Kibbe
Heeft een pens met veteraan
Met respect natuurlijk
Daar kom je nou echt geen hond tegen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met respect natuurlijk
Geen KLR kennis, wel google kennis.Zit er in dit topic wat KLR650 kennis? Ik ben op zoek naar wat aftermarket parts, maar dat lijkt toch vooral in de VS te liggen. Ben voornamelijk op zoek naar een skidplate, bagagerekken (voor tassen, geen koffers) en wellicht wat valbeugels.
Een beetje Kawasaki KLR650 Aluminum Skid Plate en Tusk Pannier Racks, maar omdat het in de VS ligt betaal je je scheef aan verzendkosten en importheffingen. Er moet toch ook wat fatsoenlijks in Europa liggen, of is die markt er gewoon niet?
Geen KLR kennis, wel google kennis.
Skidplate:
of SW-Motech Motor Beschermer voor Kawasaki KLR 650 [KL650E] (2008-2012)SW-Motech Kawasaki KLR 650 Motorguard (Zwart) - beste prijzen ▷ FC-Moto
SW-Motech Kawasaki KLR 650 Motorguard (Zwart) - bestel voor geweldige prijzen bij FC-Moto ✓ uitstekende beoordelingen van klanten ☆☆☆☆☆ wereldwijde levering ✓ enorm productassortiment ✓www.fc-moto.de
of SW-Motech Carterplaat Kawasaki KLR650 (87-07)
Kofferrek:
Hepco & Becker Kofferrek Kawasaki KLR 650
Hepco & Becker Kofferrek Kawasaki KLR 650www.bikersbuyit.com
Voor meer google vraagstukken, stuur een PM, of typ een @ voor mijn naamDaar kan ik inderdaad nog wat van leren. Ik kom niet op namen als carterplaat en motorbeschermer... Bij skidplate houd het bij mij op, en dan vind je deze shops niet. Bedankt! Zeker die 87-07 carterplaat ziet er goed uit. Ik weet niet of die van 08+ ook past namelijk.
Zelfde met de kofferrekken, daar kan ik wel even een mailtje aan wagen.
Die Dakar tassen zien er goed uit! Ook hier, hoe universeel is het...? Je zou zeggen, dat past wel, maar het lijkt me dat er niet voor niets 08+ bij staat.
Kan in ieder geval weer even door, bedankt beiden
Morgen staat voor mij het laatste stuk TET op de planning, nl route noord beginnend bij het verbindingsstuk naar IJmuiden en rijdend richting het Noorden.
Op welke stukken kan ik mij het meest verheugen?
Zover ga ik ook weer niet komen hoorHet laatste stuk,vanaf Ter Apel... 200 +
rondje in Drenthe is mooi, maar als je dat hele stuk vandaag wil doen dan heb je er nu al een paar uur op zittenMorgen staat voor mij het laatste stuk TET op de planning, nl route noord beginnend bij het verbindingsstuk naar IJmuiden en rijdend richting het Noorden.
Op welke stukken kan ik mij het meest verheugen?
Daar kan ik inderdaad nog wat van leren. Ik kom niet op namen als carterplaat en motorbeschermer... Bij skidplate houd het bij mij op, en dan vind je deze shops niet. Bedankt! Zeker die 87-07 carterplaat ziet er goed uit. Ik weet niet of die van 08+ ook past namelijk.
Zelfde met de kofferrekken, daar kan ik wel even een mailtje aan wagen.
Die Dakar tassen zien er goed uit! Ook hier, hoe universeel is het...? Je zou zeggen, dat past wel, maar het lijkt me dat er niet voor niets 08+ bij staat.
Kan in ieder geval weer even door, bedankt beiden
Ik zou zeggen; kom een keer in het zuiden spelen. Dan heb je echt mul zand om het mee te proberen.In het mulle zand heb ik trouwens wel echt flink zitten kloten zeg, ik ben ook een noob eerste klas in het zand. Daar zitten nog wel wat verbeterpuntjes . En zonder zand ervaring met een 950 Adv met K60 Scouts op pad is ook wel een uitdaging.
Hij zegt toch al dat hij er van geleerd heeft?Ik vraag me echt af waarom je er voor kiest om op dit moment te gaan rijden op één van de drukste dagen van het jaar.
Schitterend weer, iedereen heeft vrij, mensen kunnen nergens anders heen dan de natuur in en daar ga je dan met een motor voor je lol rijden en haast bewust overlast veroorzaken.
Juist dit soort acties zorgen ervoor dat routes afgesloten worden en er protesten starten.
Ik snap dat je wil genieten van de mogelijkheden maar toch is het gewoon niet slim om op dit moment te kiezen voor je eigen genot. Sla deze dagen over, neem een dag vrij en ga dan rijden.
Ik zou zeggen; kom een keer in het zuiden spelen. Dan heb je echt mul zand om het mee te proberen.
Goed naar achteren blijven hangen en als het moeilijk wordt beetje gas bij (in mate dan). En losser op je motor staan scheelt enorm veel.
Hij zegt toch al dat hij er van geleerd heeft?
Goed idee. Maar helaas ontbreekt mij de kennis en ruimte.Een tijd geleden na een ongeplande bodeminspectie had mijn vriendin haar achterrem flink gebogen. Nu hadden wij toevallig gereedschap bij om die werkend weer terug in het gareel te krijgen, maar het wilde maar net en 1 tooltje dat normaal thuisblijft, maar nu mee was heeft het verschil gemaakt.
Nu was dit een redelijk simpel probleem, maar onze ervaring uit Frankrijk/Spanje heeft uitgewezen dat het ook een stuk minder simpel kan.
Bij motorzaken kun je dan de motor vaak neerzetten om op te halen als ze er tijd voor hebben gehad, stoppen en met een niet echt werkende/tijdelijk gefikste motor naar huis rijden is ook een redelijke afgang en laten we het al helemaal niet hebben over opgehaald worden op de aanhanger...
Zodoende kwamen wij aan het denken om iets van TET pleisterplaatsen op en nabij de route te ''maken''.
Eigenlijk is het idee heel simpel en een beetje gejat van ADVrider:
Mensen die op of nabij de route wonen en iets kunnen en willen betekenen voor de (praktisch) gestrande TET'er geven hun woonplaats op en linkje naar hun profiel in de OP. TET'ers die een handje nodig hebben, een stuk gereedschap nodig hebben of misschien een bijna onberijdbare motor voor een dag moeten stallen kunnen dan een privé bericht sturen die de pleisterplaats eigenaren dan via MF in hun email ontvangen. Kunnen ze reageren en helpen, super, zo niet, helaas.
Zijn hier mensen voor of specifiek tegen?
Uiteraard niet de bedoeling dat het halve garages worden etc.
Een paar voorbeelden waar wij er enorm baat bij hadden gehad in Frankrijk een Spanje: Een crash waarna de crashbars overal en nergens klem of los zaten, een pakking van een oliepomp die spontaan begon te lekken (soms is nergens vloeibare pakking te krijgen), een net niet goed aangedraaide banjobout van een koppeling (of rem) en mogelijk nog wel meer.
Goed idee. Maar helaas ontbreekt mij de kennis en ruimte.