Het NX650 Dominator topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ander uitlaatje zou ook wel nice zijn, scheelt ook nogal in gewicht.
Ziet er goed uit allemaal, volg het aandachtig :Y

Maareh zou je je sig niet eens veranderen..?
 
Laatst bewerkt:
ssssst...

ben er nu dus ook achter waarom de eerste versnelling van domi korter is... langere primaire overbrenging :)
 
Heb er zelf nu een cr kontje opgeplempt :)
Niet echt netjes gedaan maar ziet er wel weer wat ruiger uit :Y
De zijpanelen gaan echt niet passen (met mijn skills) dus als iemand interesse heeft in een nieuw setje zwarte cr450 kappen...
Maar m'n vraag is eigenlijk, waar koop ik het beste (lees goedkoopste) zo'n led achterlicht/kentekenhouder?
Het liefst een online winkel want ik wer zo ongeveer altijd :(

Thanx en ik plaats binnenkort wel even piccie *)
 
Heb er zelf nu een cr kontje opgeplempt :)
Niet echt netjes gedaan maar ziet er wel weer wat ruiger uit :Y
De zijpanelen gaan echt niet passen (met mijn skills) dus als iemand interesse heeft in een nieuw setje zwarte cr450 kappen...
Maar m'n vraag is eigenlijk, waar koop ik het beste (lees goedkoopste) zo'n led achterlicht/kentekenhouder?
Het liefst een online winkel want ik wer zo ongeveer altijd :(

Thanx en ik plaats binnenkort wel even piccie *)

ben benieuwd, zit er zelf namelijk ook over te twijfelen om zelf een subframe te lassen en hier bijvoorbeeld cr achterkant op te zetten.
 
ben benieuwd, zit er zelf namelijk ook over te twijfelen om zelf een subframe te lassen en hier bijvoorbeeld cr achterkant op te zetten.


Is met een paar aanpassingen goed en mooi te doen hoor, ik heb het er zelfs opgeschroefd zonder ook maar iets te lassen of weg te slijpen maar dat zie je dan ook wel...
Alleen het spatbord "een beetje" bijgesneden en klaar.
In iedergeval gewoon doen, originele dominator kont is echt :r
Een set nieuwe zwarte zijkappen heb ik dan nog wel voor je liggen O-)

Ohja, acerbis achtig lampje/kentekenhouder heb ik net besteld via ebay.de, 31 euro incl verzenden. *O*
 
Laatst bewerkt:
Effe alvast een paar piccies 8-)

378343


378344


378345



Zoals je ziet niet heel netjes maar ik vind het al een hele verbetering.
Stukje subframe waar ook m'n uitlaat(je) aanhangt ga ik nog zwart spuiten, valt het wat minder op.
Zadel sluit nog niet heel mooi aan maar dat ga ik proberen te verhelpen als ik m'n nieuwe zadelhoes erop ga fleppen.
Ben er verder wel blij mee, hoop alleen dat het blijft zitten _O-
 
heb vandaag een USD voorvork van een honda CR gekocht, dus nu nog eventjes wachtten op wat bestelde onderdelen(open luchtfilter, gaskabel en balhoofdlagers), dan kan ik hem weer in elkaar zetten en de boel gaan afstellen met de xr600 carburateur en kijken hoe hij loopt hiermee.
 
heb vandaag een USD voorvork van een honda CR gekocht, dus nu nog eventjes wachtten op wat bestelde onderdelen(open luchtfilter, gaskabel en balhoofdlagers), dan kan ik hem weer in elkaar zetten en de boel gaan afstellen met de xr600 carburateur en kijken hoe hij loopt hiermee.

Nice!
Ben benieuwd :Y
 
tank van een nx650 is wel heel erg breed hoor, op een dominator valt t misschien niet zo op maar denk dat hij wel erg breed is voor een xl.
 
mooi ding ,
erg geschikt als je lak heb aan iedereen, :Y

zonder een echte bad ass te zijn
idd en aangezien ik mijn domie onder een busje geparkeerd heb kan ik nu na gaan denken wat ik er mee ga doen

tank van een nx650 is wel heel erg breed hoor, op een dominator valt t misschien niet zo op maar denk dat hij wel erg breed is voor een xl.

ligt er wel aan over welk jaar je het heb maar door de beugel genomen zijn ze breeder ja.
 
idd en aangezien ik mijn domie onder een busje geparkeerd heb kan ik nu na gaan denken wat ik er mee ga doenligt er wel aan over welk jaar je het heb maar door de beugel genomen zijn ze breeder ja.

Ik zie het, maar het lijkt me wel wat. Maar ik ga eerst eens even kijken hoe mijn xl er uitziet als hij weer in elkaar zit, voordat ik nogmeer spul ga aanschaffen, wat toch op zolder beland.
 
idd en aangezien ik mijn domie onder een busje geparkeerd heb kan ik nu na gaan denken wat ik er mee ga doenSay what???
Is dat recent gebeurd? Zelf ongedeerd?
Wat is de schade?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan