Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen ervaring mee Sacha maar als ik het zo lees is dit een goed stukje gereedschap :Y :Y
Ja moet 3 kettingen vervangen, van de 9 natuurlijk daar komt een Tsubaki race ketting,X ring met goud kleurige ketting en geharde JT tandwielen op :)
En moet nog van de yamaha de ketting vervangen (die is tijdens het rijden afgebroken) veel geluk gehad. En dan nog mijn bazin beloofd om haar motor ketting ook te doen :)
Dan is zo een stuk gereedschap wel handig :p
 
Laatst bewerkt:
Ja moet 3 kettingen vervangen, van de 9 natuurlijk daar komt een Tsubaki race ketting,X ring met goud kleurige ketting en geharde JT tandwielen op :)
En moet nog van de yamaha de ketting vervangen (die is tijdens het rijden afgebroken) veel geluk gehad. En dan nog mijn bazin beloofd om haar motor ketting ook te doen :)
Dan is zo een stuk gereedschap wel handig :p

Via internet met automatische incasso betalen op je bazin haar rek. nr. neem ik aan? ;)
 
Okee
full
 
Bedankt heavey, superstrak zeg. Heb gelijk mijn bestelling doorgegeven en nieuwe knippers besteld van booster. Nu nog een demper en dan voorlopig klaar.
 
Ach ja Joop laat ze maar lullen maar wij weten beter, met onze mooiste kontjes van Zeeland :+
full

full
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen,

het is alweer eventje geleden dat ik in dit topic heb gepost. Wegens drukte op het werk en het mechanische probleem waar ik vorig jaar einde seizoen al over postte bestaat nog steeds.

Mijn ZX9R-C2 ('99) hakkelt/schiet door/stottert in z'n 3e versnelling. Het probleem doet zich alleen in deze versnelling voor en hij schiet niet uit deze versnelling. De conclusie tot nu toe (zonder kijkoperatie) is dat de tandwielen voor de 3e versnelling afgesleten zijn, en mogelijk een kromme schakelvork. De onderdelen hiervoor zijn vrij prijzig, dus ik was op zoek naar wat imitatie onderdelen eventueel (gebruikte onderdelen is niet echt een optie aangezien het blijkbaar een bekend probleem is met de 98/99 bak).

Mijn vraag aan jullie dus of jullie ons (Dix rijd al enige tijd rond met hetzelfde probleem, heeft een C1) zouden kunnen helpen in de zoektocht naar deze onderdelen (tandwielen 3e versnelling en eventueel schakelvork).
Zelf ben ik niet technisch genoeg om m'n hele versnellingsbak uit elkaar te trekken, maar ik heb wel een vast mannetje (zelf motormonteur) die het voor me kan fixen als ik de onderdelen aanlever. :)

Alvast heel erg bedankt!
 
Oei ik zou het miet weten, mijn maatje zoekt ook naar imitatie carburateur naalden (50eur ps ) maar kon hiervoor ook niets vinden :?
 
@ Joop: Mensen, mensen, is toch een koopje! :o Hij is getaxeerd voor 8750 whahahahaha door wie vraag ik me dan af? Zoiets is toch max 2500 tot 3000 waard. B|

@ Sjon: Dank je voor de link, nu weet ik wat ik met mijn 9 ga doen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan