Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Veul Spass morgen mannen (Corry en vriendin van Sacha ook natuurlijk hé :Y :Y :Y ) Pas een beetje op voor laag vliegende veredelde "grasmaaiers" eejj _O- _O- _O- en ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Nogmaals have fun en mooi DROOG weer *D *D





Doe ook nog een bochtje of wat voor mij wil je }) }) })



:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ oeps, dagje mis :X :X :X :X :X (wij gingen toch altijd Zondags O-) O-) O-) )

maar vertel,vertel,vertel..................................... beeldmateriaal????????
 
Laatst bewerkt:
:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ oeps, dagje mis :X :X :X :X :X (wij gingen toch altijd Zondags O-) O-) O-) )

maar vertel,vertel,vertel..................................... beeldmateriaal????????

Ben het net aan het bekijken en valt niet tegen alleen wat je heel goed kunt zien is dat het wegdek heel slecht is in Belgie natuurlijk
 
ik ben ook weer thuis
naar 870 km ben ik wel een beetje stuk !! :Z
allemaal super bedankt , was een leuke dag , leuk om mensen van het forum te ontmoeten
en wat een mooie bochten heb je daar . :]
 
Ja zo ziet ie er wel strak uit maar als je dichterbij gaat kijken zul je erachter komen dat er een aantal zaken zijn die "minder strak" zijn, helaas (maar ach, boeien, kan eindelijk weer rijden).
Laat ik van 't weekend wel ff zien. :Y :W
Volgens mij zag ik op de foto al een "kiertje". Maar inderdaad, hij is heel en hij rijdt weer *O* *O* *O*
 
Ik heb mij upload even geannuleerd. Duurt me te lang en het wordt al laat. Ik ga lekker slapen...


Uhh Sjiefke jij hoeft toch geen stroom op te wekken door hard in een kooitje te lopen of zo :? :? hier zet ik gewoon mn monitor uit en de computer blijft aan en dan ga ik lekker maffen :z :z
 
Heren allemaal bedankt voor de super gezellige dag.
Dit moeten we snel weer een keer doen ( en nu geen 3 jaar wachten......) _O-
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Veul Spass morgen mannen (Corry en vriendin van Sacha ook natuurlijk hé :Y :Y :Y ) Pas een beetje op voor laag vliegende veredelde "grasmaaiers" eejj _O- _O- _O- en ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Nogmaals have fun en mooi DROOG weer *D *D





Doe ook nog een bochtje of wat voor mij wil je }) }) })


|( |( |( |( |( |( al wakker :? :? :? :?


Grasmaaiers :? ................la police rijdt daar tegenwoordig ook al rond op de motor :r
Volgende keer gewoon meegaan dan kun je zelf een bochtje nemen :Y
 
Mensen ik heb de ontmoetings plek gemist. Zonder benzine komen te staan en alles zat tegen :( Krijg joop niet te pakken maar mocht iemand het te nr van iemand anders uit de groep hebben aub een ber verzenden dat alles goed is met mij, nu maar richting DE


We hebben tot 11 uur op je gewacht....toen zijn we toch maar gaan rijden.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Wel een leuke vakantie gehad?
 
Uhh Sjiefke jij hoeft toch geen stroom op te wekken door hard in een kooitje te lopen of zo :? :? hier zet ik gewoon mn monitor uit en de computer blijft aan en dan ga ik lekker maffen :z :z

Huh? Dat kennen wij hier in Limburg niet joop.
Ik moet nu stoppen want mijn stroom is ook bijna op......... :W

PS Wens Ricky beterschap.
 
Welkom thuis mannen, fijn te lezen dat jullie het prima naar je zin hebben gehad. Zo te zien aan het filmpje hebben je het getroffen met de weersomstandigheden. *D

@Sacha, jammer dat je door pech de rest gemist hebt. Niets beter dan gezamelijk te vertrekken, je ziet, er kan altijd wat fout lopen. |(

T' is nu ook motor weer momenteel, maarja, dat is het altijd als ik moet werken lijkt het '(
 
Grasmaaiers :? ................la police rijdt daar tegenwoordig ook al rond op de motor :r
Volgende keer gewoon meegaan dan kun je zelf een bochtje nemen :Y


:P :P :P :P wij hebben wat met helicopters :X :X :X :X :X :X :X _O- _O- _O- _O- :W :W


Met wij bedoel ik de Zeelandclan en de mannen uit Amstelveen en omstreken (alleen 3 man en 1 vrouw uit Zeeland mochten mee naar de plaatselijke koffiekazerne van die mannen en de rest mocht weg :Y :Y ) :9 :9

Ik wilde dolgraag mee maar dat ging om verschillende redenen niet :( :( , maar ik ben er al heel wat met Joop en de rest geweest hoor :Y :Y *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor de snelle beslisser

Vandaag op te halen voor:

400 euro Motorblok bj 1998 compleet met dynamo, pomp, startmotor

150 euro Benzinetank bj 1998 kleur blauw geen enkele schade

60 euro voor beide schetsplaten

175 euro voor beide zijkappen links en rechts

125 euro voor achterkuip incl geintegreerde knipperlichten

J.Kampman
0648770200
 
Guys, leuk jullie ffies ontmoet te hebben, volgende x ben ik erbij!

Wat een vette bike's hebben jullie!! :}

Kappen zijn gelukkig binnen hoorde ik gisterenavond, dus als ik dinsdag terug ben ga ik aan de slag, heb nog een week vakantiw daarna dus tijd zat.

Laat uiteraard foto's zien als ie af is!
 
P1080093-1.jpg


P1080096-1.jpg


rechterzijkuip.jpg


linkerzijkap.jpg


achterkuip.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan