Het Thundercat topic

Nog altijd ja..

Maar mijn Fje voldoet ook aardig, beetje vergelijkbaar maar met minder eigenwijze trekjes zoals de Poes ze had..
Het Fje is heel wat beschaafder 😁
 
Klopt, echter moet je wel een Bagster tanktas hebben.

Een gewone magneet tanktas werkt dan niet meer, doordat de hoes over de tank valt.

Voordeel van zo'n hoes, het beschermt de tank, maakt de tank net wat dikker en persoonlijke smaak, staat ook mooier.

Ik hou het in me achterhoofd dat jij er 1 hebt liggen laat ik eerst de rest maar is doen nog werk zat 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
Ja maat dat was een mooi fietsje man.

Ik durf wel te zeggen dat het 1 van de meest gemodificeerde en daarnaast ook 1 van de mooiste poezen was in Nederland.
Gixxer of niet, bij mij zou de poes gewoon gebleven zijn.

Ik heb nog een project, de Caterpillar CAT. ze is al deaud, misschien toch maar tot leven wekken.
 
Gixxer of niet, bij mij zou de poes gewoon gebleven zijn.

Ik heb nog een project, de Caterpillar CAT. ze is al deaud, misschien toch maar tot leven wekken.
Ja maar dat ding was te mooi en te goed om alleen maar stil te blijven staan, en dat deed ie bij mij alleen maar.

Nu wordt ie goed gebruikt door de nieuwe eigenaar en dat vind ik eigenlijk stukken leuker man.
 
Vandaag even een fotoshoot gedaan met mijn poes
Doe je goed! Mooi fietsje hoor
*O*

Ook wel een toffe locatie! Waar was je?
 
Gixxer of niet, bij mij zou de poes gewoon gebleven zijn.

Ik heb nog een project, de Caterpillar CAT. ze is al deaud, misschien toch maar tot leven wekken.
Als ze mijn laatste poes niet hadden plat gereden, dan had ik nu nog een Poes gehad..

Maar ja 🤷
Nu dus tevrede met het Fje😏
 
Gisteren kom ik thuis, ruik een brandstoflucht op de galerij en daaronder staat mijn Cat. Hmmmm... B|
En ja hoor, behoorlijke brandstoflekkage van onder de tank vandaan. Fak!

Nu wilde ik toch een beurtje, olie en olie- en luchtfilter, bougies en eventueel koelwater laten uitvoeren, nu maar vervroegd.
Volgende week komen ze de Cat ophalen en de week daarna zou het gerepareerd moeten zijn.
Dus best snel, ik had 3 weken op zijn minst verwacht als wachttijd.

En inmiddels de Cat 1 jaar in bezit en ruim 5000km verder, zin in véél méér km's dit jaar nog! *O*
 
Das balen.. Zeker dat het van de tank kwam? Soms gaan na een tijdje de vlotternaalden lekken en lopen de carburateurs over.
Hier rij ik alweer lekker met het mooie weer, alleen de cat staat alweer paar weken stil :$ binnenkort maar weer eens uit zijn hok halen! :]
 
Das balen.. Zeker dat het van de tank kwam? Soms gaan na een tijdje de vlotternaalden lekken en lopen de carburateurs over.
Hier rij ik alweer lekker met het mooie weer, alleen de cat staat alweer paar weken stil :$ binnenkort maar weer eens uit zijn hok halen! :]
Hey, dat zou ook kunnen natuurlijk, ik zei voor het gemak even 'tank'. Ik zou er ook niet van kijken als het poreuze slangen kunnen zijn.

Als het maar opgelost wordt, hoe dan ook. ;)
Normaliter doe ik zo veel mogelijk zelf aan onderhoud, maar hier heb ik géén zin in nu.
 
Ahh bah wat balen @Trixz! Hopelijk valt het mee qua kosten en ben je snel weer op weg. Natuurlijk nog lang niet genoeg km's erbij geschreven!
 
Das balen.. Zeker dat het van de tank kwam? Soms gaan na een tijdje de vlotternaalden lekken en lopen de carburateurs over.
Lekte bij de tankkraan, nieuwe pakkingen en dan is het weer in orde. :)

Wel nog de zuigers in de remklauwen vast....
Dus 3x revisie, jammer, maar dan is dat ook weer voor jaren goed.
Iets meer onderhoudskosten dan verwacht of ingecalculeerd, het is niet anders.

Nieuwe bougies, lucht- en oliefilter, koelvloeistof iets bijgevuld en dan is ze er weer klaar voor. *O*
 
Lekte bij de tankkraan, nieuwe pakkingen en dan is het weer in orde. :)

Wel nog de zuigers in de remklauwen vast....
Dus 3x revisie, jammer, maar dan is dat ook weer voor jaren goed.
Iets meer onderhoudskosten dan verwacht of ingecalculeerd, het is niet anders.

Nieuwe bougies, lucht- en oliefilter, koelvloeistof iets bijgevuld en dan is ze er weer klaar voor. *O*
Toch ook wel lekker gevoel als ie/ze weer helemaal fris op je staat te wachten! Geld maar gewoon weer snel vergeten...
Remmen wil je ook wel in orde hebben. Heb met de crosser de remmen wel eens te laat gereviseerd. Dan zitten de blokken te lang op de schijf en kookt ie bijna van de hitte! Dan voelen de remmen ook niet meer hoe je gewend bent :X
 
Lekte bij de tankkraan, nieuwe pakkingen en dan is het weer in orde. :)

Wel nog de zuigers in de remklauwen vast....
Dus 3x revisie, jammer, maar dan is dat ook weer voor jaren goed.
Iets meer onderhoudskosten dan verwacht of ingecalculeerd, het is niet anders.

Nieuwe bougies, lucht- en oliefilter, koelvloeistof iets bijgevuld en dan is ze er weer klaar voor. *O*
Balen van de kosten, maar zoals @Sebulba zegt: snel vergeten!!
Gelukkig is de fiets nu weer helemaal klaar voor het mooie weer! En laat het dat nu net weer worden*O**O**O*... Wanneer mag ze mee op stap?
 
Vanochtend even de cat uit de winterslaap gerammeld. Laatste ritje voor hem was in januari in de quarantaine.
Blijft een heerlijke motor en het verrast me elke keer hoe die je gewoon op elk weggetje lol kan geven zonder dat het gelijk 200km/h hoeft!
20220416_101945.jpg
20220416_101819.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan