Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie van jullie rijdt/reed met mooi weer ook woon/werk met z'n motor? Ik spring er morgen weer op naar het werk, maar dat is meer om dan sneller na het werk te kunnen toeren. Puur woon/werk (3/4 snelweg) en in de spits vind ik eigenlijk niet eens zo leuk om te rijden...
 
Ik rij het hele jaar door met de motor naar mijn werk, daar heb ik de Yamaha voor :+ . Maar als ik haast heb pak ik natuurlijk de 9R. Van mijn huis naar het werk is het 15km, normaal doe ik hier 15 min over. MAAR als het echt moet kan ik dit binnen 6 min doen :X
 
Wie van jullie rijdt/reed met mooi weer ook woon/werk met z'n motor? Ik spring er morgen weer op naar het werk, maar dat is meer om dan sneller na het werk te kunnen toeren. Puur woon/werk (3/4 snelweg) en in de spits vind ik eigenlijk niet eens zo leuk om te rijden...

Maar je zit wel lekker met je ass op je schitterende bak met pk's :Y :+ :] die klaarstaan om zo nu en dan even gekieteld te worden, terwijl je lekker rustig door het verkeer heen glijdt, je hoeft nooit te stoppen, je lacht al die koekblikkers uit (maar blijft natuurlijk wel goed opletten, want met zoveel koekblikkers zijn er aardig wat die onverwachte dingen kunnen uithalen, helaas) en stapt met een grijns weer af als je gearriveerd bent waar je wezen moet. :)

Maar zodra m'n fiets weer klaar om te gaan is, rij ik weer 1 of 2 keer woonwerk per week, heerlijk. :]
 
Ik rij het hele jaar door met de motor naar mijn werk, daar heb ik de Yamaha voor :+ . Maar als ik haast heb pak ik natuurlijk de 9R. Van mijn huis naar het werk is het 15km, normaal doe ik hier 15 min over. MAAR als het echt moet kan ik dit binnen 6 min doen :X



Het kost ook soms wat, en je komt zo ook wel eens een keer op de film :P
 
He jongens, tijdje afwezig geweest maar ik ben er weer :)

Vandaag was ik dit:
img3851.jpg


Mijn vriendin heeft een ongeluk gehad.. Ik bijna en zag daarna mijn vriendin een highsider krijgen (in mn spiegel) door grind en een rare curve in het asfalt. Ging allemaal met een gangetje van 50 ofzo :( Geëindigd in een sloot en veel last van nek, rug etc. Haar helm is om nog onbekend reden af gegaan tijdens de val (een goed passende, nieuwe helm en hij zat vast!!)

Ze maakt het inmiddels goed, mocht na een paar uur spoedeisende hulp weer naar huis. hersenschudding en erg blauw. Motor is einde, die lag nog met zn knipperlicht boven water
img3856.jpg


Sparen voor een nieuwe fiets dus... ;(
 
Laatst bewerkt:
He jongens, tijdje afwezig geweest maar ik ben er weer :)

Vandaag was ik dit:
[afbeelding]

Mijn vriendin heeft een ongeluk gehad.. Ik bijna en zag daarna mijn vriendin een highsider krijgen (in mn spiegel) door grind en een rare curve in het asfalt. Ging allemaal met een gangetje van 50 ofzo :(

Ze maakt het inmiddels goed, mocht na een paar uur spoedeisende hulp weer naar huis. hersenschudding en erg blauw. Motor is einde, die lag nog met zn knipperlicht boven water
[afbeelding]

-O- -O- -O-
Shhhiiittt zeggg, da's nie best.

Maar fijn dat je meisje er niet al te veel aan over gehouden heeft, behalve een deuk in haar ego.
Zonde voor d'r motor, denk idd dat het einde soes is, maarrrrr..........zoals ik ook al bij PilotPiet zei " dit is vervangbaar, je leven niet.

Sterkte met het herstel van je meissie, en afhandeling van de papierwinkel.(misschien reclameren bij de wegbeheerder vanwege de slechte staat van het wegdek en onderhoud hiervan)
 
Ene.................voor de rest van deze topic lezers en mede niner bezitters ......................................ik wil vanaf nu, dit jaar niets meer horen en lezen van ongelukjes en schade gevallen

full



Het jaar is nog maar net begonnen zeg, zal bijna bang worden om straks zelf nog te gaan rijden B|
 
Laatst bewerkt:
Ene.................voor de rest van deze topic lezers en mede niner bezitters ......................................ik wil vanaf nu, dit jaar niets meer horen en lezen van ongelukjes en schade gevallen

[afbeelding]


Het jaar is nog maar net begonnen zeg, zal bijna bang worden om straks zelf nog te gaan rijden B|

Haha je hebt gelijk.. al moet ik wel zeggen dat wij alweer heel wat kilometers hebben gereden na de winter. Dus geen "eerste rit-ongeluk"

Alle andere mensen; wieletjes op de grond en tank omhoog!

