Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Originele uitlaten zijn ook nog wel te vinden voor normaal geld. Het liefst zie ik Jim lomas of Jolly moto. Daar lopen ze ook mooier op.
Misschien wel de moeite om even te kijken of het om een Duitse gaat, die hebben een uitlaat met een soort katalysator erin en die willen wel eens problemen geven. Die zijn te herkennen aan een soort beplating om de uitlaatbochten heen.
Ik kom inderdaad deze uitvoering tegen met katalysator. Nu snap ik ook meteen die extra beplating 👍
 
RH motoren... oh-oh... (ik pas)
@NR34 kom er maar in.
Een door de wol geverfde autoverkoper en fervent motor liefhebber vertelde me ooit "Heb heel wat mee gemaakt in de autohandel maar zoals Roelof tekeer gaat heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb nog veel van hem tegoed maar heb het maar laten zitten, geen zin meer in dat gezeik!"

Op MF ook meerdere mensen die zwaar gedupeerd zijn door de praktijken van Roelof. En dezelfde grote bek van hem gekregen. Op zijn interne gastboek staan alleen maar positieve verhalen, knap hè? Want ja een intern gastboek modereer je zelf als eigenaar zijnde _O- Nou Roelof kom er ook maar weer in, laaielichter die je bent!
 
En ook hier dus een grote mond gekregen van hem omdat ik mijn ervaringen deelde. Tot aan politie/smaad/laster aan toe.

Ben nu na daadwerkelijk goed onderhoud tevreden met mijn RS250 maar niet dankzij de zelf verklaard 2t expert.
 
  • Eens
Waarderingen: NR34
En ook hier dus een grote mond gekregen van hem omdat ik mijn ervaringen deelde. Tot aan politie/smaad/laster aan toe.

Ben nu na daadwerkelijk goed onderhoud tevreden met mijn RS250 maar niet dankzij de zelf verklaard 2t expert.
Als ik meer skills had, dan schreef ik me ook een keer in voor dezelfde cup als waar die klojo in rijdt }):+O-)
 
Ik vraag het volgende voorzichtig: Heeft er nog iemand belang bij de volgende originele RGV250 dempers met val schade:

1706958199418.jpeg


1706958259715.jpeg



Edit: Inmiddels via Marktplaats verkocht voor een samengestelde circuit fiets :t
 
Laatst bewerkt:
Zijn er überhaupt nog bezitters van een RGV250 actief op MF of zijn ze allemaal vertrokken?
 
Ik had er eentje vorig jaar. Helaas verkocht door omstandigheden. Zijn geweldige machines.
 
Deze vraag is vast al eens gesteld, een RS250 die voor 25kW op kenteken staat in BE gaat lastig worden om deze voor vol vermogen op kenteken te krijgen hier in NL lijkt me. De begrenzing eraf halen is 1, maar voor de verzekering en RDW blijft ie natuurlijk 25kW……
Wat is jullie ervaring hiermee? Verkooptechnisch in de toekomst een probleem of zie ik beren op de weg?
 
Deze vraag is vast al eens gesteld, een RS250 die voor 25kW op kenteken staat in BE gaat lastig worden om deze voor vol vermogen op kenteken te krijgen hier in NL lijkt me. De begrenzing eraf halen is 1, maar voor de verzekering en RDW blijft ie natuurlijk 25kW……
Wat is jullie ervaring hiermee? Verkooptechnisch in de toekomst een probleem of zie ik beren op de weg?
How to: Motor invoeren importeren uit Duitsland en/of België

En dan specifiek het stukje onderaan de OP.
 
Zijn er überhaupt nog bezitters van een RGV250 actief op MF of zijn ze allemaal vertrokken?
Zoals TeamhereonSuzuki al zei, zelf heb ik nog steeds mijn RGV250. Gisteren nog weer heerlijk gereden!

Vorig jaar best wat problemen gehad met mijn instellingen van mijn Zeeltronic en een gamelle stekker, maar nu weer helemaal top. Het zou leuk zijn om eens bij elkaar te komen met zijn allen. Hoe denken jullie daarover?

Ik zou nu nog wel iets aan mijn voorvork willen doen. Zo'n adreani cartridge lijkt me wel wat, maar kost ook wel weer een hoop. Misschien gewoon wat dikkere olie erin doen ha ha
 
Terug
Bovenaan Onderaan