Hewi bijna gecrashed ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee Marion ... erotische party's; Gangbangs, SM-party's, Sex-cruises etc etc ...
Ook regelen wij voor mensen privé-ontvangst bij dames thuis, trio's, buitensex-party's en dergelijke ...
Wat is je grootste groep in een gangbang geweest?
 
Wat is je grootste groep in een gangbang geweest?

Ik denk dat dit niet het Forum cq topic is voor dit onderwerp Alf. Ik denk ook dat we het beter hierbij kunnen laten. Als mensen hierin geïnteresserd zijn kunnen ze beter op àndere sites gaan surfen. Ik bedoel het niet vervelend, maar ik vind dit geen gesprek voor dit Forum.
 
Nee Marion ... erotische party's; Gangbangs, SM-party's, Sex-cruises etc etc ...
Ook regelen wij voor mensen privé-ontvangst bij dames thuis, trio's, buitensex-party's en dergelijke ...

Ja, je moet je geld ergens mee verdienen natuurlijk....wat jij/jullie willen,
ik hou het toch liever bij m'n eigen en enigste hobby (m'n hubbie)
 
Ik denk dat dit niet het Forum cq topic is voor dit onderwerp Alf. Ik denk ook dat we het beter hierbij kunnen laten. Als mensen hierin geïnteresserd zijn kunnen ze beter op àndere sites gaan surfen. Ik bedoel het niet vervelend, maar ik vind dit geen gesprek voor dit Forum.
Verstandig.
 
Wat is je grootste groep in een gangbang geweest?

En de grootste gangbang op een goldwing ? Iets voor de volgende party ? ;)

Ach ... wat heet verstandig ... ik wilde iedereen er eigenlijk nog maar eens aan herinneren dat dit topic eigenlijk over mijn "stuurmanskunsten" op rotondes ging ... :] :] :]

Tja, rij je altijd zo langzaam, uit angst dat je vroegtijdig crasht ? *D
Denk je wel aan je beschermend jasje })

Het wordt alweer flauw,... :9
 
Zo ... en nu gaan we eerst even eten ... en vervolgens lekker een uurtje naar bed; even siësta houden. Hopen dat MF straks ook nog on-line is ....

Tot straks allemaal ! ... :z
 
Kunnen we terug naar het bijna crash gebeuren en dat anderen weer allemaal verhit op Hewi reageren enzo ;)

Krijg bijna jeuk aan mijn snikkel van jullie :+
 
Nee Marion ... erotische party's; Gangbangs, SM-party's, Sex-cruises etc etc ...
Ook regelen wij voor mensen privé-ontvangst bij dames thuis, trio's, buitensex-party's en dergelijke ...


Is Hetty hoer dan :?
 
Zit je ff niet op te letten en dan veranderd een crash ineens in een gangbang :?

is dat een crash met 10 goldwings :? ..een gang bang :+
 
De oplettende lezer weet al dat Hewi niet zo hard rijd..dus eigenlijk

zat er weinig gang in de bang :?
 
[me]M-71 maakt errug flauwe grappen als hij zich verveeld.. :o sorry ;) [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan