Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oooh gewoon tot 8 bar doe ik er zonder twijfelen in, hoger niet want dan moet ik de aanschaf van een nieuwe compressor verdedigen.Ja, ik ben niet verder gegaan dan de maximale druk van de band.
Het steile stuk waar ik mijn motor om liet vallen zit ten zuiden van La Mouche. Rijdend richting het zuiden ga je dan heuvel af.@bommes : Mmmm, ik denk dat ik een keer vanaf La Mouche huiswaarts een stuk tet in ga plannen.
Heuvel bij afferden toch?
Bekijk bijlage 1650165
Ja ik vond het best een tof stuk om te rijden.Is de omgeving van dat stuk ook mooi? Of gaat het vooral om het rijden van de route zelf?
@bommes afgelopen weekend je heuvel ook nog gespot trouwens
Bekijk bijlage 1650164
Mooie motor Gwiedert, welke kleurstelling heeft ie? Ik zag laatst het model rijden met die oldskool blauw, zwart en gele kleuren. Heel erg gaaf ding.
Thanks! Dan moet ik daar maar beginnen denk...De TET begint tegenwoordig in Hoek van Holland, is niet zover van Gouda. Vanaf daar kun je rustig wennen aan af en toe een gravelpad voordat je de zandpaden van Brabant betreed.
En bereid je mentaal vast voor op de eerste krassen. Rijden op onverhard gaat hand in hand met (lichte) valpartijen, zeker in het begin. Zo’n Ténéré kan dat prima hebben, maar optische schade is bijna onvermijdelijk.Thanks! Dan moet ik daar maar beginnen denk...
Daar was ik me van bewust. Er komen andere handkappen en valbeugels op om de klap een beetje op te vangen.En bereid je mentaal vast voor op de eerste krassen. Rijden op onverhard gaat hand in hand met (lichte) valpartijen, zeker in het begin. Zo’n Ténéré kan dat prima hebben, maar optische schade is bijna onvermijdelijk.
Gelukkig worden Ténéré's alleen maar mooier naarmate er meer gebruikssporen op komen