Slaapse green smile
 
Ene.................voor de rest van deze topic lezers en mede niner bezitters ......................................ik wil vanaf nu, dit jaar niets meer horen en lezen van ongelukjes en schade gevallen

[afbeelding]


Het jaar is nog maar net begonnen zeg, zal bijna bang worden om straks zelf nog te gaan rijden B|

ja precies, zijn er wel genoeg geweest al dit jaar.

heb gister de negen ff buiten gezet en alle hoekjes en gaatjes schoongemaakt. hij doet nu weer "bling-bling" *D

@Sandberg, hoe lang wacht je nou op al op je kappen, ik heb de mijne 9 maart besteld. dus ik moet nog een tijdje wachten -O-
 
He jongens, tijdje afwezig geweest maar ik ben er weer :)

Vandaag was ik dit:
[afbeelding]

Mijn vriendin heeft een ongeluk gehad.. Ik bijna en zag daarna mijn vriendin een highsider krijgen (in mn spiegel) door grind en een rare curve in het asfalt. Ging allemaal met een gangetje van 50 ofzo :( Geëindigd in een sloot en veel last van nek, rug etc. Haar helm is om nog onbekend reden af gegaan tijdens de val (een goed passende, nieuwe helm en hij zat vast!!)

Ze maakt het inmiddels goed, mocht na een paar uur spoedeisende hulp weer naar huis. hersenschudding en erg blauw. Motor is einde, die lag nog met zn knipperlicht boven water
[afbeelding]

Sparen voor een nieuwe fiets dus... ;(


Damn sterkte man en zeker voor je vriendin heel veel sterkte ;)
 
Het gaat inderdaad lekker met alle ongelukken hier. Straks durf ik niet eens meer stiekem mee te lezen ;).

Sterkte voor iedereen die een ongeluk heeft gehad! Gelukkig is het "alleen maar" materiele schade.
 
Ik hoor je nog roepen broer: zonde van de investering. En dan ga jij op dieet???


Ja klopt wel broer, maar m'n rug kon de investering niet meer dragen(en op Zolder kon ik niet erg meekomen dussssssssssssss... :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Nee zonder gekheid, ik voel me er erg goed bij en ga dit echt zo volhouden :Y :Y :Y :Y




@Juniorm: beterschap voor het vrouwke hé.

Ik kreeg vandaag vlak na dat mijn vrouwke weg was op de Monster(Ducati) een telefoontje, was m'n vrouw d'r nummer, schrok me kapot, maar ze belde dat ze stil was gevallen. Bleek dat de achter remklauw vast zat en dus was het boeltje erg warm geworden en vastgeslagen. Ik er met de Ram naartoe gescheurd en het klauwtje losgemaakt. Bleek allemaal gelukkig nogal mee te vallen en is al weer verholpen :Y

Ja hoor kom maar weer met de Ducati-stukgatie opmerkingen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) O, gij onwetenden O-) O-) O-) O-) O-) }) }) }) :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
He jongens, tijdje afwezig geweest maar ik ben er weer :)

Vandaag was ik dit:
[afbeelding]

Mijn vriendin heeft een ongeluk gehad.. Ik bijna en zag daarna mijn vriendin een highsider krijgen (in mn spiegel) door grind en een rare curve in het asfalt. Ging allemaal met een gangetje van 50 ofzo :( Geëindigd in een sloot en veel last van nek, rug etc. Haar helm is om nog onbekend reden af gegaan tijdens de val (een goed passende, nieuwe helm en hij zat vast!!)

Ze maakt het inmiddels goed, mocht na een paar uur spoedeisende hulp weer naar huis. hersenschudding en erg blauw. Motor is einde, die lag nog met zn knipperlicht boven water
[afbeelding]

Sparen voor een nieuwe fiets dus... ;(


Oeps die doet het niet meer.

Wens haar sterkte

Gaat lekker hiero qua schade's en ongelukken :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan