 
1090rr pimped already

mvagustabrutale2010accea.jpg


MV Agusta Brutale 2010 - accessori ufficiali
 
Laatst bewerkt:
In feite moet de importeur het leveren, ze dealen niet met landen waar een importeur zit, direkt met klanten. bel motomondo maar eens.

Het Rare is dat nederland wel gewoon op de site staat als land waar ze leveren ??
Ik ga ze morgen maar eens bellen hopelijk kunnen ze wel engels .....
Maar het scheeld behoorlijk met de prijsen .....
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Even een waarschuwing mbt de online-shop : www.emotouk.com, waarvan op dit forum soms sprake is.
Op 07/07/09 volgende goederen besteld en onmiddellijk met Visa betaald :

Qty Price Product ID - Product Name
=====================================================================
1 49.99 MVAGTS01R_0X - MV Agusta AGO - T-Shirt (red) ; Xtra Large (XL)
1 34.99 M08BMTS1W - MV Agusta Short sleeve cotton t-shirt (White) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08F4TS1R - MV Agusta F4 cotton t-shirt (Red) ; Xtra Large (XL)
1 49.99 M08BMPO1R - MV Agusta Short sleeve polo cotton piquet (Red) ; Xtra Large (XL)
1 82.99 SPA A00 6022 - MV Agusta Corse - Red Cotton Shirt ; Xtra Large (XL)
=====================================================================
SUBTOTAL: 267.95
POSTAGE/SHIPPING: 19.40

TOTAL (GBP): 287.35



Ondanks een 5-tal herinneringen enkel één vage belofte en de laatste anderhalve maand zelfs geen enkele reactie meer ontvangen.

Nog iemand met zelfde ervaring ?

Gouden raad : bezin voor je bestelt en betaalt. :N

Grts

Ik ben er ook een van.Jas vest besteld van agusta voor vaderdag maar tot op heden niks meerdere malen mailen bellen maar geen reacktie.michien komt er nog wat maar denk het niet
 
Het Rare is dat nederland wel gewoon op de site staat als land waar ze leveren ??
Ik ga ze morgen maar eens bellen hopelijk kunnen ze wel engels .....
Maar het scheeld behoorlijk met de prijsen .....


op de website is het zonder btw
 
een vraag over de 1ste versnelling

ik heb het idee dat hier een dipje inzit
hoort dat? of moet ik gewoon iets sneler door schakelen naar de 2?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan