Het Voorne Putten Topic Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopen dat het mooie weer aanhoud tot volgende week met motorbeurs

Wie gaan er op vrijdag? Ga ik denk ook mee ff het weerbericht afwachten en vrijnemen
 
Laatst bewerkt:
Haha okee maar op de motor ook?
Want als het balle weer is lijkt mij dat r niet veel op motor zulle gaan

En onder balle weer versta ik kou sneeuw en veel regen
 
zo...nog ff verlof geregeld voor komende vrijdag en volgende week vrijdag....

2 lange weekends achter elkaar *O*

vrijdag weer wat old-timerkoekblikken kijken *O*
 
Ik ga proberen om oordopjes op maat te scoren. Vindt het wel tijd worden dat ik mijn gehoor bescherm :X

Check Dimedico/Audisafe eens, die zitten in Hellevoetsluis, afspraak op de beurs maken om dan in Hellevoet aan te laten meten....scheelt je voor schut zitten met prut in je oren in de drukte ;)

Ik heb ze 2 jaar terug via de beurs ook op die manier laten maken, bevallen mij erg goed :Y

dimedico |
 
Check Dimedico/Audisafe eens, die zitten in Hellevoetsluis, afspraak op de beurs maken om dan in Hellevoet aan te laten meten....scheelt je voor schut zitten met prut in je oren in de drukte ;)

Ik heb ze 2 jaar terug via de beurs ook op die manier laten maken, bevallen mij erg goed :Y

dimedico |


Via de beurs had ik ze ook laten aanmeten maar dat is al flink wat jaartjes geleden
hoelang gaan die dingen eigenlijk mee...want volgens mij moet je die filters eens in de zoveel jaren vervangen

oww middag :W
 
Ook een leuk speeltje :Y

Alleen een beetje jammer dat je zelf moet trappen ;)

Het trappen valt idd wel ff tegen in het begin..in Oostvoorne hebben ze een MTB parcour
dat is 'maar' 12 km lang... dacht ik ook in het begin stelt ook geen reet voor :X

Fout :N stelt wel wat voor naar de klote ben je dan
 
Hoi Mrt.. Zag nog een fotoke van mijn vorige fiets in het topic en dacht laat ik even een paar nieuwe maken.. Het lekkere weer komt er weer aan.. :]



Opties:
-Stuurdemper
-Pazzo's
-Akrapovic dempers (ingekort.. :X )
-Superduke R 'model 2010' plastic :9~
-Baracuda knippers
-Luxe zadel
-Zwarte achterbrug en remklauw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan