Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook gewoon de CV doorgetrokken, thermostaatknop er op en klaar :) (garage wel aan het huis vast)
En voor een brug, dit werkt ook prima

Ja mijn garage staat los van t huis (meter of 7 er vanaf)
Aankomend jaar word tuin gedaan en trek ik cv idd door.

Das btw wel goeie oplossing voor een brug. Moet ik ook maar eens naar gaan kijken.

BTW Ik ga deze winter toch aan de slag om ook nog een kuipenset helemaal in regianni 400cc replica kleuren te laten spuiten maar...... Om dat te kunnen doen zoek ik eigenlijk goeie kwaliteit foto's van de echte versie. Iemand iets liggen?
voorbeeldje van wat ik wil gaan maken
ny-apr400a1994.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah... vandaar! ;)








Geen foto's van Reggiani hier... en de favorieten van m'n overleden laptop kan ik niet meer zo simpel afkrijgen. Stond vol met dat soort grut. (Mozilla is wat dat betreft weer onhandig :( )
 
Kuipen heb ik al maar wil em in de kleuren / opstelling laten spuiten zoals in het voorbeeld plaatje.
Maar die foto's moeten om ze voor de spuiter te gebruiken een beetje groter / betere kwaliteit zijn.
De " road" versie in reginanni replica is net ff tikkie anders dan deze.
 
Volgens mij zijn de verschillen voornamelijk de vorm van de kuipen, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden. Kan wel even duren. Heb nog ergens een oud plakboek (pre-internet tijd) :+
 
Kuipen heb ik al maar wil em in de kleuren / opstelling laten spuiten zoals in het voorbeeld plaatje.
Maar die foto's moeten om ze voor de spuiter te gebruiken een beetje groter / betere kwaliteit zijn.
De " road" versie in reginanni replica is net ff tikkie anders dan deze.
Kun je die MK1 kuipen makkelijk terug zetten dan? Ik dacht dat je een extra MK2 setje wilde hebben.
 
Was altijd wel een favoriet van mij in die super kleuren en met die helm met expansiepijpjes en zijn nummer 13 :}

Reggiani_94_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een blok! :}

als dat t 500 of 400 blok is dan is t helaas een gedrocht.
alleen de boring is vergroot en de bak van de 250 is al de zelfde bak als de 125, die hebben ze toen dus ook voor het 500 project gebruikt.
moest elke dag een nieuwe 1e versnelling is :X
 
als dat t 500 of 400 blok is dan is t helaas een gedrocht.
alleen de boring is vergroot en de bak van de 250 is al de zelfde bak als de 125, die hebben ze toen dus ook voor het 500 project gebruikt.
moest elke dag een nieuwe 1e versnelling is :X
Lekker op z'n Italiaans dus... :')
 
Gisteravond een poosje met de RS gerommeld.
De boel nog eens losgetrokken, en nagekeken. Lekkages heb ik niet, alleen de vlotters stonden aan de lage kant.
Deze hoger gezet. Daarna ging het wel een stuk beter, maar nog niet optimaal. Dus heb ik de naald iets rijker gezet, werd weer iets beter.
Daarna de naald nog een standje rijker gezet (rijkste stand), weer iets beter, maar nog steeds niet optimaal.

Ze loopt nu wel als een speer.
De hoofdsproeiers die ik er nog in heb zijn: 330/320. Dat is erg groot dat weet ik, maar ze kan het hebben, denk ik, want ze stikt er niet in.
Desondanks voel ik nog een dip tussen de 7.000 en 8.000 toeren.

Hoe krijg ik haar rijker in het middengebied, of eigenlijk voornamelijk met oppakken? Ik kreeg een tip voor de powerjet sproeier?

Iemand ervaring daarmee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan