Het SRAD topic #18: Like it or not, still here!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus again?

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie even op dit topic. In de laatste 2 maand zijn er 4 man geweest met dezelfde vraag.
(Weet niet of TS het inmiddels al in de OP gezet heeft?)


Als ik een motorfiets heel mooi vind dan koop ik hem gewoon ;) Niks vragen gewoon doen elke motor heeft zijn plus en min punten.Een vrouw trouwens ook waar je veel later pas achter komt _O-
 
Goedemorgen :+

Van het weekend weer even aan t klussen geweest, beugeltje gemaakt voor t carbon spatbord(moeten alleen nog andere boutjes in):

34qk020.jpg

15mikcg.jpg

2mxq242.jpg

2uiccn4.jpg
 
Laatst bewerkt:
:9~ :} Dat heb je zo verdomd goed en heel mooi opgelost *O* .Heb je ook dubbelzijdige tape met vilt tussen de beugels en je achterbrug zitten?Je hebt een mooie frisse motor vind ik :Y
 
Laatst bewerkt:
haha ik ben wel een mooi weer rijder.. O-) afgelopen zondag was t heerlijk weer maar wilde eerst het beugeltje etc klaar hebben :+

Mooi weer is het! Ik heb van de week ook nog gewoon gereden, 1,5°C was het. brr... maar wél lekker. Ook offroad! }) Gaat best met een F800GS.... met een SRAD wat minder

Maar nog wel boeven gevangen, met behulp van de hondjes, heli en motorrijders!
 
Mooi weer is het! Ik heb van de week ook nog gewoon gereden, 1,5°C was het. brr... maar wél lekker. Ook offroad! }) Gaat best met een F800GS.... met een SRAD wat minder

Maar nog wel boeven gevangen, met behulp van de hondjes, heli en motorrijders!
Ik wacht nog wel even totdat het wat warmer is mij te koud :P

Gisteren nieuwe pjoeter binnen gekregen dat windows 8 is wel even wennen.
Ik heb alleen maar met XP gewerkt wqt een gehannes dit
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag mensen, nouw na het eerst verkeerd monteren van een luchtmembraampje liep de motor niet.
Dit weer goed gezet en hij liep weer, best wel stukje kunnen rijden. Liep voor de rest allemaal prima, echter toen ik een lang stuk 80 aan een stuk door reed. bwoapp gas viel weg en hij viel uit. Na even wachten starte hij weer, weer stukje kunnen rijden en toen, kwam die niet meer op toeren. Alleen bij volgas kwam die na een tijdje door.

Raar wie kan mij helpen???!
 
Mooi weer is het! Ik heb van de week ook nog gewoon gereden, 1,5°C was het. brr... maar wél lekker. Ook offroad! }) Gaat best met een F800GS.... met een SRAD wat minder

Maar nog wel boeven gevangen, met behulp van de hondjes, heli en motorrijders!

Motor politie? :+
 
Goeiemiddag mensen, nouw na het eerst verkeerd monteren van een luchtmembraampje liep de motor niet.
Dit weer goed gezet en hij liep weer, best wel stukje kunnen rijden. Liep voor de rest allemaal prima, echter toen ik een lang stuk 80 aan een stuk door reed. bwoapp gas viel weg en hij viel uit. Na even wachten starte hij weer, weer stukje kunnen rijden en toen, kwam die niet meer op toeren. Alleen bij volgas kwam die na een tijdje door.

Raar wie kan mij helpen???!


Weet je het zeker dat van teveel olie in je SRAD ? Want een paar graden teveel overhellen naar jou toe geeft al een vol kijkglas.

Zit hij bomvol en dan ermee te rijden niet echt zo heel goed.Ik kan je alvast niet helpen.
 
Als ik een motorfiets heel mooi vind dan koop ik hem gewoon ;) Niks vragen gewoon doen elke motor heeft zijn plus en min punten.Een vrouw trouwens ook waar je veel later pas achter komt _O-

Nou dat wel. Maar als ik weet wat een zwak punt is kan je daar bij aanschaf wel extra opletten en dus eventueel wat met de prijs doen.

Goedemorgen :+

Van het weekend weer even aan t klussen geweest, beugeltje gemaakt voor t carbon spatbord(moeten alleen nog andere boutjes in):

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe zit die normaal dan? Ik had op de SRAD dan geen hugger, maar op de k4 kan ik hem gewoon op bestaande punten vast zetten.
 
het is haar intussen al opgevallen dat er een stukje mist :P

_O-


Die van mij gaat meer missen binnenkort.Ben al dagen aan het ruimen .De kringloop was er heel blij mee :P Behalve haar kleding en tassen en schoenen.Daar durf ik niet aan te komen want dan ben ik zoo balloos op een ochtend _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan