Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe eindelijk is het droog _O- Ik ga mijn eerste motorritje maken sinds vorig 23 oktober :$

Veel plezier Rense. :] Lekker weertje om te rijden. :Y

Ik wacht nog even verder op m'n kuipen, en dan nog mintens een weekje of drie gok ik, misschien een maand, voordat ik weer kan rijden.

Aan iedereen hier die de weg opgaat dit weekend, lekker fahren :] en weer veilig thuis daarna.
 
Veel plezier Rense. :] Lekker weertje om te rijden. :Y

Ik wacht nog even verder op m'n kuipen, en dan nog mintens een weekje of drie gok ik, misschien een maand, voordat ik weer kan rijden.

Aan iedereen hier die de weg opgaat dit weekend, lekker fahren :] en weer veilig thuis daarna.

Nog niet binnen Sander :? :?
 
Veel plezier Rense. :] Lekker weertje om te rijden. :Y

Ik wacht nog even verder op m'n kuipen, en dan nog mintens een weekje of drie gok ik, misschien een maand, voordat ik weer kan rijden.

Aan iedereen hier die de weg opgaat dit weekend, lekker fahren :] en weer veilig thuis daarna.

Pffff ze zouden toch bezorgd worden gisteren???? of was dat lulkoek vanuit hun kant?
 
Hehe eindelijk is het droog _O- Ik ga mijn eerste motorritje maken sinds vorig 23 oktober :$
Net ook weer een lekker Up Tempo ritje achter de rug was lekker maar toch fris
ik wil ooooooook!!!! moet helaas nog ff wachten tot de 26e...... -O- -O-

ff iets anders: weet iemand waar ik een beugetje als hieronder kan kopen?
GroteFoto-T33ZERDX.jpg
 
Nog niet binnen Sander :? :?

Uh nee -O-
Vanavond dus ook niet bezorgd :N :( (waar ik eigenlijk vanuit was gegaan)

En laat ik je vertellen Joop, als 't spul maandagavond niet bezorgd is bel ik die gast opnieuw op en dan zal het er iets minder vriendelijk aan toe gaan van mijn kant. B|
 
En hoe was het? genoten??


Het was heerlijk om weer eens te rijden ( 150 km gereden gisteren ) maar zoals Joop ook al zei, het was wel redelijk fris.
De temperaturen mogen best iets omhoog wat mij betreft maar als ik de weersvoorspelling bekijk op weeronline dan blijft het klote weer de komende 14 dagen......
Het omslagpunt ligt op pas 28 april zoals het er nu naar uitziet.........Joop waarschijnlijk heb je dus geluk... Ik hoop dat het ook goed weer is in de week van Hemelvaart en ook in het weekend van de meeting *D
 
Uh nee -O-
Vanavond dus ook niet bezorgd :N :( (waar ik eigenlijk vanuit was gegaan)

En laat ik je vertellen Joop, als 't spul maandagavond niet bezorgd is bel ik die gast opnieuw op en dan zal het er iets minder vriendelijk aan toe gaan van mijn kant. B|


Jesus Sander wat duurt dat lang, niet normaal.
Ik hoop voor jou dat het vanaf nu een keer meezit en dat jij ook weer snel kunt rijden :]
 
Het was heerlijk om weer eens te rijden ( 150 km gereden gisteren ) maar zoals Joop ook al zei, het was wel redelijk fris.
De temperaturen mogen best iets omhoog wat mij betreft maar als ik de weersvoorspelling bekijk op weeronline dan blijft het klote weer de komende 14 dagen......
Het omslagpunt ligt op pas 28 april zoals het er nu naar uitziet.........Joop waarschijnlijk heb je dus geluk... Ik hoop dat het ook goed weer is in de week van Hemelvaart en ook in het weekend van de meeting *D

Ja voor mij mag het ook 20 graden worden en niet te veel wind de rest van het jaar maar dat zal wel te veel gevraagd zijn })
 
Sander!!!

Goeden avond allemaal,
mijn complimenten voor jullie motors,ziet er allemaal goed uit.
ik ben net nieuw hier,gelukkig is er een zx10r topic aanwezig,blijven toch de mooiste motoren
zelf heb ik ook een zx10r uit 2006,
helaas al lang niet kunne rijden door wat beschadigde kappen.
al 5 weken aan het wachten op een nieuwe set, kappensets.nl is niet zo snel helaas.
iemand hier ervaring met hun hier? qua levertijd?

Heavey,

Vandaag een topkuip voor mn vriendin haar fiets gehaald en die jongen had ook via kappenset besteld; nooit gekregen. Had al een maand of 2 gewacht geloof ik. uiteindelijk gecanceld en de aanbetaling van 50e niet teruggekregen.. Hoop dat het bij jou beter afloopt.

@Sander: Vraag om die TNT code, dan kan je iig zien of ze de waarheid spreken en het echt opgestuurd is (Track&Trace code)
 
Heavey,

Vandaag een topkuip voor mn vriendin haar fiets gehaald en die jongen had ook via kappenset besteld; nooit gekregen. Had al een maand of 2 gewacht geloof ik. uiteindelijk gecanceld en de aanbetaling van 50e niet teruggekregen.. Hoop dat het bij jou beter afloopt.

@Sander: Vraag om die TNT code, dan kan je iig zien of ze de waarheid spreken en het echt opgestuurd is (Track&Trace code)

Zit in de dienst nu... :)

Maar oei, da klinkt nie best dat verhaal.
Als er morgen niks bezorgd wordt/is, dan zal ik die code eens opvragen.

Zal toch niet gebeuren dat ik weer helemaal opnieuw moet bestellen... :o

Dan voorzie ik iets met molotov en cocktails enzo...... }) }) })
 
Zit in de dienst nu... :)

Maar oei, da klinkt nie best dat verhaal.
Als er morgen niks bezorgd wordt/is, dan zal ik die code eens opvragen.

Zal toch niet gebeuren dat ik weer helemaal opnieuw moet bestellen... :o

Dan voorzie ik iets met molotov en cocktails enzo...... }) }) })
MF knokploeg :Y.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan