Het Voorne Putten Topic Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motorbeurs zelf is overdekt hoor ;)

Maar ik geloof dat het halve topic er dan rond loopt _O-


Sta er 4 dagen :Hal 9

full
 
Avond allemaal :W

Vandaag is madame bezig geweest met het verven van de kastenkamer, ziet er netjes uit, eindelijk is er nu een kamer waar het geen klerebende is :X

@ Kwaak: Mooi fietsie, biken in de drek is ff andere koek dan op de weg. Een paar collega's van mij doen dat ook geregeld, zijn echte fietsers en zo nu en dan pakken ze ook zo'n drek-parcours...
Lijkt mij ook nog wel eens grappig om te doen.
 
Avond allemaal :W

Vandaag is madame bezig geweest met het verven van de kastenkamer, ziet er netjes uit, eindelijk is er nu een kamer waar het geen klerebende is :X

@ Kwaak: Mooi fietsie, biken in de drek is ff andere koek dan op de weg. Een paar collega's van mij doen dat ook geregeld, zijn echte fietsers en zo nu en dan pakken ze ook zo'n drek-parcours...
Lijkt mij ook nog wel eens grappig om te doen.


Maar dan wel met een off road motor. :P
 
Avond allemaal :W

Vandaag is madame bezig geweest met het verven van de kastenkamer, ziet er netjes uit, eindelijk is er nu een kamer waar het geen klerebende is :X

@ Kwaak: Mooi fietsie, biken in de drek is ff andere koek dan op de weg. Een paar collega's van mij doen dat ook geregeld, zijn echte fietsers en zo nu en dan pakken ze ook zo'n drek-parcours...
Lijkt mij ook nog wel eens grappig om te doen.


Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig met een beetje baggere dus echt vlot gaat het nog niet..dan ben je flink aan het ploeteren komt er eentje je voorbij zetten die je laat denken dat je stil sta B| dus ff trainen is wel nodig

ben nu wel 2x mee geweest met een toertocht in Hoogerheide vlakbij Bergen op Zoom
dat is echt gaaf alleen maar bos en een man of 1500
 
Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig met een beetje baggere dus echt vlot gaat het nog niet..dan ben je flink aan het ploeteren komt er eentje je voorbij zetten die je laat denken dat je stil sta B| dus ff trainen is wel nodig

ben nu wel 2x mee geweest met een toertocht in Hoogerheide vlakbij Bergen op Zoom
dat is echt gaaf alleen maar bos en een man of 1500


Bos met 1500 man er in - ik blijf er liever weg !

_O- _O-
 
Avond!! :W

Nog even een noodhulp vraagje :P

Zijn er morgen overdag nog mensen die als ik het nodig heb kunnen helpen tillen?
er moet een koelkast en 6-pits gasfornhuis naar de 3de etage. alleen de mensen die ik geregeld heb moeten allemaal tussendoor weg, en hebben andere afspraken,,, lekker handig dus :P

mis is het niet nodig, maar voor de zekerheid vraag ik het ff ;) als iemand interesse heeft :+
dan kan je me altijd ff smsen ofzo op 06- vijf 1 negen 8 333 zes.


Thnx alvast!
 
Laatst bewerkt:
Check Dimedico/Audisafe eens, die zitten in Hellevoetsluis, afspraak op de beurs maken om dan in Hellevoet aan te laten meten....scheelt je voor schut zitten met prut in je oren in de drukte ;)

Ik heb ze 2 jaar terug via de beurs ook op die manier laten maken, bevallen mij erg goed :Y

dimedico |


Dank u! :}

Ga ik gebruik van maken 8-)
 
Avond allemaal :W

Vandaag is madame bezig geweest met het verven van de kastenkamer, ziet er netjes uit, eindelijk is er nu een kamer waar het geen klerebende is :X

@ Kwaak: Mooi fietsie, biken in de drek is ff andere koek dan op de weg. Een paar collega's van mij doen dat ook geregeld, zijn echte fietsers en zo nu en dan pakken ze ook zo'n drek-parcours...
Lijkt mij ook nog wel eens grappig om te doen.

Is ook wel grappig om een keer te doen, 3 jaar geleden met een personeelsuitje zo'n dikke prut parcour gedaan :Y (had een modderpoel verkeerd ingeschat, was wat dieper dan ik dacht :$ ). En ik heb een jaar of 6 geleden nog een keertje een downhill parcour gedaan in Zwitserland in de zomer op een skipiste (toen heb ik m'n fiets gesloopt (gescheurd frame).
 
Geweldig! ik hoop dat iedereen op komt dagen maar heb liever een paar mensen achter de hand anders sta ik ineens met een te dure koelkast op straat :P

Hmm....ik kan je helaas niet helpen, moet om 7uur beginnen en dan heb ik 's avonds een training van Makita (lucht gereedschap en nieuw accu spul). Maaruh....wel bellen als je 's avonds hulp nodig hebt, dan kan ik meestal wel :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan