Het Voorne Putten Topic deel 30,het BBQ topic??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zag ik je nog voorbij rijden gisteren toen ik in de sportschool bezig was... Maar wist het niet zeker (was 's ochtends tussen 10:00 en 11:00 uur thv Y-land)...

Kan goed kloppen, reed om 10:20 weg van huis! Blauwe GS met tanktas.

Ben nu een half uurtje terug van reis. Wel de posbank nog gepakt maar wilde bij Arnhem nog een stuk binnendoor rijden maar de weg was glad en was al doorweekt van de regen. Dan maar heel het stuk over de snelweg B|

Was ook geen pretje, maar dan had ik tenminste geen bochten en reed het lekker door :Y

Op de Posbank nog even geleerd om geen gas te geven op een nat veerooster, achterkant brak uit. Ook geleerd dat je niet te hard door moet remmen, voorkant gleed even weg :X Gelukkig niet onderuit gegaan, maar ik ging wel steeds meer als een oma rijden })
 
Kan goed kloppen, reed om 10:20 weg van huis! Blauwe GS met tanktas.

Ben nu een half uurtje terug van reis. Wel de posbank nog gepakt maar wilde bij Arnhem nog een stuk binnendoor rijden maar de weg was glad en was al doorweekt van de regen. Dan maar heel het stuk over de snelweg B|

Was ook geen pretje, maar dan had ik tenminste geen bochten en reed het lekker door :Y

Op de Posbank nog even geleerd om geen gas te geven op een nat veerooster, achterkant brak uit. Ook geleerd dat je niet te hard door moet remmen, voorkant gleed even weg :X Gelukkig niet onderuit gegaan, maar ik ging wel steeds meer als een oma rijden })

Posbank is nie grappig als het nat is, daar weet Demifort alles van toen hij achter me reed vorig jaar :X
 
:Z :Z Wakker worden wil niet echt lukken, die Cuba-libres gisteren waren best lekker :$

Vrouwlief is nog niet thuis, heb dus gelukkig nog ff tijd om nog even bij kennis te komen voor we weg gaan.
 
Laatst bewerkt:
Sjow de eerste 1051 km zitten erop. Nu even een McDrek naar binnen werken en dan op het gemak inchecken, fles rosé koudmaken en dan slapen. Morgen nog 1090 km en dan zijn we er weer.
Beetje jammer alleen dat Maan zijn creditcard is gesloopt door het tolpoortbetaalsysteem...kaart hing heel het apparaat in en kwam er volledig gescheurd uit, precies op de magneetstrip uiteraard......gelukkig heb ik er ook nog 1 anders had het lastig kunnen worden in Portugal.
 
Sjow de eerste 1051 km zitten erop. Nu even een McDrek naar binnen werken en dan op het gemak inchecken, fles rosé koudmaken en dan slapen. Morgen nog 1090 km en dan zijn we er weer.
Beetje jammer alleen dat Maan zijn creditcard is gesloopt door het tolpoortbetaalsysteem...kaart hing heel het apparaat in en kwam er volledig gescheurd uit, precies op de magneetstrip uiteraard......gelukkig heb ik er ook nog 1 anders had het lastig kunnen worden in Portugal.


Zuinig op zijn , op de terugreis krijg je nog een kans !

Fijne vakantie !
 
Zit in Hengelo met een familieweekend, gister lekker stuk langs de Lek, Grebbenberg en Posbank (Mooooooiiii!!!) gereden, bijna droog overgekomen maar laatste 25km flink nat geregend :)

Vannacht om 4uur gaan pitten op de bank in een voorkamer met veel te veel bier in mijn mik :+

Straks gelukkig weer lekker uitwaaien op de motor, weer over de Posbank en dan naar Tiel binnendoor en dan snel over de snelweg terug!

Nu nog even buienradar in de gaten houden, er valt hier nog wat regen uit de hemel!

doe je oom de groeten :W

Zo lekker lui bij mijn ouders gegeten :+ nu even lekker genieten van het huisje *O*
 
Posbank is nie grappig als het nat is, daar weet Demifort alles van toen hij achter me reed vorig jaar :X

Goedenavond! :W

De posbank is idd heel mooi, als het niet regent..
Wat Bras zegt, je moet constant uitkijken in die bochtjes dat je niet onderuit gaat..
Niet echt ontspannen rijden zo..
 
Sjow de eerste 1051 km zitten erop. Nu even een McDrek naar binnen werken en dan op het gemak inchecken, fles rosé koudmaken en dan slapen. Morgen nog 1090 km en dan zijn we er weer.
Beetje jammer alleen dat Maan zijn creditcard is gesloopt door het tolpoortbetaalsysteem...kaart hing heel het apparaat in en kwam er volledig gescheurd uit, precies op de magneetstrip uiteraard......gelukkig heb ik er ook nog 1 anders had het lastig kunnen worden in Portugal.

-O- Da's balen van die creditcard........ -O-
 
Goedemorgen zonnetjes , technisch weer vandaag , gelukkig werk ik buiten vandaag !

Iedereen een fijne en produktieve dag toegewenst , vooral brasletti !
 
gud murninggg

@bassie ik heb zo,n grote fles nodig voor mn terras verwarming , zal ik die van jou overnemen ?? das makkelijker dan ruilen denk ik . :+
Heb 'm al weten te ruilen Ton, ging makkelijker dan gedacht, komt denk ik door mijn zwoele blik uit mijn ogen :+

Nu heb ik geen "huurfles" meer, maar mijn eigen fles en die past er gelukkig wel onder :)
 
Mogge all :W

Lekker op het fietsje naar het werk vandaag...klein omweggetje gedaan, 28 km en een beetje in 1 uur en 10 minuten...

Wel lekker hoor, geen stress van trutjes die niet doorrijden, maar 1 verkeerslicht en ook nog door de natuur heen!!
 
Goeiemorgen!

Er staat weer een flitser op de hekelingseweg thv de bushalte. Volgens mij is iedereen al waar die weze moet, maar ik word ook net pas wakker :D
 
Goedenavond! :W

De posbank is idd heel mooi, als het niet regent..
Wat Bras zegt, je moet constant uitkijken in die bochtjes dat je niet onderuit gaat..
Niet echt ontspannen rijden zo..

Was inderdaad niet relaxed nee ;( Dat ga ik nog wel een keer over doen!!

@Steven: te laat gelezen, maar ik hoorde dat je bij Jasper in de ploeg zat. Hij vond je wel een beetje een lapswans en je moet wat harder doorwerken _O-

(Nee hoor, hijs tevreden over je!!)

Voor de vakantiegangers: niet teveel genieten, anders is het te snel voorbij! Have fun *O*
 
Was inderdaad niet relaxed nee ;( Dat ga ik nog wel een keer over doen!!

@Steven: te laat gelezen, maar ik hoorde dat je bij Jasper in de ploeg zat. Hij vond je wel een beetje een lapswans en je moet wat harder doorwerken _O-

(Nee hoor, hijs tevreden over je!!)

Voor de vakantiegangers: niet teveel genieten, anders is het te snel voorbij! Have fun *O*

Als het droog is dan is het echt wel leuk rijden alleen, dan zijn er weer heel veel fietsers waardoor je ook weer niet kan doorrijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan