Het SRAD topic #18: Like it or not, still here!

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-


Die van mij gaat meer missen binnenkort.Ben al dagen aan het ruimen .De kringloop was er heel blij mee :P Behalve haar kleding en tassen en schoenen.Daar durf ik niet aan te komen want dan ben ik zoo balloos op een ochtend _O-

Ja wij zien het verschil niet tussen oude en nieuwe kleren. Maar gooi een paar schoenen weg die ze al 5 jaar niet meer aan heeft gehad en zij ziet het!
 
heel herkenbaar :) mijn vrouw heeft geloof ik inmiddels 3 dozen vol met schoenen op zolder staan,en als je er over begint.... :+
ben vandaag maar begonnen met de srad te demonteren..
baal er wel een beetje van,ik heb vorige week namelijk al een ander fietsje gekocht(fzr400rr)en zag vd week dat er weer 2 blokjes op mp stonden |(
 
Dacht het van wel mijn geheugen is erg slecht :o .Het beroep hondenfokker ook vast niet :+ Met een helikopter honden uitlaten is tegenwoordig ook strafbaar :P

haha _O-

Hoe zit die normaal dan? Ik had op de SRAD dan geen hugger, maar op de k4 kan ik hem gewoon op bestaande punten vast zetten.

Heb deze hugger op de kop kunnen tikken via marktplaats, maar als je hem nieuw koopt zit er blijkbaar een vergelijkbaar beugeltje bij.. deze heb ik er helaas niet bijgekregen dus op deze manier zelf opgelost 8-)
 
heel herkenbaar :) mijn vrouw heeft geloof ik inmiddels 3 dozen vol met schoenen op zolder staan,en als je er over begint.... :+
ben vandaag maar begonnen met de srad te demonteren..
baal er wel een beetje van,ik heb vorige week namelijk al een ander fietsje gekocht(fzr400rr)en zag vd week dat er weer 2 blokjes op mp stonden |(


Elke week komt ze thuis.kijk eens wat leuk en echt goedkoop deze pan.Week in week uit en het huis maar voljassen.Dan een pan dan een jas dan een tas dan een stoel dan dit dan weer dat :r .Was het zo zat heb alles weggeflikkerd _O- Ze was laaiend pissig en heeft gisteravond de gehele avond niets gezegd :+ En straks gaat ze nog veel meer missen :P

Weer opbouwen dan maar weer de SRAD :+
 
Laatst bewerkt:
haha _O-Heb deze hugger op de kop kunnen tikken via marktplaats, maar als je hem nieuw koopt zit er blijkbaar een vergelijkbaar beugeltje bij.. deze heb ik er helaas niet bijgekregen dus op deze manier zelf opgelost 8-)

Strak gedaan :D

Trouwens, wat vinden jullie de mooiste manier om die taartschep/kentekenhouder te veranderen? Ik wil ook andere knipperlichtjes, maar vraag me af of ze wel passen op de originele taartschep zeg maar :+
Aanraders? Heb een heel boodschappenlijssie voor de beurs, effe kijken wat ik bij elkaar kan shoppen *O*

- Knipperlichtjes
- Remklauwen
- Stuurgewichtjes
- Dempert
- Hugger (misschien, vind die van joshualoman errrug chique 8-))

En nog wat andere kleine accesoires om 'm net effe af te maken :]

Aanraders op dit lijstje? Was lekker weer trouwens gister! *O*
 
Laatst bewerkt:
Elke week komt ze thuis.kijk eens wat leuk en echt goedkoop deze pan.Week in week uit en het huis maar voljassen.Dan een pan dan een jas dan een tas dan een stoel dan dit dan weer dat :r .Was het zo zat heb alles weggeflikkerd _O- Ze was laaiend pissig en heeft gisteravond de gehele avond niets gezegd :+ En straks gaat ze nog veel meer missen :P

Weer opbouwen dan maar weer de SRAD :+
jaja en die van mij is vanavond weer na de ikea :o
ben benieuwd :Z
sradje opbouwen gaat niet meer,komt van de week iemand voor t frame
 
Hier een SRAD met quickshifter.Deze vent schakelde een paar keer terug dat ging volgens mij toch zonder koppeling gebruik? Meende altijd dat je met een quickshifter terugschakelen via de koppeling moest ?

Is dit een dubbelwerkende quickshifter die UP en DOWN schakeld?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan