Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
sow, heftige berichten........ T6 zit idd nogal direct onder de nek....
Mijn vader had destijds T3 & T4 gebroken.... wel beschadiging maar geen volledige verlamming vanuit dat punt,... die zat iets lager net onder de ribbenkast. Vanaf daar wel volledig verlamd. Is niet niks voor lascorz.... ie was net goed bezig met de kawa....

Th3 en 4 zitten volgens mij hoger dan Th6, weet dat eigenlijk vrij zeker (maak er dagelijks fotoos van :+ ). Th6 zit dus lager.

Weet niet precies hoe 't zit met wel of nie volledige verlamming, zuigt iig behoorlijk zeg voor Joan.
 
Even een update vwb mijn kappenset,

Kreeg gisteren een mailje dat "de meeste van mijn kuipdelen binnen zijn, en dat alleen de topkuip nog mist, deze zou nog in een andere doos zitten, maar welke doos dat is een raadsel", aldus de importeur. Maar positief nieuws dus, volgens hem.

Waarom weet ik niet :? , maar goed. Er zit iig weer schot in de zaak. :)

Edit: Rense, bedankt voor je pbtje kerel. *D :W

Sander wat een geduld heb jij :} :} ik zou door de telefoonlijn gekropen zijn en die vent zo lang onder zn ballen trappen net zo lang totdat die het lekker ging vinden..
Man ,man dit schiet niet op zeg :( :( :( :(
 
Sander wat een geduld heb jij :} :} ik zou door de telefoonlijn gekropen zijn en die vent zo lang onder zn ballen trappen net zo lang totdat die het lekker ging vinden..
Man ,man dit schiet niet op zeg :( :( :( :(

Sander heeft in ieder geval geluk met het weer.......stel dat het al weken 25 graden zou zijn... :+
 
Als ik de weersvoorspelling zo bekijk dan zal er de komende 14 dagen weinig veranderen aan het weerbeeld :r :r Net nu ik mijn motor klaar heb is het zo slecht weer ;(
Ik hoop de ze er met de voorspellingen naast zitten en dat ik weer snel kan rijden :] :]
Dan kan ik tenminste nog wat km's maken voor 9 juni.
Shit dat is al over 8.5 week *O* *O* *O* *O* *O*
 
Iemand interesse???

Foto-AHPAPZTA.jpg


Foto-JU6EDO3F.jpg

linkerzijkuip, geheel intact :yeah:

Foto-XMQSTG6A.jpg

rechterzijkuip, schuifschade + 1 gebroken ophangpunt :X

Foto-DNOPY4NF.jpg

topkuip, voorkant beschadigd & afgebroken.

ik heb trouwens ook nog een onderkuip (met een paar krassen) oja en een intact voor-spatbord-kapje-dingetje (in de kleur blauw zoals op de fotos hierboven)

Iemand interesse laat het me weten
 
Sander wat een geduld heb jij :} :} ik zou door de telefoonlijn gekropen zijn en die vent zo lang onder zn ballen trappen net zo lang totdat die het lekker ging vinden..
Man ,man dit schiet niet op zeg :( :( :( :(

:)

Stiekum denk ik dit natuurlijk ook van tijd tot tijd :Y :( :( :(

Maar goed, het is zoals het is, geduld is een schone zaak zegmaar. :X
 
Th3 en 4 zitten volgens mij hoger dan Th6, weet dat eigenlijk vrij zeker (maak er dagelijks fotoos van :+ ). Th6 zit dus lager.

Weet niet precies hoe 't zit met wel of nie volledige verlamming, zuigt iig behoorlijk zeg voor Joan.


volgens mij bedoel ik dat ook...... t3 & t4 zitten hoog.... dus T6 net onder(aan) de nek....

maakt niet uit..... het blijft idd klote voor joan....
 
Jongens, vandaag de eerste kilometers op mn vriendin haar waterscooter (gsx-r600) gemaakt!!

HIJ DOET HET WEER!! *O*

(was toch nog veel olie verversen en nog eens olie verversen/flushen. Kmteller (digitaal) was stuk en de topkuip is gebroken... viel eigenlijk best wel mee. Verdere kuipdelen heb ik allemaal gepolijst en zijn als nieuw :D)
 
Laatst bewerkt:
Jongens, vandaag de eerste kilometers op mn vriendin haar waterscooter (gsx-r600) gemaakt!!

HIJ DOET HET WEER!! *O*

(was toch nog veel olie verversen en nog eens olie verversen/flushen. Kmteller (digitaal) was stuk en de topkuip is gebroken... viel eigenlijk best wel mee. Verdere kuipdelen heb ik allemaal gepolijst en zijn als nieuw :D)


full
 
Jongens, vandaag de eerste kilometers op mn vriendin haar waterscooter (gsx-r600) gemaakt!!

HIJ DOET HET WEER!! *O*

(was toch nog veel olie verversen en nog eens olie verversen/flushen. Kmteller (digitaal) was stuk en de topkuip is gebroken... viel eigenlijk best wel mee. Verdere kuipdelen heb ik allemaal gepolijst en zijn als nieuw :D)


Helemaal top man. Fijn dat de schade meevalt, het is allemaal al duur genoeg, toch?
 
Zo, gisteravond werd ik gebeld zo rond 20.30 uur door de man van kappenset met de mededeling dat mijn topkuip gevonden was *O* *O* *O* . De boel is compleet en wordt vandaag opgestuurd. Hopelijk morgen het zaakie binnen. :9

En dan plaats ik wel even wat fotoos. :Y
 
Zo, gisteravond werd ik gebeld zo rond 20.30 uur door de man van kappenset met de mededeling dat mijn topkuip gevonden was *O* *O* *O* . De boel is compleet en wordt vandaag opgestuurd. Hopelijk morgen het zaakie binnen. :9

En dan plaats ik wel even wat fotoos. :Y


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hehe zou het dan toch nog goedkomen goed nieuws Sander
 
Zo, gisteravond werd ik gebeld zo rond 20.30 uur door de man van kappenset met de mededeling dat mijn topkuip gevonden was *O* *O* *O* . De boel is compleet en wordt vandaag opgestuurd. Hopelijk morgen het zaakie binnen. :9

En dan plaats ik wel even wat fotoos. :Y

Heb je zo lang moeten wachten en komt het binnen op vrijdag de 13e.
:X :X :X

als dat maar goed gaat
 
Zo, gisteravond werd ik gebeld zo rond 20.30 uur door de man van kappenset met de mededeling dat mijn topkuip gevonden was *O* *O* *O* . De boel is compleet en wordt vandaag opgestuurd. Hopelijk morgen het zaakie binnen. :9

En dan plaats ik wel even wat fotoos. :Y

Sander!!!

Goeden avond allemaal,
mijn complimenten voor jullie motors,ziet er allemaal goed uit.
ik ben net nieuw hier,gelukkig is er een zx10r topic aanwezig,blijven toch de mooiste motoren
zelf heb ik ook een zx10r uit 2006,
helaas al lang niet kunne rijden door wat beschadigde kappen.
al 5 weken aan het wachten op een nieuwe set, kappensets.nl is niet zo snel helaas.
iemand hier ervaring met hun hier? qua levertijd?
 
Helemaal top man. Fijn dat de schade meevalt, het is allemaal al duur genoeg, toch?

Ach ja, het kost altijd meer dan dat je denkt. Olie, filters, nieuwe tellerset, kuipdelen.. al snel zit je op de 400 a 500 euro. Maargoed, de motort was WA verzekerd, dus alles is goedkoper dan een total-loss fiets en een nieuwe moeten aanschaffen :) Overigens alle kleding wel goed verzekerd, dus dat valt weer mee


Zo, gisteravond werd ik gebeld zo rond 20.30 uur door de man van kappenset met de mededeling dat mijn topkuip gevonden was *O* *O* *O* . De boel is compleet en wordt vandaag opgestuurd. Hopelijk morgen het zaakie binnen. :9

En dan plaats ik wel even wat fotoos. :Y

Meer goed nieuws! We gaan zowaar richting een positief forum ipv het nationale ongeluk forum. Keep it up!
 
Laatst bewerkt:
Sander!!!

Goeden avond allemaal,
mijn complimenten voor jullie motors,ziet er allemaal goed uit.
ik ben net nieuw hier,gelukkig is er een zx10r topic aanwezig,blijven toch de mooiste motoren
zelf heb ik ook een zx10r uit 2006,
helaas al lang niet kunne rijden door wat beschadigde kappen.
al 5 weken aan het wachten op een nieuwe set, kappensets.nl is niet zo snel helaas.
iemand hier ervaring met hun hier? qua levertijd?

ehh guys? Joop heeft een identiteitscrisis denk ik .... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan