Het ZX9R topic part 17: Old but still going strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds Motorloos hè. Om eerlijk te zeggen zou ik ook nog geen minuut tijd gehad hebben om er op te rijden. Eerste 1,5 jaar van de twins met mijn dochter van 3,5 jaar en daarbij 20m2 uitbouwen vrat toch nogal wat tijd en energie. Ik geloof ook niet dat er binnenkort een bike gaat komen. Heb mijn handen vol aan mijn kindercircus huis en werk. Ik dacht laat ik hier weer eens wat typen, omdat ik hier toch stiekem wel wat mensen heb leren kennen.

Met jullie ook alles goed?


Beetje late reactie :$ :$ :Y :Y :Y :Y Ja hoor, moet alleen op zoek naar ander (chauffers) werk. De rug wil niet meer aan zware rolcontainers trekken, dus zullen we verder op moeten gaan kijken hé. 'K ben nu inmiddels een kilootje of 35 afgevallen :P *O* en dat helpt ook wel flink mee hé. Ik krijg alle medewerking van m'n werkgever dus daar heb ik ook niet over te klagen ;) , ze jagen me niet op o.i.d. dus zo kom ik hier thuis ook nog 's ergens aan toe hé *D *D .
Verder ben ik lekker in training om de mannen van de Zeelandclan weer eens bij te kunnen houden ('k heb momenteel een logé in de schuur staan in de vorm van een Yammy R1 van 'n maat die er ook niet aan toe komt om te rijden, dus laat ik 'm wel eens uit :P )
dus koop weer eens een bike en geef 'm maar hier om 'm in de juiste conditie te houden _O- _O-
Kortom 'k ga een rustige zomer tegemoet met uitpluizen van wat ik eens kan gaan doen en een beetje klussen thuis en brommer/pick up rijden hé :Y :Y
grtz........... :W
 
LAATSTE OPROEP !!!!

OVER 16 DAGEN IS HET ZOVER: DE ZX9R MEETING 2012

De ZX9R meeting is op 9 juni en 10 juni 2012 in Vianden Luxemburg.

Tot nu toe gaan de volgende mensen mee:

Jopiejo9R (OVB)
Rense 69 (OVB met overnachting) waarschijnlijk 1 dag zonder overnachting
Heavey&Backpack
Speedy Kawa
Krazy D
Sacha79

Green Smile
Sjiefke (OVB)
Dennis


Zijn er nog meer liefhebbers die een weekendje OF 1 DAG met ons mee willen gaan ??

Elias gaat na dit weekend een hotel reserveren voor diegene die meegaan, dus laat op tijd weten of je nog mee wilt gaan.


Helaas kan Dennis niet meer mee, hij heeft het zwaar in zijn rug en zo een grote rit zal hij helaas niet trekken '( Dus weer een man minder :?
 
Laatst bewerkt:
He jongens,

Ben de laatste tijd, door verhuizing etc, niet zoveel aanwezig. Als ik een beetje alle vervelende berichten van eerder lees, is dat eigenlijk ook niet zo erg. Sterkte naar al die mensen.

Los van dat toch stille hoop dat jullie ff mee willen denken.

Mijn vriendin heeft een gsx-r600 (jaja, die buitenboordmotor van laatst). Die is weer helemaal in topstaat en rijdt weer. Echter, ineens begint hij in te houden (is een carb versie). Inhouden is onregelmatig, soms bij de 5000, soms bij de 3000 maar soms ook pas bij de 8000 toeren. We hebben toentertijd uit voorzorg al een extra benzinefiltertje tussen tank en carbs gedaan en deze heb ik gister nog weer vernieuwd.

Nadat de motor weer helemaal klaar was heeft hij zeker 200km probleemloos gereden. Zelf heb ik over een aantal dingen nagedacht: Benzinepomp haperen, carbs tóch weer smerig, zo veel vuil in de tank dat hij soms bij de benzinekraan aan de tank al blokkeert.

Iemand die dit herkent of nog een andere optie heeft?

Groet'n !
 
GRAAG JULLIE AANDACHT VOOR HET VOLGENDE:

Naar welk hotel en welke kamer gaat jullie voorkeur (voor de mensen die meegaan uiterraard) ??

Hotel Belle Vue
2-2 persoonskamers de luxe a 100.00 € per nacht.
1-2 persoonskamer suite( met whirlpool ) a 122.00 € per nacht.
1-2 persoonskamer standard a 76.00 € per nacht,.

Dit hotel heeft ook nog een zwembad en voldoende parkeergelegenheid voor motoren.
Is dit een beetje binnen jullie budget?? (ong. €50 pp in een kamer, zonder ontbijt)

Ik heb ook 3 tweepersoonskamers met aparte bedden vastgehouden in:
Cafe Hotel Ville de Bruxelles
€65,- per kamer, zonder ontbijt (€37,50 pp)
NADEEL: Gedeelde badkamers ....

Ik denk dat 3-4 kamers, genoeg zijn???
Als we nou last-minute wel nog een extra kamer nodig hebben is dit denk ik wel eenmaal daar te regelen.

Jopiejo9R (1% OVB, 99% zeker) - Belle Vue - Standaard of Luxe kamer (met Familie)
Rense 69 (OVB met overnachting) waarschijnlijk 1 dag zonder overnachting
Heavey&Backpack - VOORKEUR???
Speedy Kawa - VOORKEUR???
Krazy D - VOORKEUR???
Sacha79 - VOORKEUR???
Sjiefke - 1 dag zonder overnachting

Ik ga een kamer nemen in het Belle-vue hotel, en blijf daar nog een paar dagen na ons weekend, uiteraard rij ik zondag gewoon het grootste gedeelte mee.

Zodra we weten welk hotel het word, stuur ik mijn cc-gegevens om de kamers te garanderen, zodat we iig zeker zijn van de kamers.

Als er een kamer overblijft in Belle-vue neem ik deze met mijn vrouw en dochtertje van 7 maanden welke op bezoek zijn met de auto in Vianden bij Familie. (ik blijf dan 3-4 nachten daar, ik zou graag de luxe of standaard kamer willen, licht eraan wat de rest doet)

Alvast bedankt voor jullie reactie, :}

Elias

Ps, morgen ben ik op vakantie maar zal regelmatig checken en updaten en alles regelen vanuit mijn stacaravan (heb gewoon internet daar)
 
Morge :W


Betreffende de ZX9 Meet in Vianden ben ik effe aan het Brainstormen geweest,kunnen we die niet uitstellen naar een later tijdstip,zijn nu al een zoveel mensen die in een moeilijke positie zitten en die daardoor niet mee kunnen.
Wat me dan weer wel leuk lijk is gewoon ergens afspreken smorgens vroeg en dan naar Luxemburg te rijden en dan weer s,avonds terug,heb het zelf al een paar x gedaan en is goed te doen.
Vind het wel sneu om zo te reageren ;( zeker omdat Rense &Elias er druk mee bezig zijn geweest maar het kan zo wezen dat er alleen maar 4 motoren uit Zeeland aanwezig zijn
 
He jammer, wens hem veel sterkte met zijn rug!

@ Rense & Green-Smile: Gefelicteerd, maak er een leuke dag van voor die kereltjes!


Kereltjes !!!........hahaha. Dat kereltje van mij bereikt vandaag eindelijk z'n volwassenheid status van 23 jaar.
Dus op z'n eigen pootjes mag ie nu gaan staan,maar dat zal nog wel niet,want bij pa & ma is het nog goed en goedkoop toeven. :Y :Y ;)
 
Morge :W


Betreffende de ZX9 Meet in Vianden ben ik effe aan het Brainstormen geweest,kunnen we die niet uitstellen naar een later tijdstip,zijn nu al een zoveel mensen die in een moeilijke positie zitten en die daardoor niet mee kunnen.
Wat me dan weer wel leuk lijk is gewoon ergens afspreken smorgens vroeg en dan naar Luxemburg te rijden en dan weer s,avonds terug,heb het zelf al een paar x gedaan en is goed te doen.
Vind het wel sneu om zo te reageren ;( zeker omdat Rense &Elias er druk mee bezig zijn geweest maar het kan zo wezen dat er alleen maar 4 motoren uit Zeeland aanwezig zijn

Vind ik ook goed hoor, erg begrijpelijk.

Wellicht kunnen wat meer mensen dan ....
 
Kereltjes !!!........hahaha. Dat kereltje van mij bereikt vandaag eindelijk z'n volwassenheid status van 23 jaar.
Dus op z'n eigen pootjes mag ie nu gaan staan,maar dat zal nog wel niet,want bij pa & ma is het nog goed en goedkoop toeven. :Y :Y ;)

Haha, dan ben ik zelf ook een kereltje (26)

IIg hebben jullie mooi bbq-wwer
 
Morge :W


Betreffende de ZX9 Meet in Vianden ben ik effe aan het Brainstormen geweest,kunnen we die niet uitstellen naar een later tijdstip,zijn nu al een zoveel mensen die in een moeilijke positie zitten en die daardoor niet mee kunnen.
Wat me dan weer wel leuk lijk is gewoon ergens afspreken smorgens vroeg en dan naar Luxemburg te rijden en dan weer s,avonds terug,heb het zelf al een paar x gedaan en is goed te doen.
Vind het wel sneu om zo te reageren ;( zeker omdat Rense &Elias er druk mee bezig zijn geweest maar het kan zo wezen dat er alleen maar 4 motoren uit Zeeland aanwezig zijn


Uitstellen lijkt mij een zeer goed plan Joop :Y Misschien verzetten naar septemer ??
Zullen we dan 9 juni wel aanhouden voor een tourtocht met z'n allen in Luxemburg *O* *O*
Misschien wil en kan Bert dan ook mee ?
 
Laatst bewerkt:
Kereltjes !!!........hahaha. Dat kereltje van mij bereikt vandaag eindelijk z'n volwassenheid status van 23 jaar.
Dus op z'n eigen pootjes mag ie nu gaan staan,maar dat zal nog wel niet,want bij pa & ma is het nog goed en goedkoop toeven. :Y :Y ;)


Mijn kereltje is 7 jaar oud geworden, dus hij is wel nog een klein ventje _O- _O-
 
Uitstellen lijkt mij een zeer goed plan Joop :Y Misschien verzetten naar septemer ??
Zullen we dan 9 juni wel aanhouden voor een tourtocht met z'n allen in Luxemburg *O* *O*
Misschien wil en kan Bert dan ook mee ?


Lijke me een goed idee Rense,misschien dat er nu meer mensen kunnen omdat het maar een dagtripje is
 
heeft iemand toevallig ervaring met het plaatsen van grotere sproeiers met een compleet yoshimura uitlaat systeem? 99 model.
 
Laatst bewerkt:
Uitstellen lijkt mij een zeer goed plan Joop :Y Misschien verzetten naar septemer ??
Zullen we dan 9 juni wel aanhouden voor een tourtocht met z'n allen in Luxemburg *O* *O*
Misschien wil en kan Bert dan ook mee ?
:N

Hebben vrijdag bericht gekregen en een afspraak gemaakt dat m'n vrouwtje op 6 juni d'r punctie moet ondergaan in Brugge. Denk niet dat we diezelfde week al een uitslag hebben dus dat zal wel over het weekend getild worden. Ik geloof dat ze (m'n vrouwtje) het niet geslaagd zou vinden als ik 'r in het weekend alleen zou laten :N
Begrijpelijk :')
 
@ Gilbert, dat is zeer begrijpelijk! Ik duim voor jullie en de rest hier die met familie moeilijkheden zit dat alles goed is, gaat en verloopt.

Heren, verder ben ik zelf heel flexibel, het weekend van de 9e heb ik vrij gehouden. Dus dagje of weekend of eventueel uitstellen... kan voor mij allemaal en ik pas me gewoon aan ;)
 
Hallo!

Sinds kort ben ik eigenaar geworden van een zx9r 1998! En ga ik de komende tijd eens meelezen op dit forum. Voor mij is de zx9 een eerste ervaring met een sportmotor, hiervoor had ik een gsx600f. Wat een verschil!!! Machtige machine zeg.

gr Maurits
full
 
@ Gilbert, dat is zeer begrijpelijk! Ik duim voor jullie en de rest hier die met familie moeilijkheden zit dat alles goed is, gaat en verloopt.

Heren, verder ben ik zelf heel flexibel, het weekend van de 9e heb ik vrij gehouden. Dus dagje of weekend of eventueel uitstellen... kan voor mij allemaal en ik pas me gewoon aan ;)


Sacha gaan van de week wel wat afspreken trouwens je filmpje geconverteerd en ziet er toppie uit :9~ :9~ :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan