Het Voorne Putten Topic deel 30,het BBQ topic??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag was het droog en kon ik goed doorrijden, het was superrustig dus dat was wel relaxed!

Zo maar even mijn jas weer droogrijden onderweg naar werk *O*
 
Laatst bewerkt:
valt dan opzich nog mee...

zelf monteren of laat je het doen?

Monteren laat ik doen, lukt me echt niet met dat LPG gebeuren.

Normaal kost het reviseren € 800,- tot € 900,- en met monteren moet er nog een nieuwe distributieriem op ook en dan kom je in totaal op een € 1700,-. We hopen dat we nu vooe een € 1200,- in totaal klaar zijn.
 
Monteren laat ik doen, lukt me echt niet met dat LPG gebeuren.

Normaal kost het reviseren € 800,- tot € 900,- en met monteren moet er nog een nieuwe distributieriem op ook en dan kom je in totaal op een € 1700,-. We hopen dat we nu vooe een € 1200,- in totaal klaar zijn.


oeeefffff dat valt niet mee
 
Middag,,

even een dagje alexandrium gedaan,,, geen lampen in je woonkamer maakt het zo donker :P

Nu nog even snel naar de winkel.. wat zullen we gaan eten :+ .. Patat , Chinees of de Turk :+ haha.
 
Middag :W

Vandaag weer naar de sportschool geweest, had met hardlopen het tempo ff op 12,5 gezet, ging erg lekker, maar heb het bij 6,5 km gelaten (toen had ik geen zin meer :P )
Vanmiddag even een gereedschapskist gefixt met meerdere vakken, zodat ik de gereedschappen lekker gescheiden kan houden *D Moet alleen nog wel een gedeelte gereedschap bestellen om de set kompleet te hebben.
Ook de bbq aangesloten, binnenkort maar eens testen, komt de zwager van mijn buurman ff mee helpen, die is goed ervaren met gas-bbq's :)

Had gisteren een gast gemaild die 4 kinderwagenwielen verkoopt, dacht, lekker makkelijk, gelijk genoeg om 2 loopfietsen te kunnen maken. Mailt ie terug of ik ze ook alle 4 nodig heb, omdat iemand interesse had in 1 wiel en dan kon hij 2 mensen blij maken. Nou, als ik met een verkoop er 1x gelijk vanaf kan zijn, dan regel ik dat meteen, of is dat raar :?
Heb 'm maar terug gemaild dat ik ze gewoon alle 4 wil hebben, ben benieuwd... :/
 
Cilinderkop voor de CR-V is binnen, plus nog wat extra onderdelen die ik niet besteld heb (uitlaatspruitstuk en kleppendeksel) *O* *O*
Dat is relaxt, uitlaat spruitstuk kost meestal ook wel aardig wat knaken, hebbie mooi voor elkaar. *O*

Wel een aardige kostenpost man, maar het scheelt idd wel dat je er dan voor een lange tijd vanaf bent..
 
En jij gelijk watertanden van het vlees natuurlijk :)

Huisje is af!! ( moeten nog wel veel kleine dingen gebeuren ;) )

[afbeelding]

[afbeelding]

ziet er goed uit! leuke meubelen! alleen lijkt me de tafel vervelend laag.. (zeker met een hond in huis xD)

Makelaar heeft gebeld, kijker was een dame alleen die een huis zocht voor haar gezin. Ze was heel erg enthousiast volgens de makelaar en ze zou hem bellen voor een nieuwe afspraak om samen met haar man nog eens te komen kijken.....to be continued.....
even duimen dat het wat wordt :)

[afbeelding]
MF MegaMeeting II - 2 September 2012

even spammen ;) ....

beetje jammer.. 1 september een verjaardag, maar omdat mijn vriendin en ik allebei moeten werken gaan we zondag 2 september -O- en het is in hulst dus het is heen en weer wel even rijden.
 
Dat is relaxt, uitlaat spruitstuk kost meestal ook wel aardig wat knaken, hebbie mooi voor elkaar. *O*

Wel een aardige kostenpost man, maar het scheelt idd wel dat je er dan voor een lange tijd vanaf bent..

Pcies en de goede onderdelen die ik extra heb zet ik weer te koop, hoop dat we dan nog wat terug verdienen.
 
Neem aan dat je wel alle nieuwe onderdelen laat monteren en de goede onderdelen die er vanaf komen verkoopt?

Hetgene wat ik overhoud, zoals het uit- en inlaatspruitstuk en kleppendeksel ga ik verkopen. staat van de onderdelen is hetzelfde. Heb eigenlijk alleen de kop, inlaatspruitstuk en de distributiekappen nodig.
 
Goedenavond, is dat ff schrikken, ik open dit topic en zie gelijk een liefdesverklaring van Bert.. best apart, die herenliefde..

Maar goed, wie gaan er nu allemaal naar de MFMM??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan