Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps die doet het niet meer.

Wens haar sterkte

Gaat lekker hiero qua schade's en ongelukken :/

Vandaag de motort opgehaald en helemaal gedemonteerd. Water is eruit, blok is leeg, caburateurs zijn eraf en de boel weekt nu in de olie. Overigens heeft het blok al gedraaid er zit er niks vast. Dit is natuurlijk geen garantie dat hij weer gaat werken, maar goede hoop is er wel.

Kuipschade valt echt absurd mee. Hele lichtje krasjes, demper onbeschadigd en niks is krom. Wel is de topkuip gescheurd... maar dat frame in de topkuip heeft de klap gevangen en daardoor is de tank onbeschadigd.

Wel veel modder in mn schuur, dat wel :+

Ach en we hebben (nu we weten dat het lichamelijk allemaal goed is afgelopen) wel weer suzuki geintjes te maken als in "geen wonder dat ze ook boten maken" en "nu istie echt watergekoeld"... ;(
 
Laatst bewerkt:
nou zal ik dan melden dat ik vandaag heerlijk heb gereden en geen ongelukken meegemaakt heb of gezien....:D

t was echt heerlijk weer...alleen vond ik de hoeveelheid politie in en om Ommen heen wel heel erg veel :(
 
Weet iemand van jullie toevallig hoe ik van die GSX-R600 het blok met de hand een paar slagen kan draaien zonder de startmotor te gebruiken?

(suzuki vragen in zx forum... -O- sorry)
 
Weet iemand van jullie toevallig hoe ik van die GSX-R600 het blok met de hand een paar slagen kan draaien zonder de startmotor te gebruiken?

(suzuki vragen in zx forum... -O- sorry)


FF snel gedacht een ratel op het voortandwiel zetten en in de een trappen moet niet moeilijk gaan als de bougies er uit zijn.
 
goedendag heren,
ik heb totaal geen verstand van een kawasaki zx9r maar iemand wil deze motor tegen die van mij inruilen, wat is een reeele prijs voor een zx9r?
dit is wat hij erover zegt:

Ben je geinteresseerd in inruil / ruil?
Ikzelf heb nl. een in hele mooie staat verkerende kawasaki zx9r van 2002.

M.vr.gr. Ron

dus geen vraagprijs maar meer echt de waarde waarvoor ik heb kan verkopen aub
 
goedendag heren,
ik heb totaal geen verstand van een kawasaki zx9r maar iemand wil deze motor tegen die van mij inruilen, wat is een reeele prijs voor een zx9r?
dit is wat hij erover zegt:

Ben je geinteresseerd in inruil / ruil?
Ikzelf heb nl. een in hele mooie staat verkerende kawasaki zx9r van 2002.

M.vr.gr. Ron

dus geen vraagprijs maar meer echt de waarde waarvoor ik heb kan verkopen aub

Ligt aan een heleboel dingen,is het een Groene?Hoeveel km?Onderhoudshistorie?Zitten er speciale dingen op of is hij helmaal standaard dan zijn dingen die je eerst moet weten voordat je er een prijs aan kan hangen
 
vandaag mooi rondje gedaan van meppel naar nijeveen naar zwolle en weer via zwartsluis weer terug...

wie van het zx9r rijdt nog meer in deze streken ?
 
Ontstekingkapje eraf en met een sleutel even rechtsom draaien

Dankje, is allemaal voor elkaar!

Vandaag de topkuip gesoldeerd :D
24032012411.jpg

Scheur is nog zichtbaar, maar he; hij was helemaal door. Koplamp en het frame zijn weer gemonteerd. Ter overbrugging, want er komt uiteindelijk gewoon een schadevrije op.

Ook de kuipdelen gepolijst. De krassen zijn echt vrijwel weg. Iemand die het niet weet zal ze zeker niet meer zien *O*

Die gsx komt er wel weer *D
 
Dankje, is allemaal voor elkaar!

Vandaag de topkuip gesoldeerd :D
[afbeelding]
Scheur is nog zichtbaar, maar he; hij was helemaal door. Koplamp en het frame zijn weer gemonteerd. Ter overbrugging, want er komt uiteindelijk gewoon een schadevrije op.

Ook de kuipdelen gepolijst. De krassen zijn echt vrijwel weg. Iemand die het niet weet zal ze zeker niet meer zien *O*

Die gsx komt er wel weer *D


Wel je elektrische bedrading heel goed schoonmaken en conserveren want voor een Bike die kopje onder is gegaan is dit een ramp
 
Wel je elektrische bedrading heel goed schoonmaken en conserveren want voor een Bike die kopje onder is gegaan is dit een ramp

Dat heb ik gister al gedaan. Alles is schoon, droog en met contactspray ingespoten

Maandag komen de carbs terug en is de accu weer klaar. Dan gaan we het zien :)
 
Laatst bewerkt:
Daar lijkt het inderdaad op
maar geef iedereen groot gelijk ...
ik stond helaas gisteraaf in duitsland vlak voor knooppunt rheine met een lekke band..


opgehaald door vrienden en nu maar op zoek naar een bandje...


ps. heeft er misschien iemand haynes boek van de zx9r als PDF bestand ??
 
Daar lijkt het inderdaad op
maar geef iedereen groot gelijk ...
ik stond helaas gisteraaf in duitsland vlak voor knooppunt rheine met een lekke band..


opgehaald door vrienden en nu maar op zoek naar een bandje...


ps. heeft er misschien iemand haynes boek van de zx9r als PDF bestand ??

Kijk hier even Bigdrifter is een toppie zaak

www.zeelandbanden.nl
 
Goedemorgen! Volgens mij heeft iedereen het hele weekend op de motor gezeten. In ieder geval niet achter z'n PC...!


haha ja ik denk het ook
ik heb ook zoveel motors gezien
zelf ben ik vanaf hoevelaken naar antwerpen gegaan daar een sapje gedronken.
en weer door naar nijmegen daar een hapje en een sapje gedaan
toen weer door naar huis
toch goed voor zo,n 450 km :]

was een lekker dagje
ps de ferrari 430 is toch wat sneller op de 250 als ik ;(
 
jaja ga zo nog een rondje

ik ga gewoon lopend op mn motor de straat door, met mn leer aan ... haha ben ik de nieuwe buurtgek. Potverdikkeme...

nou, ik baal .... nogsteeds ... helemaal met dit kl*teweer, zal je net zien, heb ik m strakkies weer ready, krijgen we weer zo'n kl*te zomer. |(

haha ff mn frustratie kwijt *O*

geniet ervan iedereen, het weer is echt perfect.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan