Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
MF knokploeg :Y.

:N

MF doodseskader }) :+

Tja, tis nu 19.00 uur geweest, ga het thuisfront maar eens even bellen of er wat bezorgd is.

Edit: Tis nu 21.42. heb net vriendin aan de lijn gehad, niks bezorgd..........................

....komt stoom uit oren................. -O- .......... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#$%#$@(+&^%$###%&*(&^%@#$^$%(* !!!!!!!

Godverdegodverdegodver......

Pfffff..
Oke morgen hang ik weer aan de lijn en ga ik mailen....

Over en sluiten. :)
 
:N

MF doodseskader }) :+

Tja, tis nu 19.00 uur geweest, ga het thuisfront maar eens even bellen of er wat bezorgd is.

Edit: Tis nu 21.42. heb net vriendin aan de lijn gehad, niks bezorgd..........................

....komt stoom uit oren................. -O- .......... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#$%#$@(+&^%$###%&*(&^%@#$^$%(* !!!!!!!

Godverdegodverdegodver......

Pfffff..
Oke morgen hang ik weer aan de lijn en ga ik mailen....

Over en sluiten. :)
-O-
 
:N

MF doodseskader }) :+

Tja, tis nu 19.00 uur geweest, ga het thuisfront maar eens even bellen of er wat bezorgd is.

Edit: Tis nu 21.42. heb net vriendin aan de lijn gehad, niks bezorgd..........................

....komt stoom uit oren................. -O- .......... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#$%#$@(+&^%$###%&*(&^%@#$^$%(* !!!!!!!

Godverdegodverdegodver......

Pfffff..
Oke morgen hang ik weer aan de lijn en ga ik mailen....

Over en sluiten. :)

Damn,Damn,Damn hier word je echt ziek van niet normaal meer laat die kerel ze persoonlijk naar je huis brengen dat is wel het minste wat die kan doen en misschien een fikse korting als doekje voor het bloeden Gedver Sander vind dit ontzettend K*T voor je :( :( :( :(
 
Damn,Damn,Damn hier word je echt ziek van niet normaal meer laat die kerel ze persoonlijk naar je huis brengen dat is wel het minste wat die kan doen en misschien een fikse korting als doekje voor het bloeden Gedver Sander vind dit ontzettend K*T voor je :( :( :( :(

Wordt zolangzamerhand een feestje bij mij als ik ze uiteindelijk binnenheb :+
 
Damn,Damn,Damn hier word je echt ziek van niet normaal meer laat die kerel ze persoonlijk naar je huis brengen dat is wel het minste wat die kan doen en misschien een fikse korting als doekje voor het bloeden Gedver Sander vind dit ontzettend K*T voor je :( :( :( :(

Anders gaan we 't halen eejj }) Neem ik m'n little mule wel mee }) (kunnen we z'n deuren er uit rukken hé :Y of z'n hele voorgevel O-) ).

Even zonder gekheid; Da's allemaal mooi kl#te, op zo'n manier aan het lijntje gehouden worden. We waren van plan om een kuipset voor een 10 te bestellen, maart daar denken we nog wel eens 2 keer over na hé (nog niemand nieuwsgierig :? :? ) _O- _O-
full
 
toch ff de poedercoatboer bellen, of mn velgen nou al eens klaar zijn, wacht nu onderhand al een week ....

Nou morgen/overmorgen ophalen ... ben benieuwd :9

@Sander:
Tering man, pffff lijkt echt of je gewoon aan het lijntje word gehouden door die vent ... ik begin m nu ook wel te knijpen, na jouw verhalen :o
Koop ontbinden geen optie meer??? (zal wel een rotklus zijn, mjaa misschien wel beter?)
staat er niets over in de verkoopvoorwaarden?
 
Laatst bewerkt:
Anders gaan we 't halen eejj }) Neem ik m'n little mule wel mee }) (kunnen we z'n deuren er uit rukken hé :Y of z'n hele voorgevel O-) ).

Even zonder gekheid; Da's allemaal mooi kl#te, op zo'n manier aan het lijntje gehouden worden. We waren van plan om een kuipset voor een 10 te bestellen, maart daar denken we nog wel eens 2 keer over na hé (nog niemand nieuwsgierig :? :? ) _O- _O- [afbeelding]
Ha, inderdaad, jij trekt de hele gevel eruit met je vierwieler :Y.

Enne, ik ben niet nieuwsgierig ... maar wel benieuwd wat je wil doen met een kuip voor de 10. Ombouwen voor de 9?
 
Ha, inderdaad, jij trekt de hele gevel eruit met je vierwieler :Y.

Enne, ik ben niet nieuwsgierig ... maar wel benieuwd wat je wil doen met een kuip voor de 10. Ombouwen voor de 9?




:N :N :N :N :N

Nee hoor, een maat (met motorzaak ;) ) heeft een 2005 10er gekocht met wat lichte schuif schade, en ik mag alles uitzoeken om er iets moois van te bouwen, en er vervolgens ook nog een tijdje mee te spelen (als ie me erg goed past/bevalt, zou 't best wel eens wat kunnen worden voor mij O-) O-) O-) ) Ik weet alleen nog niet of ik m'n 9er zal kunnen missen :? :?
Maar iig. is het wel een heel leuk projectje :Y :Y :Y :Y (like a kid in the candyshop :9~ :9~ :9~ )
Dus voordat er verhalen ontstaan(okee heb 't zelf wel uitgelokt :X :X *D *D ).....................
full
 
:N :N :N :N :N

Nee hoor, een maat (met motorzaak ;) ) heeft een 2005 10er gekocht met wat lichte schuif schade, en ik mag alles uitzoeken om er iets moois van te bouwen, en er vervolgens ook nog een tijdje mee te spelen (als ie me erg goed past/bevalt, zou 't best wel eens wat kunnen worden voor mij O-) O-) O-) ) Ik weet alleen nog niet of ik m'n 9er zal kunnen missen :? :?
Maar iig. is het wel een heel leuk projectje :Y :Y :Y :Y (like a kid in the candyshop :9~ :9~ :9~ )
Dus voordat er verhalen ontstaan(okee heb 't zelf wel uitgelokt :X :X *D *D ).....................
[afbeelding]

Heb hem zien staan bij J de K is een zwarte
 
He zandberg, nog nieuws?

P.s. Iemand nog een mooie 4 voeter kopen? BMW 528i (3L 6 cilinder) van 2000? Alle mogelijke opties inclusief creme leer, navi etc. En natuurlijk een automaatbak ;)
 
Oke morgen hang ik weer aan de lijn en ga ik mailen....

Over en sluiten. :)

Effen een berichtje van je kuipsteunleverancier.

Mijn ervaring met immitatiekuipen is nu dusdanig....

Als je 'm kan annuleren? DOEN!

Als ik dit van tevoren had geweten, had ik gewoon (eventueel lichtbeschadigde) tweedehandskuipdelen van Marktplaats gekocht en die laten spuiten.

Dan ben je duurder uit, maar dat past in ieder geval!. Mijn immitatiesetje begint nu al hier en daar kleine scheurtjes te vertonen. :(

Groeten van Freez,
 
Effen een berichtje van je kuipsteunleverancier.

Mijn ervaring met immitatiekuipen is nu dusdanig....

Als je 'm kan annuleren? DOEN!

Als ik dit van tevoren had geweten, had ik gewoon (eventueel lichtbeschadigde) tweedehandskuipdelen van Marktplaats gekocht en die laten spuiten.

Dan ben je duurder uit, maar dat past in ieder geval!. Mijn immitatiesetje begint nu al hier en daar kleine scheurtjes te vertonen. :(

Groeten van Freez,


Echt he? Niet de eerste keer dat ik hoor dat die Chinese meuk te wensen over laat :r

Wat voor spul is dat dan als dat zo makkelijk scheurt?

Dit is ook zo een chinees setje:
pic_025_clean_638.jpg
 
Laatst bewerkt:
:N :N :N :N :N

Nee hoor, een maat (met motorzaak ;) ) heeft een 2005 10er gekocht met wat lichte schuif schade, en ik mag alles uitzoeken om er iets moois van te bouwen, en er vervolgens ook nog een tijdje mee te spelen (als ie me erg goed past/bevalt, zou 't best wel eens wat kunnen worden voor mij O-) O-) O-) ) Ik weet alleen nog niet of ik m'n 9er zal kunnen missen :? :?
Maar iig. is het wel een heel leuk projectje :Y :Y :Y :Y (like a kid in the candyshop :9~ :9~ :9~ )
Dus voordat er verhalen ontstaan(okee heb 't zelf wel uitgelokt :X :X *D *D ).....................
[afbeelding]
Goh, vervelend projectje zeg ;). Ben wel bang dat de 10 je gaat bevallen hoor, mij in ieder geval wel ... al vind ik hem ook nog steeds bizar snel en weet niet of dat ooit gaat "wennen" :$ .
Trouwens, ga je die kuip bestellen als in die foto? Zo ja, dan zou ik nog maar iets verder kijken (bijv. op eBay). Daar staan - vind ik - mooiere kuipen op. Vragen over kwaliteit en levering, ask Sandberg :P.
 
Zit er over na te denken een Yoshimura slip-on aan te schaffen. Nou kan ik kiezen tussen een rs-3 en een rs-1. Kan iemand mij hier advies over geven?
 
Laatst bewerkt:
Oke dank... ik zal een pm bericht sturen. Is er niemand die mij een foto kan sturen van een ermax indertail op een zx9r? Ik kan kiezen uit een aantal verschillende modellen en weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Zo kan ik kiezen uit een versie met en zonder richtingaanwijzers (zowel ronde als driehoekige) en verschillende versies kentekenplaathouders. Lekker duidelijk allemaal omdat er nergens foto's bij staan...
 
Laatst bewerkt:
Oke dank... ik zal een pm bericht sturen. Is er niemand die mij een foto kan sturen van een ermax indertail op een zx9r? Ik kan kiezen uit een aantal verschillende modellen en weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Zo kan ik kiezen uit een versie met en zonder richtingaanwijzers (zowel ronde als driehoekige) en verschillende versies kentekenplaathouders. Lekker duidelijk allemaal omdat er nergens foto's bij staan...

Wat voor model ook alweer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan