Het smoelenboek ziet het levenslicht: Motorstek.nl

Welke foutmelding krijg je precies? Ook toevallig 'error 2007'?Vreemd. Hier zowel in Firefox 1.5, Firefox 2.0, Internet Explorer 6 en Internet Explorer 7, onder Windows 2000 en Windows XP geen enkel probleem...

Heb je toevallig Windows Vista of Linux?


Nee ik draai gewoon onder Windows XP.

Kreeg inderdaad 'error 2007'

Heb het net nog geprobeerd maar nog steeds hetzelfde, Firefox versie is overigens ook 2.0.0.11. Onder IE7 geen problemen.


Mmmmhhh, beetje vreemd. Nu werkt het in één keer wel allemaal.

Maar goed, opgelost dus.
 
Laatst bewerkt:
Suzuki GSX 400 X Impuls (1989)


Tssssss, het moet natuurlijk "Impulse" zijn ;).



Maareuh, great job, ziet er geweldig uit en met enige door ontwikkeling zullen we uiteindelijk ook in staat zijn foto's te verwijderen en zo *O* *O*
O-)

full



Volgens mij ben ik de enige met zo'n motor, maar goed :+
 
Laatst bewerkt:
Heb je bij het inloggen op Motorstek wel de link "Je hebt nog geen profiel, klik hier om er een aan te maken"?
 
jawel en als ik daar op klik krijg ik bovenstaande melding. Komt het misschien door de / in mn nickname of 2 hoofdletters??
 
Leuk!
Een nadeel is dat als je op je woonplaats drukt dat hij dan de kaart van heel Nederland gaat laden... dat duurt erg lang.
Mooier zou zijn om een overzicht van de profielen van alle plaatsgenoten te zien te krijgen.
 
* UPDATE *

Zojuist is er een nieuwe versie van Motorstek online gekomen. In deze versie zijn naast enkele kleine verbeteringen de volgende zaken veranderd:

Privéberichten
Vanaf nu is het mogelijk om je privéberichten op- of aflopend te sorteren op kollom. Deze sortering wordt onthouden zodat je de volgende keer dat je die pagina bekijkt niet opnieuw de juiste kollom hoeft te selecteren.
Tevens zijn je privéberichten nu opgesplitst in een 'Ontvangen', 'Verstuurd' en 'Prullenbak' map. Hierdoor staan je eigen verzonden privéberichten niet meer tussen de ontvangen berichten, en kan je oude berichten 'verwijderen' door deze te verplaatsen naar de Prullenbak.

Fotoalbum
Je kan nu per fotoalbum en per foto zien hoe vaak deze is bekeken. Je eigen hits worden niet meegeteld, om je betere statistieken te geven.
Ook kan je nu foto's verplaatsen van de ene fotoalbum naar een andere. Dit kan je doen door een foto te openen en links boven op 'Bewerken' te klikken, of door met je muis boven een miniatuurweergave van je foto te staan, en dan op het 'Bewerken' icoontje te klikken.

Video's
Er kunnen nu video's worden afgespeeld in je profiel! Dit kan je doen door bij het bewerken van je profiel in het veld 'Over jezelf' de snelkoppeling van het video'tje te plakken. Momenteel worden alleen links van YouTube, Google Video, Filmpjes.nl en MSN Video ondersteund.

E-mail notificaties
De titel van de E-mail notificaties zijn nu uitgebreid met het type notificatie en de afzender. Hierdoor heb je voordat je de E-mail opent al een beter idee waar het over gaat.

Reacties
Het plaatsen en wijzigen van een reactie is nu nog eenvoudiger gemaakt. Bij een nieuwe reactie zie je meteen dat deze geplaatst is zonder dat hiervoor de pagina opnieuw moet worden geladen. Bij het wijzigen van een reactie komt het tekstveld nu meteen onder de reactie te staan waar je deze meteen kunt bewerken.

Have fun! :)
 
Nee, momenteel zijn er nog problemen met twee typen gebruikersnamen: gebruikersnamen waar een '/' in voorkomt, en gebruikersnamen die alleen uit cijfers bestaan. We werken nog aan een oplossing...
 
Die video's in het profiel plaatsen: ik zie alleen de link naar de video,geen beeld en zo'n "embedded" linkje werkt niet?

klopt dat?of doe ik iets verkeerd?
 
Er ging wat mis met je video's, maar dat moet nu opgelost zijn. :)

En je kan gewoon de URL van je browser kopieren, niet wat er achter 'Embed' staat.
 
Hmmm...Kan ineens me profielfoto niet meer wijzigen...

Had er eerst wel 1, die weggehaald want wilde een andere neerzetten. Nu staat er 'fotó selecteren' Klik je daarop, kom ik in mijn album. Klik ik daar de foto aan die ik wil hebben. Krijg ik em alleen maar te zien, meer niet Doe ik iets niet goed of...?

Owja....Goed bezig mannen!! en een goed nieuwjaar!!
 
Hmmm...Kan ineens me profielfoto niet meer wijzigen...

Had er eerst wel 1, die weggehaald want wilde een andere neerzetten. Nu staat er 'fotó selecteren' Klik je daarop, kom ik in mijn album. Klik ik daar de foto aan die ik wil hebben. Krijg ik em alleen maar te zien, meer niet Doe ik iets niet goed of...?
Hm, dat is stuk ja, ga ik morgen verhelpen. :)

[q]en een goed nieuwjaar!![/quote]
:^ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan