Even een afstelvraagje.
De motor is nu bijna (weer) ingereden, maar tussen 7.000 en 8.000 toeren heeft ze een nare dip.
Tijdens accelereren trekt ze er wel doorheen, maar als je doortrekt naar ± 9.000 toeren, en je schakelt over, dan valt ze precies in dat toerengebied van 7.000 - 8000 en valt dood. Vreselijk irritant.
De hoofdsproeiers zijn al behoorlijk groot en dat maakt bijna geen verschil. Begonnen met de standaard maat, en nu woont er 330/320 in.
De naalden staan precies in het midden. Arrow pijp, Ignitech en stock air box, wel Cougar power valves. Deze staan dicht tot 9.000 toeren, als ik die vroeger open zet dan smoort ze nog erger.
Iemand een idee?
De motor is nu bijna (weer) ingereden, maar tussen 7.000 en 8.000 toeren heeft ze een nare dip.
Tijdens accelereren trekt ze er wel doorheen, maar als je doortrekt naar ± 9.000 toeren, en je schakelt over, dan valt ze precies in dat toerengebied van 7.000 - 8000 en valt dood. Vreselijk irritant.
De hoofdsproeiers zijn al behoorlijk groot en dat maakt bijna geen verschil. Begonnen met de standaard maat, en nu woont er 330/320 in.
De naalden staan precies in het midden. Arrow pijp, Ignitech en stock air box, wel Cougar power valves. Deze staan dicht tot 9.000 toeren, als ik die vroeger open zet dan smoort ze nog erger.
Iemand een idee?
Laatst bewerkt: