Hoe dom kan men zijn

off-topic is best oké. :)


Zo gebeuren de meeste ongelukken thuis op de trap, dus doe vooral thuis een helm op en ga dan lopen blaten over gedrag van anderen.
:^

D'r zijn ook veel meer kinderen dagelijks thuis dan zonder fatsoenlijke kleding achterop een motor bij iemand die niet eens een rijbewijs heeft ;)

Verschil van mening is :} en in dit geval is het een afweging, net als wel of niet te hard rijden. Alles doen we allemaal en voor ieder ligt de grens ergens anders.
Mooi als we dat van elkaar kunnen accepteren in het kader van de vrijheid van het motorrijden. *D

Gezien de achtergronden spelen emotie's natuurlijk ook een grote rol en kan ik me voorstellen dat t op Devel nog weer heel anders over komt.
 
je zo go**omme bijna een vergunninstelsel moeten hebben voor het krijgen van kinderen. Elke idioot met 3 jaar zandbakervaring kan maar kids krijgen. Dit soort randdebielen zou je uit de ouderlijke mactht moeten zetten uit veiligheid voor de kids. Dzjeezus wat stom :(
 
berg af wind in de rug?

Gewoon lekker wielrennertjes pesten :)

Als ze zo'n ploeg wielrenners ziet rijden is als een rode lap voor een stier.
Gaat ze die wielrenners inhalen met 2 kinderen, buggy en boodschappen op d'r moederfiets :]
 
als dat zo is..... :}

en niet alleen van die bijkans bejaarde veel-te-zware kerels op ultralichte fietsjes he?

Nope, Uiteraard is het voor haar een sprint en voor die mannen een lange rit, maar toch gaaf :)

Die koppen van die kerels als ze langs komt zijn mooi, maar mijn zoontje van 2,5 achterop zwaait dan ook nog naar ze })
 
Ik zit nu achter me bureau ook met beschermende kleren.. stel je voor me stoel zakt in.. of er komt een vliegtuig naar binnenvliegen om nog maar niet te spreken wat de gevolgen zijn als de baas ziet dat ik weer aan het mfén ben.

Nee ik zit hier zwaar bepansert. :P


Safety first O-)
 
Devil meidje

Ik weet hoe de spanning er bij je inzit.. Qua knokken voor je kind!
Ik weet niet wat ik zou doen als ik da mens zou zien rijden met dr kind zo achterop.. Ik denk dat we er allemaal eerst voor zou moeten staan voordat we wete hoe we gaan reageren

Wat Devil deed was da mens ff wakker te schudden voor dr domme en vooral ondoordachtig denken hoe om te gaan met je kind

Ikzelf denk da dat mens er geen flikker van zal leren.. typisch een van weer zo overdreven wijffie en dat soort mensen blijven doorgaan net zo lang tot t echt mis gaat
en dr kind in de puin ziet liggen..

Ik zou echt nie weten wat ik zou doen als ik t zou zien..
 
Nope, Uiteraard is het voor haar een sprint en voor die mannen een lange rit, maar toch gaaf :)

Die koppen van die kerels als ze langs komt zijn mooi, maar mijn zoontje van 2,5 achterop zwaait dan ook nog naar ze })
:}

Hoorde ook zoiets van een collega van me. In vakantie in Frankrijk, de bergen in. Met eigen fiets naar boven, haalt z'n vriendin ook meerdere wielrenners in. Op haar oma fiets. :+
 
zie mijn signature en je weet hoe ik erover denk. Hoe pijnlijk dat voor sommigen op dit moment ook kan zijn.
 
TS, als je echt didactisch wil overkomen bij die arme vrouw mag je wel wat minder bot zijn, als je tegen haar gezegd hebt wat je hier post dat is..

De kans dat het echt gebeurd is in mijn ogen gewoon te klein om ze zo op te jagen.

Ik ben als kontkrummel met mijn BMX op mijn moeder ingereden (voor de physio nota bene ;) ), ze fietste naast me. Ga ik toch ook niet ieder moeder en kind op de fiets aanhouden om ze op de gevaren te wijzen? De kans is gewoon te klein om zo bot op de feiten te worden gedrukt.

Hou je lekker met je eigen kids bezig, zal groot genoeg een kluif zijn toch?
 
Reden we gisteren in ons blikkie zie ik in de buurt waar ik woon en vrouw op een motor en kind achterop.
Allebij linnen broek en dun jasje simpele schoentjes kreeg gelijk kippevel.
Natuurlijk kon ik mijn mond weer eens niet houden en gezien ze stil gingen staan, deden we dat ook naast hun.
Deed het raam open en vroeg de vrouw of ik d'r wat mog vertellen.
Toen zei ze plots klaps ; ja ik weet het, ik heb geen eens rijbewijs.
Ik zei d'r ; Dat is supper dom dan ben je dus ook nog strafbaar.
Maar waar ik het met u over wou hebben is u vragen ofdat u weet wat er gebeurd als u ook maar met 30 km p/u zou vallen.
Ze zei ; Nee
Ik zei d'r ; Nou denk dat je geen vel meer op je botjuhs heb en over je kind maar te zwijgen deze droeg namelijk alleen een t-shirt en 3 kwartbroek.
Haar reactie was o.k ik ga gelijk naar huis en weet je ik ben weggereden en heb maar niet meer omgekeken.
Dit soort dingen storen mij nou zo ernorm en maken me zoooooooooo kwaad :(
Daarom kon er wel meer woorden aan vuil maken maar vraag me af of het zinvol is.


de maatschappij, dat ben jij ;) :}

ik zou gewoon doorrijden en mn hoofd meewarig schudden :P
 
kijk ik heb dr niet gezecht wat ze moest laten heb dr alleen gewezen op de gevaren alvorens te vragen of ik dr ergens op mog wijzen
maar reactie van je past wel bij je naam
nou hopen dat voor je dat die gene geen plaat in zijn kop heeft :+

Kan alleen maar beamen dezelfde opvliegende gevoelens te hebben als Gorillazz (al maak ik mezelf waarschijnlijk daar niet populair mee). Als ík op míjn motor rijd, dan bepaal ík hoe ik op míjn motor zit! De enige die er last van kan hebben ben ikzelf dus de bemoeials graag zich liever bezig te houden met hun eigen zaken, die waarschijnlijk niet interessant genoeg zijn anders hadden ze daar de handen wel aan vol. Mocht iemand mij op iets onverantwoordelijks wijzen zal ik in eerste instantie netjes vragen waar hij zich in godsnaam mee denkt te moeten bemoeien om als ie vervolgens nog niet zich met zn eigen zaken bezig kan houden zelf voor de consequenties op kan draaien; ik val niemand lastig dus laat mij dan ook gewoon met rust. Ongevraagd bijdehand gaan doen of commentaar leveren... ja sorry hoor maar vraag je er dan niet gewoon om?
 
over nifo gesproken ;)uit het hart gegrepen...bescherming is belangrijk maar niet overdrijven. Ik heb vandaag met mijn dochter van 7 een eindje door het dorp gereden. Zij had haar gewone jas aan, een helm op, een spijkerbroek, gewone leren laarzen en handschoenen die onvoldoende beschermen bij een val. Daarom ervoor gekozen deze keer maar eens niet te vallen. Ik heb zelfs de neiging daar een gewoonte van te maken.

vertel het maar: stenigen, bannen... :?

dat laat ik over aan de modjes ;)
maar er is niets mis met nivo, maar als je het in oud hollands wil is het ook goed hoor : niveau ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan